Keyifli okumalar😊😇
"Emir miş demek ki" deyip kendi kendime yoluma devam ettim can arkadaşlarımın yanına gitmek istemedim yavaş yavaş arkalarından sadece yürüdüm. Nedense yalnız kalmak istiyordum.
Evime gelip üstümü değişmeden kendimi direk yatağa attım en iyisi uyumak her zaman ki yaptığım gibi.
"FERYAAALLL KIZIIMM"
annemin sesi geliyordu. Hiç duymamış gibi yaptım gerçekten uyumaya ihtiyacım vardır. Sonra kapımın açılma sesini duydum ve kıçıma yediğim terliği hissetmemle bağırmam bir oldu.
"AYY yandım off anne napıyosun yaa"
"Acaba kalkmayı düşünüyormuydun kızım hıh akşam yemeği hazır o kadar çağırdım duymadın mı sen all alla"
"duymadım annem benim yaa tamam elimi yüzümü yıkayıp geliyorum."
Annem beni süzdüğünde ters tersbakmaya bakmaya başladı.
"Senden adam olmicak daha okul formasıyla duruyorsun cık cık hadi çabuk üzerini değiştir."
Hemen üzerimi değiştirip elimi yüzümü yıkadım ve aşağı ya indim.
Küçük kız kardeşim Güneş beni gördüğünde gözlerini büyüterek."anne ablam öcü gibi yüzüne baksana nolmuş ablama"
"kızım Güneşim ablan daha yeni uykudan kalktı ya ondan böyle hadi sen yemeğini ye"
'Allahım kız kardeşim daha beş yaşında her şeye laf yetiştiriyor.'
Sandalye yi oturup yemeğimi yerken babam çatalı'nı tabağa bıraktı göz ucuyla bana baktı, boğazını temizleyip
"kızım dersler nasıl malum bu son sene ve iyi değerlendirmelisin."
'Benim derslerle alakam yoktu ki gerçekten napacaktım ben şimdi.'
"ııı baba iyi yaa ben çalışıyorum sen merak etme."
"ee madem öyle senden umutluyum kızım benim umutlarımı boşa çıkarma sana güveyorum."
'Vay be babam bana güvebiyor demek ki ee bende yeniden bir Feryal olarak derslerime çalışmaya başlayabilirim'
odama çıkıp başımı yastığa koyduğumda babam bana güveniyor diyerek uyudum belki derslerime daha iyi odaklanabilirim haa.
Sabah gözlerimi açıp şöyle bir gerindim. Kalkarak paytak paytak yürüyerek lavabo ya gidip elimi yüzümü yıkadım aynaya bakıp kaşlarımı kaldırdım dişlerime baktıp arkadaki dişlerimi görebiliyormuyum diye çaba verdim ki olmadı. Ben napıyorum ya dağılmş saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp koşarak kahvaltı masasına oturdum.alel acele bir şeyler yiyerek kalktım.
Annem arkamdan"kızım doğru düzgün bişeyler yeseydin yaa"
Annemin yanına gidip yanaklarından öperek
"annem yedim ya işte hem acıkırsam okulda bişeyler atıştırırım merak etme "
deyip güneşin yanaklarından öpüp koşarak odaya çıktım.
Beyaz okul formasına burun kıvırarak baktım eh mecbur okul forması giymek zorundayım yani üzerimi giyinerek koşarak can arkadaşlarımın arkasına atladım. Hepimiz yere düştük birbirimize bakıp güldük işte arkadaşlık buydu gülersek beraber ağlasakta beraber hepsini ortaokuldayken tanıyordum tabi Hülyalım hariç olsun ama bir sene farkla.
Üstlerinden kalktım Baran da hemen Hülya'nın eteğini düzeltip sinirle
"şu eteğini düzelt niye uzun giymiyorsn ki anlamıyorum ani kısa giyince noluyor yani"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaf Kız
Ficção AdolescenteKüçükken düştüğümde ağlamayan üzüldüğümde bile yüzümde hep gülümseme olan bir kızım. Asla kızlar gibi elbise giymeyen siyah rengin den vazgeçmeyen. Kot ve tişörtten başka birşey giymeyen. ve hiç aşıkolmayan ve aşkın ne olduğunu bilmeyen. Makyaj yapı...