[ 1 ]

3.5K 228 312
                                    

Batmak üzere olan güneşi arkalarında bırakan iki oğlan, dinlenmek için oturdukları banktan uzaklaşalı dakikalar oluyordu. Ilık hava tanecikleri arasında hafifçe dolaşan esinti sessiz sokaktaki birkaç kişinin daha bedenini okşarken, turuncu bir renk şehri ele geçirmişti.

"Aşk nedir, Akutagawa?"

Kelimeler, rüzgara eşlik etti ve gereken kişinin kulaklarına doldu.

"Aşk, bir veri dizisidir" diye yanıtladı Akutagawa, yanında yürüdüğü beyaz saçlı oğlana ithafen. "Karmaşık sayılardan, insanlardan ve yapay zekadan oluşur. Aşkın tam olarak ne olduğunu yalnızca insanlar anlayabilir."

Atsushi irileşen gözleriyle ona baktı. Kelimeleri, birkaç yıl okumuş ve kendi alanında gelişmiş birine aitmiş gibi çıkıyordu dudaklarından. Hayran kalmamak elde değildi.

Beyaz saçlı olan heyecanla sordu. "O halde, biz neyiz?"

Akutagawa karşılık vermeye derin bir iç geçirme ile başlamıştı. Bir esinti, siyah saçlarını geriye iterek pürüzsüz yüzünü ortaya çıkardı. Uzun gölgesi, arkasında kalan güneşten dolayı önüne serilmişti; kendisine göre kısa olan çocuğun gölgesinin yanında duruyordu.

Bir duraksamanın ardından cevap verdi. "Biz robotuz."

"robotica robotics" animesinden uyarlandığından dolayı konuşmaları en az şekilde değiştirerek yazacağım

okuyanlara(?) tavsiyem, kurgu bitene kadar animeyi izlemeyin; aksi takdirde ağır spoiler yersiniz

ayrıca bölümler kısa olacaktır, çoğu hazır olduğu için de kısa sürede biter

shin soukoku shipleyen birileri var mı bilmiyorum ama ben neredeyse
a ş ı ğ ı m

umarım hoşunuza gider
ve
iyi okumalar♡

ai to betsuri 》shin soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin