Yookie P.O.V
Selepas kne halau dngan Sir Kim, Yookie pegi lepak dkat bilik tarian...
Yookie : asl la dia halau aku dri class dia??? Tak dpat aku nk usha dia... Kalau aku tak berckap dngan Dyana tdi, mesty tak kne halau...Tibe - tibe, Sir Junjin menghampiri Yookie yg sedang mundar - mandir di kaki lima... Sejujurnye, Sir Junjin adelah Sir kesayangan Ong dan Yookie...
Sir Junjin : Song Yookie, awk dh knape dkat sni??? Tak masuk class ke???
Yookie : sye kne halau dri class la Sir... Sbb, sye borak dlm class...
Sir Junjin : kne halau??? Spe halau awk dri class??? Bgitau sye...
Yookie : Sir Kim... Dia ajar English Class plus dia garang...
Sir Junjin : Sir Kim??? Garang??? Tak caya sye... Mcm nie la, dripde awk berkeliaran tak nk buat, jom tolong sye dngan Sir Minwoo dkat Dance Studio...
Yookie : seriously Sir??? Kalau Sir Kim cri mcm mne??? Dia suruh sye duduk dkat luar class je...
Sir Junjin : dia suruh duduk luar class tpy awk berkeliaran... Dh, jom...Yookie terus mengikut Sir Junjin...
End Yookie P.O.VKmbali ke dlm class, Sir Kim P.O.V,
Sir Kim : okey class, i hope you can complete your task and send to me tomorrow... Ong, please call your friend at outside...
Ong terus bngun dan menuju ke pintu masuk...
Ong : Sir, she's gone... I think maybe she go around in University...
Sir Kim : okey, but remind her... I want to see her after class... Okey class, see you tomorrow... (terus beredar)
End Sir Kim p.o.vDaniel menghampiri Ong,
Ong : masak la Yookie weyh... Harabeoji tu mesty marah dia...
Daniel : dia pegi mne??? Takkn dia takde dkat luar...
Dyana : unnie will be in danger... But, aku rse dia suke kot...
Ong : takde.. Aku rse dia pegi class Sir Minwoo dngan Sir Junjin... Aku dngan dia kn kesayangan Sir Junjin...
Daniel : kesayangan aku jugak... Eh, Dyana asl kau ckap unnie kau suke la???
Dyana : The man that my unnie told to you guys is him... She's falling in love in the first sight with that Harabeoji...
Ong : seriously??? Handal unnie kau... Nmpaknye, kau dpat brother-in-law the middle-age man...Dlm mse yg sme di dlm dance studio, kedengaran lgu yg rancak yg dpat didengari dri luar... 'start play lgu dkat atas👆'
Sir Minwoo P.O.V, Sir Minwoo yg nmpak ank murid kesayangan nye, terus stopkn lgu tu... (so, stop lgu tu kejap)
Sir Minwoo : wow!!! Tngok spe yg masuk dkat sni... Yookie, takde class ke???
Yookie : kne halau dri class sbb berborak...
Sir Minwoo : kne halau??? Spe halau???
Sir Junjin : spe lgi, Dongwan la... Yookie kate dia garang...
Sir Minwoo : tak caya aku dia garang... So, sementara Yookie ade dkat sni... Jom la join dance skali...
Yookie : boleh ke??? Tak kacau Sir ke???
Sir Junjin : takdela... Jom la...
(mainkn balik lgu dkat atas 👆)
End Sir Minwoo P.O.V.Beberapa jam kemudian, Yookie lepak dngan geng dia dkat Cafeteria...
Ong : Yookie, kau pegi mne weyh???
Daniel : ntah, tau-tau kau dh hilang... Takde dkat luar class... Kau pegi mne???
Yookie : sabar, aku jawab...aku pegi dance studio lpas dngan Sir Junjin dngan Sir Minwoo...
Dyana : You know what Unnie??? That harabeoji nk jmpe Unnie lpas habis class...
Yookie : semua sbb Dyana la... Kalau tak sbb You, I tak kne jmpe dia... But, thanks to You because I got to met him personally...
Ong : aku rse Unnie kau nie kne makan ubat nie...
Daniel : Seriousla kau minat laki tua??? Dongjun tu mcm mne???
Yookie : Guys, I never declare that I with him in love... Just friend with him...
Dyana : But, he's love you... Why you never notice him???
Yookie : i don't want to explained more about this... Okey, I'll go first... (terus beredar)Yookie P.O.V
Seriously Dongjun suke aku??? But, aku suke dia sbagai kawan je... I hope ape yg Dyana ckap tak betul... Right now, let's meet my Prince Charming....Chapter 3 siap... Ape akn jdi biler Yookie jmpe Sir Kim??? Adekah Dongjun still menaruh harapan dkat Yookie?? Coming soon...
-YL-