Egy rég várt orgia

476 31 1
                                    

Tűző nyári nap volt, de Fingó lapján tinta volt. Könyvet írt ugyan a gyökér, a sok üléstől meg hülye lett és kövér.
Aztán kopogtatott valaki az ajtón.
-Mi a szar? Ki a fasz keres engem hatkór?- Mondta Fingó.
Kinyitotta az ajtót Fingó, de majd összefosta magát mikor meglátta a fickót.
-Szevasz te fingó faszarc, van-e nálad zsíros pacal?- Kérdezte, az ajtóban álló fickó, aki valójában Feri volt a hegyről, ki bekapja egyből.
-Feri a hegyről, ki bekapja egyből! Drága barátom, ki átszökött a határon!-Örvendezett Fingó.
-Didkó fia, Fingó! Te jó barát, ki őrizte a határt.-válaszolt boldogan Feri.
-Kerülj beljebb, de a fejedet ne emeld feljebb!- mondta Fingó, mivel kicsi nép volt az övé, és nem akarta hogy beverje a plafonba feje tövét.
-Győző, kinek fasza fertőző!-Kiáltotta Feri mikor meglátta Fingó fogadott fiát.
-Szevasz Feri a hegyről, ki bekapja egyből! Minek jöttél te fasz, talán a partyra hogy bebassz?
-Arra jöttem bizony testvér, De azért már itt is beiszok gyengén!
Beszélgettek hát egy Vodka mellett, mivel egy kis alkohol a beszélgetéshez kellett.Beszélgettek Fingó utolsó dugásáról, mivel az egy óvszert átadja majd utódjához. A nagy partyn mindenkit megbasz, de felveszi az óvszert hogy ne legyen gebasz.

Pár órával később már részeg volt Fingó, mert ő volt a partyn a beivó.
Felállt egy székre beszédet mondani, de mindenki leszarta mit akar mondani. Észrevette ezt Fingó, de leszarta az ivó. Felvette hát a Durexet, és láthatatlan lett úgy tetszett. Egy kis idő múlva mindenki nedves lett, nemtudták ez miért lehetett. Fingó volt a hunyó, láthatatlan volt a kúró. Elindult hát hazafelé, egy kanyarhoz ért de azért tudta hogy merrefelé. Otthon levette az óvszert, s földhözbaszta mint az ékszert. Ezekután elindult a vadonba, és amikor már eltévedt annyit mondott, a faszomba.

Az Óvszerek UraWhere stories live. Discover now