love and sex

2.7K 150 147
                                    

Sherlock yeni bir deney üzerinde çalışıyordu ve bu deneyi yalnız yapabilmesinin mümkünatı yoktu. Bir müşterisinin savunmasında bu konuyla ilgili birkaç cümle vardı ve bir türlü kafasından atamıyordu.

Cinsel ilişki sırasında yakalanma riski boşalma süresini kısaltıyor muydu? Fazlaca?

Bu deneyi nasıl ve kiminle yapabileceği konusunda hiçbir fikri yoktu ama her şey zekice ve kontrol edilmiş, her türlü bilgi elde edilmiş şekilde olmalıydı. Öncelikle güvendiği biri olmalıydı çünkü bu oldukça mahrem ve özel bir andı. Kendisi için değil, o bu tür şeylere asla düşkün olmamıştı, ama karşısındaki rahat edeceği biri olmalıydı, buysa yalnızca güvenle sağlanabilirdi.

İlk aklına gelen elbette John olmuştu. (Neden erkek seçimi yaptığı konusu ise şöyleydi; Sherlock uykusu ve kendinde olmadığı zamanlar dışında hiç erekte olmamıştı. Olacağını da sanmıyordu çünkü cinsellik ona göre büyük bir zayıflıktı. Duygular gibi, ama daha tehlikeli.Yani bir kızla yapamazdı, o zaman kalan tek seçenek: erkeklerdi.)
Ama John'un eşcinsel ilişkilere karşı tavrı yüzünden -daha doğrusu Sherlock ve ikisini çift sananlara karşı tavrı yüzünden- bu konuda emin olamıyordu. Yani kız kardeşi eşcinseldi ve bununla ilgili hiçbir sorunu yoktu ama konu kendisine geldiğinde sakin kalamıyor gibiydi. Bu yüzden Greg en mantıklı seçenekti. Odasından çıkıp salona geçti ve John'un koltuğunda oturmuş telefonuyla oynuyor olduğunu gördü. "John, bir cinsel ilişki sırasında yakalanma riski yaşamak istiyorsam, nereye gitmeliyim?"

John anında başını kaldırıp Sherlock'a baktı, geçen onca yıldan sonra bu anormalliklere alışılmış olduğunu düşünebilirdiniz, ama öyle olmuyordu.
"Ne?" diye sordu John, anlamazca. "Seni doğru duymadım sanırım."

Sherlock aynı kelimeleri tekrar ettiğinde John'un ağzı gerçek manada açılmıştı. "Böyle bir bilgiyle ne yapacaksın gerçekten merak ediyorum," dedikten sonra telefonu bırakıp ayağa kalktı ve mutfağa ilerledi John. Kendine bir bardak su doldurup geri döndü. Cevap bekler bir şekilde dedektife dikti gözlerini.

"Bir deney yapıyorum," dedi Sherlock. Ayrıntılardan bahsetmekten pek hoşnut olduğu söylenemezdi. "Bir davam için gerekli."

"Nasıl bir dava?" diye üsteledi John. Sherlock sıkılmışça iç geçirdi ve bu önemli değil dercesine sert bir bakış attı.

John bunun yeterli olmayacağını düşünmüş olmalı ki devam etti: "Yani biriyle ilişkiye mi gireceksin? Rasgele, saçma sapan bir şekilde?"

"Hayır!" Sherlock gerçekten durumdan hiç hoşnut değildi. "Bunu Greg ile yapacağım, rasgele biri benimle direkt olarak ilişkiye girmeyi kabul etmez. Aslında ilk düşündüğüm iki kişiyi ilişki sırasında gözlemlemekti ama bunun ahlaki olarak doğru olmayacağı sonucuna vardım, biraz araştırmadan sonra."

"Greg'le mi? Alay mı ediyorsun?"

"Hayır?" diye yanıtladı Sherlock. "Sevgilisi olduğundan dolayı böyle yadırgadıysan, duygusal bir bağ olmadığı için bunun aldatmaya girmeyeceği kanaatindeyim. Üstelik senin dışında kimse bilmeyecek. Artık soruma yanıt alabilir miyim?"

"Ya kabul etmezse?" dedi John ve dedektif onda bir şeylerin değiştiğini görebiliyordu. Sanki verilmesi zor bir karar vermiş ve bununla yüzleşmeye çalışıyor gibiydi.

"Neden etmesin ki? Bunun ona herhangi bir zararı yok."

"Gerçekten insanlar hakkında hiçbir şey bilmiyorsun değil mi?" John bunu sorarken dedektifin gözlerinin içine baktı. Cevap bekler gibi bir hali yoktu, Sherlockta bir şey demedi.

John boğazını temizledi ve elini ensesine götürdü -ki bu sadece çok gergin olduğu zamanlar yaptığı bir şeydi. Ve dedi ki: "Sanırım bu deney için gönüllü kobay olabilirim."

one shots// johnlock+sheriarty ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin