[ 5 ]

994 152 24
                                    

Akutagawa, yerde kambur bir şekilde oturan beyaz saçlı robotun hemen yanına kurulurken, yorucu bir işi sonlandırmış gibi, bir oflama sıyrıldı dudaklarından. Atsushi'nin sırtına kendi sırtını yaslarken ağırlığını ona verse de beyaz saçlı olan bir santim daha eğilmemişti, vücudu sıradan bir insanınki gibi değildi sonuçta.

"Baksana, Atsushi." Akutagawa, karşısındaki pencereden güneşi izlerken mırıldandı. "Sence Dazai-san gerçekten insan mı?"

"Uhm..." Atsushi, böyle bir soruyu beklemediği için omzundan geriye bakmayı bıraktı ve önüne döndü. Sağ elinin parmakları ile sol elininkilerin uçlarını birbirine bastırırken veri tabanında uygun bir cevap düşünüyordu. "Öyleyse de bilemem ki."

"Ah, doğru..."

Atsushi; işaret ve baş parmakları dışındaki parmaklarını avucunun içine kıvırdı ve onları da parmak uçlarından birbirlerine yapıştırarak bir kalp oluşturduğunda, yanakları samimi bir gülümsemeyle gerilmişti. "Gerçi bizim bildiğimiz insanlar," kalbini biraz yukarı kaldırırken, hüzne bürünen bakışları da parmaklarını takip ediyordu. "oldukça farklıydı, değil mi?"

saçma olan ne biliyor musunuz bunun final dışındaki bölümleri hazır ama medyayı ss almaya üşendiğim için yayınlamıyorum

ama şimdi yayınlayacağım üzgünüm ):

ai to betsuri 》shin soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin