A Rákos Póni Fogadóban

160 10 7
                                    

Beléptek a nyomorékok, éppen egy pohár borhoz adtak adalékot. Odaléptek a pulthoz, egy nagy darab úrhoz.
-Nyihaha *rím*, nyihaha *rím*! - Köszöntötte őket az ember.
-Azt a rohadt mármost, ez tényleg rákos! - hökkent meg Tamás, a kannás.
-A nevem Gyászos fia Ákos, a Rákos. - mondta a beteg.
-De bazdmeg mó, ez tényleg egy ló. - Mondta Győző Somának.
-Szolgálhatok mondjuk kakaóval, vagy esetleg valami laktatóval? - Kérdezte a pultos.
-Én narancslevet ennék, meg egy chipset vennék. - Mondta Peti a hegyről.
-Igen akkor 3 kakakót, gyros kifliben kapható? - Kérdezte Győző.
-Igen kaphat.... - Mondta Ákos, csak közben szívrohamot kapott.
-Hát ez is kidőlt.... Nem baj, hogy feldolgozza a rendelést adunk neki egy kis időt. - Mondta Győző.
-Addig üljünk le, oda az asztalhoz he! - Mondta Soma, a koma. Fura alakokkal volt teli a hely, rémisztő volt a sok fej.
-Nézd ott a sarokban, az szerintem méretes farokban. - Mondta Peti Győzőnek. -Belerakná a szádba, este a kádban.
-ANYÁD! Túl hangos, te fallosz! - Kiáltott az ember a sarokból.
-Uhh... Inkább várjuk az italt, talán a szomjúságunk addig kitart. - Mondta Győző, kinek fasza fertőző. Furábbnál furább nyelvek, furábbnál furább elvek, ilyenek voltak a kocsmába, egy lánynak verték a copfjába.
*Nézzétek már azt a négy nyomorékot! Pfff*
Hirtelen mindannyiuk szivébe valami fájdalom tört, valakik itt megszegték a rímkört!!!!!!
-Hogy beszélnek ezek he, mindjárt belehalok te! - Hökkent meg Soma, a koma.
Közben Ákos érkezett, kezében finom ételek.
-Jól vagy te ló, szívrohamot kaptál mó? - Kérdezte Győző.
-Ja ja persze, csak meghaltam egy percre. - Válaszolt Gyászos fia Ákos.
-azjo. - Mondta Peti.
Miközben Ákos pakolta a dolgokat lefele, Győző pár kérdést kérdezett megfele.
- Kik ezek az emberek, akik beszédükkel nem írnak verseket?
-Ők a Süketek Társasága, valami rímellenesség a csapat bánatsága.
-DE MINDENT HALLUNK! - Kiabált valaki a Süketek Társaságából.
-Jézusom mik ezek, mek inkább eszek. - Mondta Tamás.
-Ha balra figyeltek, egy csuklyás asszonytól megijedtek. - Mondta Ákos.
*JUMPSCARE jaj*
-Ijaj de csunya, e meg mi a csuda? - Kérdezte Győző, kinek fasza fertőző.
-A vak asszony......... ki mindig visszanéz.
- Mondta kicsit ijedt hangon Ákos.
-uristen - Mondta mindenki lol.
-Nem rímelt sajnos a mondat, nem tudom úgy kimondani szoptam. - Mondta sírva a ló.
-dik ne sirj. - Mondta Soma.
-ok. - Mondta Gyászos fia. Fura alakok járnak ide, de kell a pénz a zsebembe ide.
Elment Ákos, mert rákos. Füttyszó hangzott, integetés látszott. A négy nyominak intett, valamelyik süket sinter.
Odamentek négyen, ilyenekkel beszélni szégyen...
-szia csicska, kéne jó füll-orr-gégész? - kérdezte süket 1 Győzőtől.
-Te tényleg süket vagy, nem beszéltünk ilyenről hülye vagy. - Válaszolt Győző.
-Jaok. - Mondta süket 1. Vki megfogta Győző vállát ,az összes süket meghátrált.
-Na most a kádban, lesz valami a szádban. - Mondta "az ember a sarokból", mert ő fogta a vállát, meg megverte az állát.
-Most szépen jösztök velem discordra, megyünk Miskolcra. - Mondta a sarki ember haha de vicces. Elvezette őket az emeletre, ahol szobák voltak fedeleknek. Bevitte őket egybe, oszt megbaszta őket seggbe (am nem).
-Ez itt Miskolc, a kis polc. - Mutatott egy polcra az ember a sarokból.
-wow
-Na gyertek Discord, te kis korcs. - Mondta az ismeretlen.
-De itt vagyunk egymástól 1 méte....
-NEM, GYERE FEL KÖCSÖG, VAGY A SZÁDBA RAKOM A PÖCSÖM. - Vágott bele a sarki ember Soma szavába.
-Jól van kutya, melyik hangcsatorna muta! - Mondta Győző.
-Szóval ha mindenki itt van, és DJ Bot is van... Miért mondtátok el hogy mi van nálatok, mert elmondtátok ahogy láthatom? - Mondta az ismeretlen.
-Mi van nálunk, ez a csávó kábult? - Próbàlta Peti menteni a helyzetet.
-A koton, te bolond. - Mondta az ember.

DANN DANNN DANNNNN....

Folytatjuk...

Ui:. Am tom nem mondták el senkinek csak az ismeretlen hülye.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 05, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Az Óvszerek UraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora