| Night call |

3.7K 218 88
                                    

Yoongi - Jimin

Połączenie przychodzące od: Yoongi 💗

- Co chcesz?

- A gdzie kochanie?

*chichot*

- Jakoś mi nie jest do śmiechu, Yoongi.

- Przepraszam, Minnie.

- Myślisz, że zwykłe przepraszam wystarczy?

*westchnięcie*

- Wiem, że nie. Jeśli mam być szczery, nie wiem dlaczego to napisałem, oraz to jak się zachowywałem.

- To wszystko?

- Nie. Chcę być z tobą, kurewsko mocno. Chcę czuć twoje ciepło, twoje pocałunki, twój dotyk. Chcę słyszeć jak mówisz do mnie, że mnie kochasz albo tęsknisz. Nie wiem co mi strzeliło do łba, aby tak napisać. Wiem, że płakałeś, że zostałeś zraniony i jeszcze dodatkowo cierpiałeś przeze mnie.

- Yoongi...

- Daj mi mówić. Musiałem się naćpać aby takie coś napisać swojemu maluchowi. Kocham Cię Minnie. Nie chcę się tobą dzielić, mimo, że jesteśmy razem zaledwie dwa tygodnie. Chcę przy tobie trwać już na zawsze, a wiesz czemu?

- Czemu?

*szloch*

- Bo jesteś tym jedynym i nie płacz.

- Nie wiesz co przyniesie życie, Yooni.

- To prawda, nie wiem, ale chcę być przy tobie. Szaleje za tobą, mały. Przepraszam jeszcze raz.

- Fakt, strasznie zabolały mnie te słowa, bo kocham cię i nie chcę stracić kolejnej osoby. Dostaniesz kolejną szansę, ale nie zmarnuj jej.

*jęk*

- Coś się stało?

- Nic, skarbie. Po prostu jestem trochę poturbowany.

- Czemu?!

- Namjoon dowiedział się o naszej kłótni i po prostu mi wlał. Cytuję "jeszcze raz go zranisz i zawiśniesz na jajach, nie będzie mnie obchodzić fakt, że jesteś moim przyjacielem"

*śmiech*

- Ma rację.

- Ale potem nie będę miał się czym kochać z tobą.

- Jezu z kim ja jestem.

- Po pierwsze wystarczy Yoongi, po drugie wiem, że już się rumienisz.

- Nie prawda.

- Prawda, nie kłam, maleństwo.

*śmiech*

- Przepraszam, że płakałeś przeze mnie. Naprawdę nie wiem co się ze mną działo, nie panowałem nad sobą.

- Już jest dobrze, wybaczam ci.
Kocham cię, Min Yoongi.

- Ja ciebie też, Park Jimin.

Połączenie zakończone : 1 godzina 28 minut


a/n: na dzisiaj koniec, bo za bardzo was rozpieszczam. Poza tym kocham wasze komentarze i cały czas się z nich śmieje, a to mnie boli bo mam spuchnięty policzek 😂😂❤️

Who are you? | p.jm x m.ygOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz