Elindult hát a négy gyökér, s nyomban előttük termett egy szökér. Sört szállított, a kocsis pedig csak ásított. Soma sem volt rest, kérdezett a kocsistól rögvest.
-Hová megy a szállítmány, a vessző előtt a megy az állítmány? - kérdezte Soma.
-A Rákos Póni csárdába, arrafelé te járjál ma! - válaszolt a sofőr.
-Amúgy minek rímel minden mondatunk... Mondjuk ez is rímel... Szophatunk. - mondta Peti a hegyről, ki bekapja egyből.
-Én sem értem Peti, mondjuk ez is rímel geci. - mondta Tamás a kannás.
Elment a szekér, megint négyen lettek ezért.
-Halljátok én már annyira vedelnék, azt a kocsmát én szívesen keresném! - mondta Győző, kinek fasza... Hát igen... Fertőző.
-Ha hideg van és esik a hó, vedelni mindig jó! - mondta mindenki egyértelmű választ adva. Mondjuk épp Augusztus volt. Egyszercsak lélegeztek, oszt geci szagot éreztek. Aztán a cuppogást hallották, valaki veri gondolták. Győzőt elkapta valami gyász, olyan volt mint a rák. Láz volt a gyász. Félelmi láz. A szag erősödött, a fiúk arca vörösödött.
-Bújjunk el a gyászba, mindig jó az álca.
- mondta Győző. Így is tettek.
Kis idő múlva, patadobogást hallottak, aztán egyszerre mindannyian szangottak. Megérezte ezt az egyik lovas, mert az ondón kívül más szagot nem olvas. Ezért megcsapta a végbélszag az orrát, ezután kereste a megbúvó négy orcát. A négy kis vándor nagyon feszült lett, ezért az egyik egy Durexet elővett. Rájöttek ugyanis a turpisságra, verő szolgálata volt az urfiságnak. Eközben Győzőt elkapta megint egy gyász, ami szintén csak láz. Meg akarta hámozni az uborkáját, de nem akarta legecizni a mellette lévő úr bokáját. Ezért elővette az Egy Kotont, mire odakapta a fejét a lovas, kinek neve Botond. Peti hirtelen eldobta a Durexet, a csali bevált úgy tetszett. (Háhá visszautalás az egyik előző részre.... Vagy csak még mindig nincs ötletem hogy mi rímel a Durexre.... Hehe... :( ) Botond, és a két lovas utánament, a négy fiú.... Meg hát elment. Menekültek a Rákos Póni felé, de a lovasok ugrottak a csapat elé. El akarták kapni Győzőt, de Győző győzött. Lolol. Elmenekült a verő elől, de jött mégtöbb észak felől. Egy százast dobott Soma, ezért leállt egy lovas koma. (Azért állt meg mert havi 60000-et kap bruttó, Zsombortól)( Spoiler: a verő addig kereste a százast, míg meg nem halt 43 évesen, 16 ezer forint összvagyonnal) Volt egy folyó, úgy futottak oda mint a golyó. Ráugrottak a csónakra, s eveztek a túlpartra. Aztán rájöttek hogy Győzőt otthagyták, s ezért azt kiabàlta a csónak vezetőjének hogy TE ROTHADT RÁK. Visszamentek Győzőért. A verőket lefizette Peti, mert van miből neki. (Ezért a lovasok nem bántották Győzőt). Aztán átmentek a túlpartra, és futottak az ótvarrba......
STAI LEGGENDO
Az Óvszerek Ura
SpiritualeE történet a valamelyest jó, de inkábbb rossz és a rossz harcát mutatja be. Kondorfaszú Zsombor Egy Kotonjának megsemmisítésére épül az eposz. Bemutatja hogyan jut el a 4 nyomorék Pöcszugolyba, vagy éppen hogy hogyan jut el a Pedók Szövetsége..... V...