Mire Feri és Győző visszamentek házba, Fingó már rég elment a gyászba. Csak egy kotont találtak a földön, amit fel is vettek rögtön. Leültek a kandalló elé, s szemükkel elnéztek egymás felé.
Tudod-e milyen koton ez?-Kérdezte Hegyi Ferenc.
-Egy közönséges koton, vagy esetleg a mennyből jött egy lovon?-Válaszolt Győző, kinek Fasza fertőző.
-Nem a mennyből, éppenséggel pont a hellből.-Mondta Feri.
-Volt hajdan egy ember, kinek szakálla volt kender, ő volt Maszi, ki nem is egy faszi. Az ő legnagyobb szolgája volt Zsombor, kinek fasza kondor.
Maszit megölték. De Zsombor, kinek fasza kondor életben maradt. Ő róla nem tudták hogy gonosz, ezért ő úgy gondolta oszt és szoroz. Nagy ötlete támadt kendnek, koton készít minden rendnek. Ez a koton mindenkihez jó volt, de kihez használta, azzal mindig nagy gond volt. HIV-es volt ugyanis a gumi, le is igázott pár népet vele, cumi. Mikor észrevették gonoszságát, megtámadták országát. Egyszer mikor már majdnem mindenkit megölt, Báró Károly megütötte Zsombor faszát, s letört. Leesett vele a koton is, felvette hát azt Károly is. El kellett volna pusztítania a Durex gyárban, de Károly úgy gondolta inkább eladja azt kilóárban. El is adta Kevinnek, de mindenki azt mondta: De minek?
Kevin a hegyek alá vitte, ott majd hasznát veszi, hitte. 500000000000000 évig volt lent Kevinnel, mikor valaki elvitte egy kízzel. Apád volt az, Fingó, véletlen rátalált a fickó. Haza is hozta végül, most ideadta nékünk.-Mesélte Feri.- El kell pusztítani.
-Akkor bedaráljuk, s aztán lekakáljuk!-mondta Győző.
-Ez nem olyan könnyű mint hitted, ez Durex Limited.-Mondta Feri
-Akkor mit tehetünk?-kérdezte Győző.
-El kell vinni a Durex Gyárba, Kondorba.-Mondta Feri.
-Kondorba?!-Kérdezte Győző nagy hanggal.
-Igen, ott van a gyár, ott be kell darálni ennek ez jár.-Mondta Feri, miközben Győző szemébe nézett.-Neked kell megtenned Győző, és nem lophatod el, nem lehetsz önző.
-Oké! Mondjuk vinném magammal Somát, a nagy komát, Petit a hegyről, ki bekapja egyből, meg Tamást, a Kannást.-Mondta Győző.
-Elég könnyen beleegyeztél, a sok veszélyről elfekedkeztél!-Mondta Feri, de ezt leszarta Győző.....
YOU ARE READING
Az Óvszerek Ura
SpiritualE történet a valamelyest jó, de inkábbb rossz és a rossz harcát mutatja be. Kondorfaszú Zsombor Egy Kotonjának megsemmisítésére épül az eposz. Bemutatja hogyan jut el a 4 nyomorék Pöcszugolyba, vagy éppen hogy hogyan jut el a Pedók Szövetsége..... V...