o dva roky později

242 22 0
                                    

Liam:

Naše kariéra se rozjela neskutečným způsobem. Je úžasný jak nás naše fanynky podporují ve všem co děláme a my jsme jim za to moc vděčný. Máme před sebou jeden z větších koncertů, jsem docela nervózní. Přijde mi ale zpráva od mojí nejlepší kamarádky.
/Clar: Přijdu na váš koncert, Ale musím jít pro mě ven 😁/
/ Liam: Dej mi pár minut, už pro tebe jdu./
Rychle na sebe hodím bundu a běžím ven. Hned jak mě uvidí tak se ke mě rozeběhne. Samozřejmě že ji chytím a pevně obejmu."Ty blboune proč jsi nenapsal že jsi zase ve městě" začne mi nadávat a ja se musím začít smát "Čemu se směješ?!" "Tobě, jsi rozkošná když jsi naštvaná" začne se červenat, tohle na ní úplně miluju. "Pojď představím tě klukům" chytím ji za ruku a vedu ji do šatny. "Kluci? Chci vám představit svojí..." "Přítelkyni?" Skočí mi do řeči Niall "Nejlepší kamarádku" konečně to dořeknu.

Clar:
"Ahoj" usměju se na ně a pustím Liamovo ruku "Kluci, Clar. Clar? Tohle je Niall, Louis, Harry a Zayn" postupně mě s klukama představí "těší mě" Niall hned jde ke mě a obejme mě "takže ty nejsi jeho holka?" Řekne zklamaně "Nejsem, ale nezlobila bych se kdybych byla" nenápadně kouknu na Liama, který se jenom usmívá. "Ty debile naznačila ti že chce s tebou bejt!" Vyjede hned po něm Zayn a ja se jen zasměju. "Nekaž mi to jasný?" Zavrčí na něj Liam. Vezme mě zase za ruku a přitáhne k sobě. "Budeš moje?" Zašeptá mi a mě se rozzáří oči "ani nevíš jak ráda" usměju se na něj.

Harry:
"Lidi? Já si jdu ještě něco koupit jo? Loui? Jdeš taky?" Zeptám se. "Jo jdu" okamžitě odpoví a vyrazíme ven z šatny."Co si myslíš o těch dvou?" Zeptám se ho. "Budou spolu. Podle mě už spolu i spali" pokrčí rameny. "To ne, podle mě ji má hodně rád a ona jeho taky, teď to řekla přece" "Slyšel jsem Harry"

Louis:
Přijde mi zpráva. William je můj něco jako přítel.Dost dlouho spolu randíme a mě na něm dost záleží.
/William: Večer přijdu na koncert, když ti zavolám přijdeš pro mě abych tě mohl vidět ještě před vystoupením?/
/Louis: Přijdeš? To je super!! Už teď se nemůžu dočkat. A samozřejmě že si pro tebe přijdu. Přijď tak hodinu před abych tě měl pro sebe taky chvíli/
/William: Měl jsem to v plánu ❤️/
/Louis:❤️❤️❤️/
"Kdo ti píše?" Vyruší mě Harryho hlas "Uvidíš večer" široce se usměju. Myslím ze vypadám jak zamilovaný blázen. Poznal to. Ne nic nepoznal, jen je to dobrý kamarád co se stará nic víš ani míň.
Večer za mnou přijde William jak slíbil. Hned jak ho obejmu tak ho i políbím."Jsem rád že jsi přišel" usměju se "Jsem rád že jsem tady" odvedu ho za klukama abych je seznámil a udělám to vlastně úplně stejně jako předtím Liam představil Clar. "Liam,Clar,Niall,Harry,Zayn. Řekl bych že ty dva už spolu chodí když se ocucávají" ukážu na Liama a Clar. Liam na mě akorát ukáže prostředníček a dál se jí věnuje.
"Kluci už musíte jít" přijde Paul. Všichni se sebereme a odejdeme si to zase užít na pódium.

Larry is Real? Kde žijí příběhy. Začni objevovat