"Atsushi, kahve ister misin?"
Beyaz saçlı robot, sürekli trençkotuyla dolaşan adamın elindeki kupayı aldı ve bardağı dudaklarına götürdü. Önce yoğun kokuyu duymuş, fazla bekletmeden kupadan bir yudum almıştı fakat ağzındaki birkaç kahve damlasını yutmasıyla ötekileri tükürmesi bir oldu. "Tadı iğrenç!"
"İçmeyeceksen geri ver" dedi Dazai, yaslandığı duvardan sırtını çekerken. Elini kupayı almak için uzattığında Atsushi hızla bir adım geri çekilerek kupayı da yanında götürmüştü. "Olmaz!"
"Ha, nedenmiş o?" Dazai tekrar öne uzandığında, Atsushi bir adım daha çekildi. Tam ağzını bir şey söylemek için aralamıştı ki, duyduğu kahkaha onu durdurdu. Dazai de şaşkınlıkla odaya yayılan kahkahanın sahibine bakıyordu.
Akutagawa ne yaptığını fark ederek dudaklarını birbirine bastırdı ve bir çift şaşkın, kahverengi göz üzerindeyken yüzüne her zamanki ciddi ifadesini yerleştirdi fakat artık çok geçti.
"Güldün" dedi Dazai, uzun zamandır hiç olmadığı kadar şaşırırken. Parmağını suçlarcasına siyah saçlı robota doğrultmuştu.
Akutagawa somurttu. "Gülmedim."
"Güldün."
"Gülmedim."
"Güldün."
"Gülmedim."
"Güldün işte!"
Atsushi bu sırada elindeki kupadan acı kahvesini yudumluyor, ikilinin klasik çekişmesini izliyordu.
"İşte bu yüzden kız arkadaş bulamıyorsun" dedi Akutagawa sakince. Karşı taraftan gelen cevap ise gecikmemişti.
"B-Bunun konumuzla ne alakası var?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ai to betsuri 》shin soukoku
Fanfiction❝ aşk nedir? ❞ [ ai to betsuri ; aşk ve ayrılık ] [ " robotica robotics " adlı animeden uyarlanılmıştır ] [ ryuunosuke akutagawa × nakajima atsushi ]