Konačno je gotova škola i sledi tri meseca zasluženog odmora.Maša i ja smo se uputile ka kafiću zajedno sa Hanom i Sofijom. Treba da se dogovorimo kako ćemo provesti ovo leto. Ulazimo i sedamo na naše uobičajeno mesto.To je sami ugao kafića u kome se nalaze dva mini dvoseda sa prostranim drvenim četvrtastim stolom, a na sredini njega ogromna ikebana napravljena od šarenog cveća.
Ovde se uvek oseća mešavina mirisa vanile i kafe.Do nas dolazi konobar sa kojim se godinama družmo. On je lep, visok dečko smedje kose i prozirno plavih očiju. On i Maša su imali neku aferu, ali od toga nema ništa.
,,Pa gde ste vi, danima vas nema" veselo nas upita Jakša, prilazeći nam
,,Ma evo nas, bilo ludilo u školi pa nismo stizale" odgovara mu Maša praveći smoren izraz lica
Samo je izdahnuo na njen komentar i pitao nas sta želimo da pijemo
,,Nas dve ćemo kapućino" odgovara Sofija pokazujući na nju i Hanu. To su jedne od onih bliznakinja koje su preslikane i ukusom i karakterom, a i izgledom.
,,Ja cu šejk, šta ćeš ti Staša?"
Zamišljeno je pogledam pa odgovorim
,,I ja ću šejk"
,,Bliznakinjice nešto si nam zamišljena danas" radoznalo je zaključio Jakša
,,Ma nisam hahahah"odgovorim mu uz kratak osmeh
Jakša se okrene ka Maši i kaže ,,Mnogo ti je čudna ova bliznakinjica", a potom se okrene i ode po našu porudžbinu.Nakon desetak minuta vraća se sa našim pićem, pa ga mi zovnemo da nam se pridruži pošto i onako nema mnogo posla jer danas se kafić zatvra. Kafić inače ne radi tokom leta.
,,I Jakša gde ideš na more ove godine?" radoznalo ga pitam
,,Ma uplatio sam preko one agencije što u sklopu ima žurke, vodene avanture I te fore, idemo nas petorica"
,,E pa i nas četri idemo preko te agencije. Moraš nas upoznati sa tim drugovima" ubacuje se Maša vec zagrejane za drugove
I naravno ,,glasovi razuma" Hana i Sofija prevrću očima i komentarišu kako nam je to peti dečko za mesec dana. One su tip osobe koji uvek razmišlja šta će biti posle, hoće li imati pisledica i jednostavno vole miran život, dok nas dve volimo ludnicu, lom i žurke i ne razmišljamo šta će biti sutra. Uvek živimo kao da nam je poslednji dan. Ali dobro to su samo Hana i Sofija ko će njih razumeti. Ko bi rekao tako razlicite, a ipak najbolje drugarice. Družimo se od rodjenja i oduvek nas zovu pomešane bliznakinje. Nakon 2h razgovora o moru i dogovorima za provode ovog leta krećemo premoreni svako svojoj kući.
ESTÁS LEYENDO
Neočekivana ljubav
RomanceDve bliznakinje zagrejane za dobre provode,zurke I momke koje tretiraju kao igracke,odlaze na more sa svojim najboljim prijateljicama gde im se zivot totalno menja.