Üçüncü Bölüm : Çikolata Canavarı

727 49 24
                                    

Ya multideki Ben Barnes aşırı şeker değil miii 😍😍❤️❤️

Bizimkiler beni çok iyi tanırdı . Onları neden çağırdığımı da anlamışlardı . Birbirimize sinsi sinsi sırıttık . Badem asasıyla ışık yaktı . Yavaşça mutfağa doğru yol aldık . Kısık sesle sohbet etmeye başladık .
- Kızlar , kendimden aşırı utanıyorum . Yarın kesinlikle çapulcular soracaktır . Yani , ne bileyim ?! Benim başıma gelse bende sorardım . Hem ilk gün neden onlara sarıldığımı , sonra ağladığımı , hemde neden Peter ' a öyle baktığımızı falan ....
T : Kanka yapacak bişey yok da . Ne diyeceğiz bilemem . Yalnız aramızda çapulcuların her birine aşık olan bir insan olarak verdiğin tepki normaldi .
B : Bencede . Ne deriz bilemem . Ama sana bişey diyemeyecekler .
- Niye ya ?
B : Avokado beyinlim , yarın Hagrid ile alışverişe gidiyorsun . Bize soracaklar neden rezil fareye öyle bakıyorsun diye ama sen kurtuluyorsun yarınlık .
T : Ballı . Bence badem , gidip Dumbledore ile konuşalım .
B : aynen . Bence de . Sabah erken saatlerde gidelim .
- Kızlar ben kendimi aşırı tuhaf hissediyorum . Geceleri resimlerini öpüp ayrı ayrı iyi geceler dilerdim . Mesela James'e . Sevgili geyiğim , umarım Harika bir gece geçirirsin . Huzurlu huzurlu uyursun . Diyorum . Sirius un resmini 10 defa öpmeden uyuyamam zaten . Remus a bakıp iyi geceler küçük kurdum , çikolata canavarım diyorum . Peter ın resmini yumrukluyorum falan . Şimdi yanımızdalar ya . Bilmiyorum . Garip bir ruh halim var .
T : Oy kuzum . Haklısın . Hepimiz ayni durumdayız . Ama zamanla alışacağız . Ve rezil fareyi sır tutucu yapmalarını önleyeceğiz . Umarım arkadaş oluruz.
B : Hey , sakin . Kimse üzülmeyecek . Çapulcularla dost olacağız . Yarını da atlatalım .
- Umarım . Sonuçta , ruh eşim Sirius Black yani . Patronusum da köpek . E doğal olarak onunla kanka olmak istiyorum . Keşke Jam-jam'ın pelerini bizde olaydı ya . Yarın sizde gelirdiniz .
T : Keşkeee ........
B : Çapulcu Haritası şuan da baya işe yarardı . Kim var kim yok görürdük .
- Bademim daha bitmemiştir o . Yani , hala tamamlamamış olmaları aşırı olası .
T : Umut ......
Gülüştük . Bu arada mutfağa da gelmiştik . Tantuni bir anda arkasına döndü .
T : Bir ses duydum !
B : Ne demek ses duydum ?
T : Çıtırtı vardı , ayak sesi gibi .
Badem den asayı aldım ve :
- Sırlarını Göster !
Bir anda havada bir şey parıldamaya başladı . Hepimiz birbirimize baktık . Ne olduğunu anlamıştık . Mırıldandım:
- Siktir ........ En az 1 yıl domates gibi gezeceğim ........... Doydum ben .........
koşarak kaçmaya başladım . Ama birşey beni durdurdu . Bu ne diye kafamı kaldırdığımda Peeves ' i gördüm Kafama . Mürekkep. Şişesi . Atıyordu .
- SİKTİR !!!
Sesime kızlar ve 3 çapulcu da geldi . Sağolsunlar , beni kurtardılar . Peter yoktu . Tahminimce uyuya kalmıştı . Kimse ağzını açamadan Sirius konuştu:
- Profesörler doluşmadan mutfağa varsak iyi olur .
Herkes başı ile onayladı .Ama sesi ....... Büyüleyiciydi . Kokusu da . Bence , naneli sakız , çam ağacı ve taze toprağa benziyordu . En sevdiğim kokular . Kesinlikle mükemmeldi . Ama hayır . O sadece kankam olacaktı . Saçmalama dedim kendi kendime . Mutfağa girer girmez ev cinleri başımıza üşüştü . Biz akşam yemeği istedik . Çapulcular kaymak birası ve kazan pastası istediler Sonra bir masaya oturduk . İlk önce Remus sordu . Doğrudan bana bakıyordu .
- Siz bizi nereden tanıyorsunuz ?
Yardım dilenircesine bizimkilere baktım . Yüzleri kıpkırmızı olmuştu . Derin bir nefes aldım ve kendime hatırlattım : Sen godric'den daha cesursun . Sakin .
- Söyleyemem .
James sinirlendi . Masaya elini vurdu ;
- Söylediklerini duyduk ! Sebebini bilmeye hakkımız var bizim !
Haklıydı . Çok . Ama bişey diyemezdim.
- Bana bakın ! Evet aşırı rezil oldum ! Ama biz ruh hastası sapıklar gibi sizi takip edip sizinle çıkmak için götünü yırtan fan clup üyesi kızlar değiliz ! Sizi tanımamızın sebebini söyleyemem ! Asla ! Sizi çok seviyorum evet ! Sizinle tanışmayı herşeyden çok isteyen bir kızım ben ! Ama tek amacım sizinle arkadaş olmaktı ! Anlatabildim mi ?! Bana nasıl demeyin !
Sessizlik oldu . Sirius konuştu en son :
- Ne kadar biliyorsunuz ?
Badem cevap verdi .
- Herşeyi .
James açıklama ister gibi bakınca Tantuni açıklamaya başladı :
- Remus'un kurt adam olduğunu , çapulcu haritası yaptığınızı , ölüm yadigarı olan pelerinin sende olduğunu , yasa dışı animagus olduğunuzu , ve daha niceleri .........
Hepsinin beti benzi attı . Özellikle Remus'un . Sesini bulduğunda :
-K-Kimseye söy-söylemeyeceksiniz. S-size İnan-inanmazlar-
Abartılı bir şekilde göz devirdim :
- Remmy bana bak . Saçmalama . Elbette kimseye söylemeyeceğiz . Ayrıca da sen bir canavar değilsin . Ve biz sizinle arkadaş olmaya devam edeceğiz . Yani , aslına bakarsan canavar olabilirsin de ....... Çikolata canavarı .........
Bu herkesi güldürdü . Remus bana sarıldı . Bende ona sarıldım . Sonra James ve Sirius a döndüm .
- Zaten her şeyi duydunuz . Sirius evet biz harbiden ruh eşiyiz . Gerçekten . Ve patronusum da seninkiyle aynı . Ama dediğim gibi , ben sizin fan clup kızlarınızdan değilim . Sadece sizinle arkadaş olmak istemiştim . Şunu da söyliyeyim , eğer bizden uzak durun derseniz , kesinlikle sırlarınızı kimse asla öğrenmez .
Tantuni ve badem de beni onayladılar . Bir anda deprem oldu sandım . Kafamı kaldırdığımda üzerimizde üç çapulcu vardı .
- Lanet olsun , tamam sarılalım ama kemik kalmadı , çekilin !
Tantuni zorla konuşuyordu . Kahkaha atarak kalktık ve ortak salonun yolunu tuttuk .
**********
Sabah kalktığımda , çok mutluydum . Hagrid ile tanışacaktım ! Harika ! Üzerimi değiştirdim . Bu defa kalın giyinmiştim çünkü dışarısı gerçekten bayağı soğuktu . Yatakhanemiz boştu . Oy canım kankalarım . Kıyamamışlar beni uyandırmaya . Neyse dedim kendi kendime . Saçımı düzelttim ve seke seke yürüyerek büyük salona girdim . O zaman Sümsükus ile tanıştım . ( Snape'i sevenlere saygım sonsuz ama ben ondan neffffret ederim ve dolayısıyla kötü yazacağım .)
Sümsük , Lucius , Bella , Rodolphus , Regulus , Avery ve Mulciber herkesin ortasında bana doğru geldiler . Gram korkmadım ama asam yoktu . Dövüşemezdim . Bella başladı ;
B : Oo , bakın burada kim varmış , kendini havalı sanan bir bulanık !
Hepsi kahkahalarla güldü . O sırada çapulcuların Ve bizimkilerin sıratları kızardı . Gözlerimle bekleyip şovu izleyin işareti verdim ve göz kırptım .
Sonra Bella'ya döndüm :
- Oo , bakın burada kim varmış , ondan korkacağımı sanan bir korkak yılan !
Tüm Gryffindor kahkahalarla güldü . Hufflepuff da . Ravenclaw kıkırdadı sadece .
Bellatrix' in rengi attı . Hepsi asasını çekti ve bana lanet atma deneyiminde bulundular . Ta ki Dumbledore gelene kadar .
- Mrs . Black , Mr. Black , Lestrange , Malfoy , Snape , Avery , Mulciber . Büyük salonun ortasında bir öğrenciye saldırmak . Çok yanlış bir davranış . Slytherin ' den 50 puan .
Ve ekledi :
-Her biriniz için .
Dumbledore bana gülümsedi ve öğretmenler masasına geçti . Slytherinliler bana sonra görüşeceğiz bakışı atıp gitti . Bende kahkaha atarak Gryffindor masasına geçtim . Herkese günaydın dedikten sonra pankeklere uzandım . Tabağıma 10 tane krebi boca edip çikolata sürdüm . Pankeklerimi 5 dakika içinde gömmüştüm . Bizim ekip - Artık onlara böyle diyorum . James , Sirius , Remus , Badem , tantuni , ben , Lily , Marlene ve maalesef REZİL FARE - bana insan yemişim gibi bakıyorlardı . Ağzım doluyken :
- Nö vör höç yömök yöyön önsön görmödönöz mö ?
Kahkahalarla güldük . Sonra ben meyve suyumu aldım Ve banktan baş aşağı sarktım . Sirius sordu :
- İsa , napıyorsun ?
- Hagrid ' i bekliyorum .
- Baş aşağı sallanarak mı ?
- Evvet .
Sonra Badem'e döndü .
- Lena , bu hep böyle midir ?
- Her zaman .
Tantuni güldü . Ve ekledi .
- Hepimizde manyaklık var . Alışmalısınız .
Remus da güldü .
- Sanırım An , sanırım .
Tekrar güldük .
Bir anda benim dünyam durana kadar.
Kalbim yerinden çıktı .
Büyük salonun kapısındaydı .
Orada .
Öylece .
Dikiliyordu .
Bana bakıyordu .
Masadan flash hızıyla kalktım Ve :
- AYICIĞIMMMM !
Diye bağırarak koşmaya başladım . Boynuna atladım . Kahkaha attı .
- Selam avokadom .

Evet . Aşırı pislik bir yazarım . Heyecanlı yerlerde bölümü bitiriyorum . Hehehe . Hikayeye Yeni bir karakter giriyor . Onun da Watty hesabı yok ama kendisi kankam olur . Damla sakızlı ayıcığım . Aşırı aksiyonlu bir hikaye olmayacak sanırım . Daha çok dostluğun ve kardeşliğin baskın olduğu bir şey olabilir . Bilmiyorum . Fikirleriniz varsa bana mesaj atınızzz ! Sihirli Günlerrr !

Bölüm 1110  kelime .

İnfinite Brotherhood - Çapulcular { DÜZENLENİYOR } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin