| Make love with me, Yoongi | R

3.4K 166 146
                                    

Te słowa uderzyły w starszego jak grom z jasnego nieba

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Te słowa uderzyły w starszego jak grom z jasnego nieba. Wpatrywał się w blondyna z szokiem wymalowanym na twarzy.

- Co? - powiedział starszy nie wiedząc czy dobrze usłyszał.

- Kochaj się ze mną - powtórzył Park patrząc na swoje małe dłonie czując ciepło na policzkach.

- Jesteś tego pewny? - spytał Yoongi chwytając jego twarz w swoje duże żylaste dłonie i popatrzył w małe węgielki.

- Tak - uśmiechnął się patrząc w ciepłe oczy Mina.

- Jeśli by cię coś bolało to od razu mów, dobrze? - młodszy pokiwał głową, a Min pocałował jego czoło na co Park zmarszczył uroczo nosek.

Następnie złożył pocałunek na nosie, policzkach a dopiero potem wpił się w pulchne usta Jimina, które smakowały colą - którą zresztą pili.

Starszy delikatnie muskał ustami te młodszego aby najpierw nadać tempo. Dopiero po chwili bardziej naparł na wargi liżąc je i ssąc, aby następnie przejechać językiem po dolnej wardze młodszego prosząc o pozwolenie. Oczywiście Park rozchylił delikatnie swoje usta pozwalając na pogłębienie pieszczoty i po chwili ich języki toczyły walkę o dominację ocierając się o siebie.

Yoongi oderwał się na chwilę od Jimina aby złapać oddech a między ich ustami powstała strużka śliny na którą żaden z nich nie zwrócił uwagi. Potem Min usiadł na biodrach młodszego ściągając z niego białą bluzkę i znów łącząc ich usta w gorącym tym razem pocałunku. Natomiast młodszy wplótł swoje dłonie we włosy swojego chłopaka delikatnie ciągnąc za nie, co tylko spotkało się z mruknięciem ze strony starszego. Nie przerywając pocałunków Jimin zjechał rękami na biodra Mina i złapał za jego koszulę ciągnąc ją w górę, aż w końcu czarny materiał wylądował gdzieś na podłodze. Następnie Yoongi zjechał ustami na szyje młodszego i zaczął ją przygryzać tworząc purpurowe ślady, które świadczyły o tym, że Jimin był tylko jego.

- Ah - jęk wydobył się z gardła blondyna kiedy Yoongi składał mokre pocałunki na jego wrażliwej szyi co chwilę ją gryząc i liżąc.

A starszemu się to podobało, to jaką przyjemność sprawiał swojemu chłopcu.

Następnie zaczął muskać ustami klatkę piersiową Parka co chwilę drażniąc jego sutki językiem.

- H-hyung no - jęknął młodszy wiercąc się pod ciałem Mina mimowolnie ocierając swoje krocze o to starszego.

- Słucham? - zagadnął Yoongi podnosząc oczy nie przestając tworzyć malinek na torsie blondyna.

- N-nie ba-aw s-się - Jimin odchylił do tyłu głowę odczuwając coraz to większe podniecenie i przyjemność jaką zapewniał mu jego chłopak.

- Chcę abyś odczuwał jak najwięcej przyjemności, maleństwo - wrócił do jego spuchniętych od pocałunków ust i cmoknął go szybko w wargi.

Who are you? | p.jm x m.ygOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz