Prologue

1K 3 0
                                    

Prologue
                         ....................

??? .........

I was seating on my bed watching the picture of the man that I love the most fourteen years ago, aww even now, I still love him.

I can still remember the day that we first saw each other. That was so embarrassing, imagen, when I look at him everything goes slow, everything !!! gikan sa paglihok sa ahung mga classmate, ahhh basta tana-tanan nahimong hinay.

Then day past by I suddenly realized that I love him na gunad sa kinaunhan namong pagkita, I was in grade seven that time when I know him, he is my classmate. Tas three consecutive years nagclassmate me, then when we are in grade ten, wah nami nag-classmate, I was very sad that time, kay abi ko ug magka-classmate na pud me, apan nabalhin cija sa laing room.

Pero wah cija nagbag-o, cija gihapon ang ahung nailhan nga kusog ug magpakilig nahu, he has a gut to go near me and make me shiver all over my body. Nahinomduman pa nahu sa dihang nagduko ko kay kuno katugon, wah si ma’am atung orasa, so ang gama sa ahung mga classmate tabi ngadto, tabi diri. Natingala lang ko kay na’ay hingduol nahu din gigunitan ang ahung kamot tas taud-taud ijang gi-kissan ang ahung ulo, kilig ka’ajo toh tas sa dihang hingtan’aw ko sa hing buhat ato, cija man d I. wah hinghunong ug kantyaw sa ahu ang ahung mga classmate.
Daghan pang nahitabo sa sulod sa upat ka tuig, kahinomdum pa ko kadtung nakahibaw cija nga idol nahu cija.

That was so embarrassing, dili to tana nija mabasahan ang text message kay para to sa ahung best friend, apan didto nahu na-send, I was so damn that time kay ang sulod sa message kay about nija. Sabado to nahitabo tas [agabot sa lunes, gikulbaan ko na hing sulod sa among skwelahan, grade nine ko ato that time. Tas sa dihang na’a naku dapit sa among room giduol ko sa ahung usa ka amiga tas ija kung gi’ing nan nga dli nahu ihatag ang ahung phone number sa bisag si kinsa kay gipangita ni Mark ang tag-ija sa number nga ning text nija pagka sabado. Ug ang tag’ija sa number na hing text nija kay ako.

Alas onse sa udto, naniudto ko kauban ang ahung pagumangkon sa pag-agawan sa dihang ni tawag ang ahung best friend, wah to nahu natubag kay busy ko sa pakipag tabi’an sa ahung pagumangkon sap ag-agawan.

Sa dihang namalik na mi sa skwelahan, nagbuwag mi kay lain ang among first subject, pero ang uban classmate mi. sa dihang nakasud naku sa room hing duol ang ahung suod na amiga, ija kung giing’nan nga dili to cija hing, si Mark daw ang hig tawag nahu kay ijang nakit’an ang ahung phone number sa cellphone sa ahung amiga. Hayyyy may gyud wah nahu gi-tubag kay kung ahu patung gi-tubag ??? sakpan naku nija na ako ang ming text nija.

Natingala ko sa dihang hing-sulod mi sa second subject namo, tas ija kung gi-ingnan ug “hae” wah ko ato’y huna-huna nga kahibaw na cija. Didto naku nakahibaw na nakahibaw na d I cija, sa dihang padung naku uli. Ija kung gibitad padung sa field lajo sa mga taw, then he confronted me.

“ikaw, d I to ang ning text nahu ??? pagkasabado ??”ingon nija”
Wah ko hing tubag kay busy ko sa pagtan’aw nija, tas nag day dreaming pa ko. Goddd ..!!! how hot he is ?? nakaputi cija ug t- shirt close neck t-shirt ug na’ay bag sa ijang likod tas naka itom cija ug jeans.

“goddd !!! answer me , Yan !!! dammit !!!!” singhag nija nahu”
“why ?? are you mad ??” balik pangutana nahu nija”
“just answer my damn question !!” hinay nijang ingon apan gahi nga pagkaingon”

Mo lakaw na tana ko, apan ija kung gibitad usab ug gipasandig sa siminto ug ija kung gi-priso sa duha nija ka kamot, ang usa nija ka kamot na’a sa ahung tuo dapit sa ahung ulo ug ang usa na’a saw ah dapit gapon sa ahung ulo.

“answer me.”hinay nijang ingon”
Nangurog naku kay doula na ang ijang nawng sa ahung nawng. Kalami ba nijang kisan ouy !!!! hahahahahahh .. joke !!!, suko na gani cija ahu pa cijang kisan ?? wah ko nabuang ???

“what if I say “yes” ??” ingon ko na nakatan’aw sa ijang likud”
“damn !!!, back off” ingon nija dajon sumbag sa simento dapit sa ahung ulo tas hing lakaw na cija”

Ganahan kung mo hilak, apan, na’ay mo ingon sa ahung hina-huna nga, “mo ka ug boang, para ato ra ?? mo hilak ka ?? makakita pa ka ug lain ouy”. Nakatan’aw ko sa ahung cellphone kay hing kurog, pagtan’aw nahu si Ate ang nanawag.

“te ??”ingon nahu”
“lahos diri sa, Living hope. Na’ay mo apas nimo diha”ingon ni ate”
“ngano man  d I ??”kulot na ang ahung agtang”
“diri ra naho iingon nimo, bye”ingon ni ate dayon pawng sa tawag”

Samtang naglakaw ko padung sa gate, daghan kung gihuna’huna. About sa giingon ni ate, kinsa man d I ang giadto sa ospital ?? ug about sa nahitabo ganiha ra. Nakaabot naku sa gate ug nakit’an nahu ang bana ni ate na nagsandig sa ijang kotse nga Ford Everest na kulor gray. Hingduol ko nija ug nakit’an nahu sa ijang nawng ang daghang gihuna’huna ug nakit’an nahu sa ijang mata nga gikan ni naghilak.

“yah ..”ingon nahu sa dihang naka duol naku nija”

Nilingi cija sa ahu ug ningisi gamay. Hing sulod ko sa ijang kotse ug nilingkod sa passenger seat, ahung gisuot ang seat belt ug taud-taud gi padagan na ni kuya ang kotse padung sa ospital.

Swerte si ate nija kay bisag dili ganahan sila nanay ug tatay nija, ija gihapong gihigugma si ate, gawas ato buotan pud si kuya. He has tall, not totally white, kanang sakto-sakto ra, gwapo, maskulado. trabaho ni kuya kay usa ka CEO sa ilang kompanya, trabaho sad sa ahung ate kay tutor sa mga foreign student via internet. Na’a silay us aka anak babay, si Adeline Adriana. Grade three na ilang anak, so she’s eight years old probably.

Nakaabot na mi sa ospital ug ni diretso mi sa kwarto, gisugat mi ni ate sa gawas sa kwarto. Naghilak si ate samtang padung cija gakos nahu, sa dihang nakagakos na si ate hing hilak si ug kusog pero way tingo’g nakit’an nahu ijang bana na hingduol nija ug gi hagod ang likod sa ahung ate. Wah ko’y kalibutan ug unsa ang nahitabo, ngadto rako nakahibaw sa dihang ning-sulod naku sa kwarto.

Ahung nakit’an si nanay nga naghigda sa ospital bed, apan daghang tubo ang nakabutang sa ahung nanay. Taud-taud na’ay ning sulod nga doctor.

“pamilya ba mo sa pasyenti ??”pangutana sa amo sa doctor”
“yes, doc.”tubag ni ate”
“I will go straight to the point, your mother has a comma.”ingon sa doctor”
“how long is it takes, doc ??”pangutana nahu sa doctor”
“five or ten months” ingon sa doctor”

Nakalingkod ko sa lingkuranan duol sa kamot sa ahung nanay, taud-taud nahung gi gunitan ang kamot sa ahung nanay. Ning tulo ang mga luha nga ganiha ra nahu gi pugngan, nabantayan nahu nga hingduol nahu si ate ug gi-hagod ang ahung likod.

I looked at my sister and aho ra pung gibalik ang ahung attention ni nanay na naghigda, ahung gikuha ang kamot na nanay ug aho ning gikisan.

ikaw raTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon