Sherlock yaptığı deney üzerine oldukça yoğunlaşmıştı ki, kapıdan içeri Mike Stanford girdi. Bu yeterince şaşırtıcı değilmiş gibi ardından daha önce hiç görmediğine emin olduğu biri daha girdi. Sonra, saliseler içinde Mike ile sabah yaptığı kısa sohbeti hatırladı. Bu yabancı ev arkadaşı arayan biri olmalıydı. Sherlock hızla adamı inceledi; askeri geçmiş, yalnız, güvenilir, sadık ve birkaç psikolojik sorun.
Ama tüm bunların ötesinde, bir şeyler daha vardı. Sherlock'un tam adını koyamadığı, kendisini bu askere çeken bir şeyler. Belki de o 'ben güçlü ve yıkılmazım' görüntüsü altındaki yalnızlığıydı, bilmiyordu.
Lestrade'a göndermesi gereken mesaj sayesinde askerin kardeşinin bir alkolik ve sorunlu biri olduğunu da öğrenmişti.
Kimsesiz, savaştan yaralı dönmüş bir asker.
Oldukça zor olmalıydı. Neden bilmiyordu ama bu adama yardım etmek istedi, en az onun kendisine yardım etmesini istediği kadar.
Ve böylece, onların hikayeleri başlamış oldu.Kitap %80 johnlock zaten, birkaç tanede sheriarty yazmayı düşünüyorum onun dışında yok. Şimdiden size keyifli okumalar dilerim, yazım hatalarına takılmayın.
Okumak isterseniz diğer johnlock kitaplarıma uçabilirsiniz ayrıca
learn to kiss/tamamlandı
johnlocked/tamamlandı
texting/tamamlandı
about johnlock/kurgu değil- tamamlandı
sherlock is actually girls name/yarı texting-tamamlandı
without you; I'm lost/ 4 bölüm ve devam ediyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one shots// johnlock+sheriarty ✔️
FanfictionÇokça johnlock ve birkaç tane sheriarty one shot'ı.