Harry:
Další rok je za námi. Když jste s přáteli tak to dost všechno rychle utíká. Zase nahráváme desku, samozřejmě že jsme zase rozdělený. A taky jsem zase s Louisem tentokrát vím ale jak na něj. Povede se mi to, tentokrát mi všechno vyjde.
*Večer*
"Hazz? Jdu do baru jdeš taky?" "Že se vůbec ptáš sakra chlape" rychle si přehodím tričko a běžím za Louisem.*V Baru*
Nebudu lhát snažím se ho přiopít a celkem se mi to daří. Jen jsou tady problém ty holky jak po něm lezou. Po každé vyjedu jak nějaká žárlivka aby z něj dali ty pracky pryč. Vychází to! "Pojď domů" zakňourá mi Louis do ucha, naskočí mi z toho husí kůže a musím se oklepat. "Pojď ještě semnou" chytnu ho za ruku a táhnu do uličky. "Co tady chceš-" vrhnu se mu hned na rty, přitisknu ho svým tělem na zeď aby mi neutekl. Vůbec se nebrání, ale nevím jestli to dělá ten alkohol nebo to je on sám. Spolupracuje semnou a popravdě, je to úžasný ho líbat. Po tolika letech.Louis:
"Hazz" zamumlam mu mezi polibky. "Copak" odtáhne se odemě a starostlivě se mi zadívá do očí. "Konečně" vydechnu ze sebe, chytim ho pevně za tričko a znovu přitáhnu k sobě. Znovu mě začne líbat a ja se ho nemůžu nabažit. Ty úžasný plný rty, to jeho tělo. Zajedu mu rukama do vlasů a párkrát mu za ně zatahám, a odezva? Jeho vzdych. Tak tohle chci poslouchat pořád.
*Na Hotelu*
Můžete hádat co se odehrálo hned po příchodu na náš pokoj. Jsem ale nejvíc spokojený chlap na světě. Ležím mu na hrudi a obkresluju mu jeho tetování na hrudi. "Loui?" Ozve se najednou jeho úžasný chraplák. "Ano?" Zvednu k němu hlavu."Tohle jsem chtěl udělat už strašně dlouho" přizná mi a ja se musím pousmát. Místo toho abych mu něco řekl tak ho políbím. "Jsme tady jen my dva, a naše city" Pouladim ho po tváři. Přetočí mě pod sebe."Chci aby jsi byl jenom můj Tomlinsone" řekne a ja se zachvěju. "Dej mi ješte čas, dám ti brzo vědět" "Týden?" "Týden" zopakuju a za zátylek si ho znovu k sobě přitáhnu.
ČTEŠ
Larry is Real?
Romance"Ahoj, jsem Harry, Harry Edward Styles a... jsem gay" ano přesně tohle jsem chtěl říct už tolikrát nahlas ale nikdy jsem to neřekl. proč? Jednoduché vysvětlení.. co by na to řekli lidi? a hlavně fanoušci? proto radši řeknu svůj příběh jen tobě.