,,Kreten"

28 5 0
                                    

Nakon nepunih 30min našli smo se u klubu gde je bilo baš zagušljivo.Mešao se miris alkohola sa mirisom cigareta. Trebalo mi je sigurno nekih par minuta da se naviknem na to. Maša i Luka su odmah otišli da igraju u masi,Hana i Sofi su igrale u separeu dok su Djole i Stefan sedeli i razgledali po klubu,a Jakša je otišao u "lov".Uroš i ja smo otišli da naručimo piće. Pošto je u klubu bila ogromna gužva, znali smo da u narednih sat vremena konobara ne očekujemo a nama se nije dalo čekati toliko.Naručili smo flašu votke(vodke) i flašu viskija, potom pokazali u koji separe da nam donesu.
Nakon toga smo otišli u masu gde smo igrali i zajebavali se.Posle dužeg vremena smo se umorili i otišli kod naših da popijemo piće.Sela sam do Sofi i uzela gutljaj svoje votke.
"Hajmo do wc-a"doviknula je Sofi
"Ajmo"uzele smo svoje torbice i otišle do wc-a gde smo popravile šminku i frizuru.Kada smo se vraćale Sofi je krenula ka Maši, Hani i Luki koji su igrali u masi. Samo sam odmahnula glavom. Otišla sam u separe gde  su bili Stefan,Jakša i njegova devojka.Hahahahah izgleda da je lov bio uspesan. Gde je Uroš?
Bacila sam pogled preko kluba i videla ga kod šanka kako se ljubi sa nekom plavušom. Da li je moguće?Kakav sam ja baksuz jebote,prvi lik da mi se svidi i on nadje devojku baš tad uf.Samo sam se vratila i sela kod Stefana  i popila svoje piće na ex,a odmah zatim ispila drugo.
"I Staša jebote,šta ti bi odjednom?"zabrinuto me je upitao Stefan
"Kakav sam ja kreten"pijano sam rekla,i malopre sam popila ne znam ni ja koliko,ali i dalje znam šta radim
"Što šta si sad uradila?"
"Znaš kad do sada svaki momak ti je igračka,oni se oko tebe nerviraju,a tebe boli uvo ili ga prevariš ili ga ostaviš eto tako može ti se"izdahnem,jebote nisam ni provalila da sam do sada zadržavala dah,obrišem suze koje su već sada lile niz obraze pa nastavim "e onda ti se jednom u životu sve to vrati,tebi se neko baš svidi i izgledom,a i karakterom bukvalno u svakom pogledu.I onda taj neko nadje u jebenom klubu devojku tik ispred tvojih očiju" kažem nastavljajući da plačem ,da sam trezna sigurno ne bih plakala,al bi me kidalo iznutra.Uzmem još jedno piće te ga popijem na iskap.
"Uroš ha?"pogleda me podignutih obrva,a ja samo nemo klimnem glavom
"Znao sam da se ložiš na njega,a i on se loži na tebe 100%,znam ga.Družimo se od malih nogu."
Samo se ironično nasmejem i kažem "Ha svidjam mu se malo sutra,da mu se svidjam ne bi sad bio sa njom"prstom pokažem ka plavuši koja ulazi u separe sa Urošem držeći ga za ruku
"Da i ovo molim te nek ostane između nas"kažem uzimajući torbicu
"Naravno.A gde ćeš ti sad?"
"Nisi valjda stvarno mislio da ću jebeno da ostanem ovde i da ih gledam kako se ljube?Idem u hotel."
"Hoćeš da podjem sa tobom,misim popila si?"
"Ne ne ostani zabavi se,a i reci ovim trima da sam otišla.Uzecu taxi,a i nisam odvaljena samo sam malo više popila."
"Važi,zovi ako ti šta treba"priđem zagrlim ga te prošapućem jedno hvala. Samo me malo stegne te me pusti. Ja krenem ka izlazu i prodjem pored ovih ne pogledavši ih.Kakav kreten.
Taxi sam čekala punih 10min,i sad napokon ulazim u apartman.Bacim pogled na zidni sat i vidim da je 3:40.Pa dobro  neće ni ovi još dugo,pošto klub radi do 4.Odem u kupatilo i prvo skinem šminku i umijem se,a potom uđem u kabinu i pustim vrelu vodu da se sliva niz moje telo.To mi pomaže da se malo priberem.Kada sam završila kupanje obukla sam svoju omiljenu pidžami i legla u krevet.Nakon 30min okretanja po njemu uspela sam da zaspim.

JUTRO
Budi me jaka bol u glavi.Polako otvorim oči i protegnem se.Od sinoć se sećam svega jer nisam bila komirana,samo sam malo vise popila,iskreno bi volele da se ne sećam ničeg .Polako ustanem i na prstima odem do kupatila pošto Hana spava.Umijem se i malo se sredim čisto da ne ličim na strašilo ,a onda obučem obični crni šorc i belu krop top majicu sa printom crvenih usana i obujem svoje čupave papuče.Ulazim u dnevnu sobu gde zatičem Mašu koja gleda nešto na TV-u
"Što ne spavaš?"začuđeno je pogledam
"Ne spava mi se"
"A ok,nego hoćeš li ti kafu?"
"Mogla bih nisam je pila"
Samo klimnem glavom i pozovem kafeteriju hotela i naručim dve kafe.Taman što sam završila zatezanje dnevne sobe začulo se zvono. Bila je posluga.Pružila nam je kafe i poželela prijatan dan.Udjem u dnevnu i pružim Mašu kafu i sednem do nje pa se namestim u dobar položaj.Pogledam u Mašu i vidim da hoće nešto da me pita,ali kao da se dvoumi.
"Hajde reci ,šta te zanima"
"Ha"začuđeno me pogleda
"Mašo vidim da hoćeš nešto da me pitaš,al se dvoumiš"
"Amm pa htela sam da te pitam jel si dobro"
Začuđeno je pogledam,a ona to primeti pa brzo kaže
"Pa videla sam sinoć Uroša u klubu"
"A to,ma jesam"odgovaram gledajući u svoju šolju "Mi smo bili drugovi,a izgleda da ćemo to i ostati"
"Nikad ne znaš šta nosi dan,zato ćuti"
"A hoće li nastaviti ili je bilo na veče"pitam je moleći Boga u sebi da je na veče
"On je pred nama rekao da će da nastavi,a onda je izdvojio Luku i nešto mu pričao sa zabrinutim izrazom lica,i pokušal sam da saznam,ali Luka nije hteo da mi kaže"samo ispijem poslednji gutljaj kafe te spustim šolju na sto,i ustanem pa krenem ka ulaznim vratima
"Staša gde ćeš sada?"zabrinuto me pita
"Da prošetam"
"Hoćeš da podjem sa tobom,jesi li sigurno dobro?"
"Mašo dobro sam,neka hoću malo sama"

Izašla sam iz sobe,a potom i iz hotela.Otišla sam do obale i šetala pokraj nje sama sa svojim mislima.Iako je 12:00 na plaži je bilo svega oko desetak ljudi,zato što je danas bilo hladno za kupanje.Svi su bili tako veseli i nasmejani trudili su se da naprave što više slika,a imalo je i par osoba koje  su sedele na ležaljkama i gledali  u more izgubljeni u svojim mislima.Tako sam i ja samo što sam šetala.Iz razmišljanja me trgne dobro poznat glas
"Pa gde si ti celo jutro?"
"Evo me,jel ti treba nešto ?"
"Ne došao sam onako,da vidim šta mi ti radiš "
Ma ja došao je sigurno da vidi šta mu ja radim,sve mislim baš ga je zanimalo... ima on svoju plavušu pa nek gleda šta ona radi
"Aha pa evo vidiš"
Sumnjičavo me je pogledao pa pitao"Što si otišla sinoć iz kluba "prvo mi padne na pamet  da je Stefan sve ispričao,a onda shvatim da nije rekao ni reč 100%,on nije takva osoba njega ako zamoliš da ne kaže taj neće progovoriti nema Boga on kad nešto obeća to tako i bude
"Bolela me je glava"kratko kažem
"Šta je tebi od jutros sva si mi čudna "
"Nije mi ništa ,nego ovaj moram da idem vidimo se"ne čekam ni da mi odgovori brzim korakom podjem ka hotelu,a on ostane začuđeno da stoji.

Uroš pov

Šta je njoj vidim da je nešto nervozna,nekako ljuta i razočarana.Sve žive sam pitao šta joj je svi su rekli da ne znaju,normalno je ona pričala sa mnom,ustvari kad malo bolje razmislim odgovarala je kratko i nije se smejala ona obično voli da priča i da se smeje.Kada sam pitao Mašu šta joj je odgovorila mi je kako nema pojma al me je nekako besno gledala.Mislio sam da su se njih dve pokačile pa da su obe nervozne,al sam kasnije skontao da je sa svima bila normalna i svima normalno odgovara sem meni i bila je ceo dan snuždena nmp šta sam uradio.Joj večeras idem sa Sandrom odlučio sam da ću sa njom biti par dana,da je imam kao zabavu pojebem i ostavim.Ostavio bi ja Sandru da znam da imam šanse kod Staše,al znam da nemam ona je jedina koja mi se baš svidela i da bi probao na duže ,al ona je kao i ja boli je uvo za sve njoj je sve samo igra.A da budem samo na veče sa njom neću,jer ću onda ostati bez nje pa makar kao i drugarice.

Neočekivana ljubavWhere stories live. Discover now