Budi me neka galama koja dopire iz dnevne. Ko li se svadja ovako rano tek je 9h. Okrenem se na drugu stranu i vidim da Uroš nije tu. Ustanem i brzo se sredim pa odem u dnevnu.
„Dobro je vas dvoje šta se svadjate od rane zore“prokomentarišem obuvajući patike.
„Ne mogu da ga ubedim da mu je lepše sa malo dužom kosom nego ćelav“prodrala se Maša
„Nije istina“odmah je skočio Luka
„Ljudi gde je Uroš?“
„Mm jel to bilo akcije?“nacerili su se oboje u isto vreme
„Moroni jedni nastavite se svadjati ćao“izgovorila sam u jednom dahu i izašla iz apartmana zalupivši vratima i otišla kod nas u apartman. Tamo su bili Hana i Djorjde.
„Hej“dobacila sam im uzimajući trakicu sa neke police vezivajući kosu u neurednu pundju jer mi je mnogo vruće
„Hejj,gde ti bi sinoc“uuuuhhh šta sada da im kažemm. Moram brzo da smislim neku laž.
„Maa do grada,sa nekim drustvom srela ih,znam ih iz grada pa ono“
„Aa a gde je Uros?“
„Amm on je na plaži sa Sofijom i Stefanom“
„Hana nastavi da igraš tu igricu“i oni su nastavili da igraju neku igricu na njegovom telefonu,a ja sam samo produžila u svoju sobu.Obukla sam kupaći, uzela torbu i krenula ka izlazu.
„Amm idem ja kod njih na plažu“dobacila sam izlazeći
„Ajde ajde“
Za nekih 5 min bila sam na plaži.
„Ejjjj gde su ovi“ pitala sam Uroša koji je sedeo na svojoj ležaljci i čačkao nešto po telefonu.
„Eno ih u vodi već 2h“iskreno očekivala sam da će nešto pomenuti u vezi sinoc,al on me nije ni pogledao.Očito da me je samo iskoristio i da sam mu ista kao sve.Zajebala sam se i to dobro koliko sam ja glupa Bozeeee.
Sela sam na ležaljku do njegove,stavila slušalice u usi i razmišljala koliko sam ja zapravo glupa. Osetila sam da ce suze svaki čas da mi skliznu pa sam brzo stavila naočare za sunce i okrenula glavu na drugu stranu praveći se da se sunčam.Odjednom osećam nešto ledeno kako se sliva niz moje noge
„Hejj“ljuto uzviknem vadeći slušalice iz ušiju i vidim Sofiju kako se cereka. Znala sam da mi je ona kao i svaki put do sada iscedila mokru kosu po meni debil..
„izvini ahhaha šta se ljutiš“rekla je gledajući me sa osmehom
„Nije mi do šale,a i nije ti neka“besno sam rekla ustavši i krenuvši da kupim svoje stvari dok su me ovo troje zabezeknuto gledali.Nikad ranije ovako nisam reagovala uvek bi krenula da se prskam sa njom.
„Staša šta je bilo jel sve uredu“pitao me je Uroš. Samo sam ga besno pogledala okrenula se i krenula ka hotelu.Besna sam na sebe na njega ma na celi svet.
Ulazim u apartman i zalupim vratima ne obazirući se koga ima.Samo krenem ka svojoj sobi.
“Ej odakle ti,otišla si pre 1h“pita me zabrinuto Hana
„Ko li te je naljutio,ne bih mu biio u kozi“dobacio je Luka
„E pa onda me nemoj i ti iznervirati da i tebe ne bih ubila.I nije mi do razgovora već vas četvoro nastavite da radite to što ste do sad“kažem pa udjem u sobu zaključavajući vrata i bacim se na krevet,a suze pustim da liju niz moje obraze ne mogu da verujem koliko sam nepromišljena.Vratiću se u onu Stašu kao što sam i bila.Hladna i nije me bilo briga za momke.Nakon 3h plakanja otišla sam u kupatilo i pustila vrelu vodu da teče niz mene i razmišljala šta se sve izdešavalo od početka raspusta.Na neki način pre mi je bilo bolje zato što nisam plakala ni zbog koga,a sad malo malo pa zaplačem,al na neki načim ne mogu zaboraviti Uroša i vratiti se u potpunosti u staru Stašu ma koliki on kreten ispao.Kada je ponestalo tople vode izašla sam iz kabine i obukla se.Na sebi sam imala letnju pidžamu.Znam da je tek 15h al želim da spavam. Izmorena sam više i od razmišljanja i od plakanja,a ni jutros se nisam baš naspavala tako da idem da se naspavam.Kad se probudim nadam se da će sve biti drugačije i bolje.Zavesu sam navukla na prozor da bih mogla zaspati.Legla sam na udobni hotelski krevet i zatvorila oči i jedva nekako zaspala.
Budim se i odmah pogledam i vidim da je 20h uveče.l al sam ja odvalila,aal sad sam nekako malo manje nervozna,al i dalje sam besna.Dobro je da sam odspavala jer bes se smanjio dovoljno da se ne derem na sve oko sebe.
Ustajem iz kreveta,oblačim teksas iscepani šorc, krop top belu majicu na kojoj je napisano crnim slovima fuck off.Odem u kupatilo gde se umijem počešljam kosu i stavim trunku sminke.
Polako izadjem iz sobe i vidim da nikoga nema u našem apartmanu što mi je super jer me neće ispitivati i naravno sva moja razmišljanja su pala u vodu kada sam videla Uroša u dnevnoj pu jebem mu.
Samo sam produžila i krenula ka izlazu,a onda me je na svu moju nesreću primetio.
„Staša jesi li dobro,gde ideš?“
„Da jesam.Idem da prošetam jel smem?“odsečno sam rekla i izašla i usput zalupila vratimaUroš pov
Šta joj je jebote sinoć je sve bilo okej šta li sam zajebao.Brzo odem kod nas u apartman gde su svi.
„Ljudi Staša je ustala,i otišla je negde bila je besna na mene mislio sam da će me kastrirati“
„Opusti se ja sam danas za dlaku izbegao batine“ dobacio je Luka sa osmehom
„I na plaži danas mene je htela da zadavi zato što sam je kosom poprskala al nije mi jasno to uvek radim i ona se smeje i krene da se prska sa mnom“
„Mislim i da je plakala na plazi,al nisam siguran“dobacio je zamišljeno Stefan
„Šta li joj je,ona nije bez razloga takva“rekla je Hana pogledavši Mašu koja je nešto razmišljala
„Ne znam stvarno al verovato ima debeo razlog,idem ja da je nadjem i da saznam“rekla je pa krenula ka izlazu,a onda se okrenula ka meni „Ako si ti nešto zajebao ubiću te“ te je izašla
Garant je nešto zbog mene.Juče je sve bilo ful,al ne znam šta sam zajebao.Da je nisam povredio?Ma nisam da je to ne bi ostala sinoć kod mene... Jojjj jebote ne snalazim se baš najbolje u ljubavi.
Ha možda zato što pre nikog nisi voleo i bio si kreten.. Prevrnem očima na svoje misli pa sednem pored Luke na ugaonu i uhvatim se za glavu.
YOU ARE READING
Neočekivana ljubav
RomanceDve bliznakinje zagrejane za dobre provode,zurke I momke koje tretiraju kao igracke,odlaze na more sa svojim najboljim prijateljicama gde im se zivot totalno menja.