KIRMIZILI'M

36 2 0
                                    

Çok kişi sordu başta ama artık pek soran olmuyor seni kırmızılım.
Öldü denildi, hatta gitti, hiç var olmadığın dahi dilden dile gezindi ama kimse güllerden kaçışımı görmedi, kırmızılardan, bir diğer deyişle, senden!
Başın sağ olsun kırmızılım, bugün değil belki bunu söyleme vakti, senin için intikam belki, hatta şanslıysak kavuşma. Benim içinse dilimin dödüğü, kalemimin oynadığı her kelamın tam gereği şu vakitler. Gereği kalmayana dek...

~
17 yıl önce şu tepede olmadığım vakitlerde yanımda olan kimse yok, ama sen burdasın. Ben yoktum, sen yine burdasın kırmızılım!

Her şey denilen hiçliğini kırmızıya boyayıp gideli sen bir kaç zan oldu. Ben bilmiyorum aslında kalbimin tam 3 kere zincire vurulduğunu.
Kaçış yolunu bulamayıp falcılara ümit bağladığım vakitler yaşandı, onlar hatrımda. 3 vakte ferahlarsın dediler.
Refaha varamadıysam da 3 vakit doldu, 3 kalbi hibe ettim senin yıllarında.
Tam tamına 17 yıl. Bugün senin beni terk edip gittiğin uçurumda, gittiğin yaşım kadar yıl doldurdum senin yolunda kırmızılı!
Haber ediyim dedim:
-..başın sağolsun kırmızılım, bugün her şeyini kaybedeli 3 vakit oldu! Bir zamanlar her şeyim dediğin ele el değeli 3 kalp...

Bilen olsa dahi, hikayeni, hikayemizi; naifliğini hatırlayan, hissedebilen kalmadı kırmızılarda...
"Gülü seven dikenine katlanır" diyorlar. Bilmiyolar kırmızılım. Sana ne sebepten kırmızılım dediğimi de fark edemediler!
Hem gülün, hem dikenin ben olduğunu; kabimin sen olduğunu anlayamadılar. Ömrümün...
Yaşamış göründüğüm son 17 yılı kendime ceza verdiğimi de fark etmediler!

Evet seni kaybedeli 3 oldu.
3 vakit değilse de 3 ömür...
Kendimi kaybedeli de 3 oldu.
3 ömür değilse de 3 vakit...

Bana kırmızı bir şal hediye etmiştin; bilmem hatırlar mısın?
Hani gittiğin gün 17.yaş günümdü ya..
17 yıl oldu, 1 kez takamadım, 1 kez yıkamadım. Bir gün koklama cesareti bulurum diye. Yapamadım...
Hâlâ  bana ölümden daha yakın sayılmaz kırmızı şalım.

Ellerim tamamıyla kırmızılı olalı 3 dakika oldu. 3 vakit, 3 ömürden uzun geldi bu defaya mahsus
Dalgaların taşları belli ki seni benden aldığı için dövdüğü 17.yıl.Ben 34 olmuşum, sen 17 kalmışsın Hani ölen senmişsin ya; öyle değil o!
Toprağa giren sendin, çok sevdiğin motorunun anahtarıyla ama ölen ben olmuştum. Sen hep 17 kalırken, beklerken beni. Benim sana varmak için teptiğim 17 yıllık bir yol vardı.
Güzelliğim sebebiyle 3 kalbi alt ettim. Günahı senin boynuna kırmızılım.

Artık ölümden uzak düştü kırmızı şalım bana. Şah damarıma sarılmış kırmızı bir vakte burda, belli!
Sense 17 yıldır ilk defa bir kaç nefes uzağımda...

Dalgalar!!
Kıyıyı dövmeyi bırakın, gelen benim!
17 yaşındaki adamın aşığı, aynı zamana katili.
Sabret kırmızılım, son bir kaç damla, geliyor

Her Papatya Bir UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin