"Nóri, itt a szerelmed!" Kiabált Nagyi, aki szintén csak azzal tudta megkapni a figyelmemet egy percre, ha az étel, suli vagy Majkáról volt szó.
Vigyorogva oda rohantam Nagyihoz, megpusziltam és át vettem a távirányítót. Ez az esti programom a nyáron ha nem is koncert: az "ExtrémActivity" nézés. Most már legalább háromszor voltak Majkáék a műsoron—nem is baj.
Az viszont kis gond, hogy egyszer se nyertek, mivel őszintén szólva, Pápai Jocika nem annyira alkalmas erre a játékra. Ki tudja, lehet hogy én is olyan béna lennék a játékban, úgyhogy annyira nem zavar. Nem mindenki ért mindenhez.
"Megyek föl, majd le jön a Papa ha még kérsz enni."
Bólogattam egyet és tovább már csak a tévére figyeltem.
«–❀–»
Az "ExtrémActivity" után egyből be feküdtem az ágyba, mivel volt már vagy 23:30. Föl mentem Instagram-ra.
@megyeipannika16 hozzászólt a posztodhoz: "hű de szép a barátnőm..."
Mosolyogva vissza válaszoltam neki mielőtt megnéztem üzeneteimet.
@cukibabaxoxo szeretne küldeni egy üzenetet: "előre mondom, ha el veszed a barátomat tőlem, esküszöm örökre meg fogod bánni. szép nyarat! :)"
Hát persze, ki más írna ilyenkor nekem mint Molnár Kati. Mosolyogtam egyet és ki töröltem az ezredik felesleges üzenetét.
Molnár Kati engem óvoda óta gyűlöl, pontosabban amióta véletlenül leöntöttem őszibaracklével ebéd szünet közben. A mai napig nem engedte el a haragot, és emiatt, még az ő barátja—az én kiskori játszótársam, közeli barátom és szomszédom—se beszélhet előtte hozzám.
Ki nyitottam az 'Üzeneteket' és már is küldtem egy SMS-t Levinek. Jó ha emlékezteti valaki egyszer/kétszer, hogy milyen hülye barátnője van.
Levike♡
@cukibabaxoxo már megint írt! ;)
elolvasva 23:44bocsi :p
mit írt??
a szokásosat, semmi mást.
ja! most viszont próbált kedveskedni, jó nyarat kívánt :))
elolvasva 23:45hűha! akkor látom jó hatással vagyok rá ;)
ezt remélem nem gondolod komolyan...
elolvasva 23:47Persze hogy nem! Tudod nagyon jól.
Persze :))
Húzok aludni.
Puszika!
elolvasva 23:48Jó éjt Nórika :))
Mégegyszer föl mentem Instagram-ra, most már csak egy dologra: hogy rá nézzek a férjemre. Ugyanúgy: semmi újdonság, kivételesen csak egy dolog: egy új link. Rá kattintottam.
El sem tudtam képzelni, hogy én mit olvastam. Meg dörzsöltem a két szememet kétszer is, de valójában jól láttam ami ki volt írva: Majka és Curtis előadás, Június 8, Balaton Füred. Már csak egy gondolat volt a fejembe:
Megyek.
STAI LEGGENDO
belehalok »» p.j
Fanfiction"hogy tudtál ilyet el titkolni tőlem?" "úgy, hogy szerettelek". Szilágyi Nóra akár a Majka leg nagyobb rajongója lehetett volna, szintén az összes pénzét el költötte az ő koncerteire. Viszont mikor híres énekes Pápai Joci hirtelen belép az életébe...