003. bejegyzés

46 2 0
                                    

Valóban velem akarsz lenni? Pedig nem is tudod mire vállalkozol. 

Bátor vagy, ezt elismerem, de egyben bolond is, öngyilkos hajlamú, te mazochista! 

Én egy szörnyeteg vagyok! jelen pillanatban is esznek belülről a férgek, a démonaim irányítanak, próbáltam előlük elfutni, de nem sikerült. Mostanra feladtam és hagyom, hogy összeolvadjak velük. 

Most is azon gondolkodom milyen játékot űzzek veled, hogy milyen módon tegyelek tönkre? Hogy hogyan öljelek meg belülről? 

De Te nem hiszel nekem, én csak meg akarlak védeni magamtól. NEM HISZEL NEKEM!

Senki sem hisz nekem, senki sem lát igazán. A démonjaim nem engedik, hogy lássanak mások, hogy őket lássák. És bár beszélhetek róluk, ők tökéletesen elrejtőznek. 

ÉS ÁTVERNEK! Te nem is veszed észre mikor másznak a bőröd alá. Szét akarnak marcangolni, csak én fékezhetem meg őket. De örökké ez nem fog menni. Egyszer kifognak törni, csak várják a megfelelő alkalmat. Akár egy bomba, minek a kapcsolója egy ember kezében van, és mikor a bomba köré gyűlik mindenki, megnyomják a gombot. 

...

Tudom, hogy Téged is eképpen foglak egyszer elveszíteni.

...

Mert Ők  még több vért és fájdalmat akarnak.

...

Csak még és még a végzetig, csak még és még!

...

Kérlek! Menekülj! 

Smoking ShadowOnde histórias criam vida. Descubra agora