Untuk this chapter, sile ulang sje lgu nie... Sbb, bnyak sngat moments sweet dan cringe... 😘😂😉 Enjoy~~~
(start lgu dkat atas on repeat 👆)
Beberape hari kemudian, di dlm class Sir Kim...
Sir Kim P.O.V
Sir Kim : okey guys... Today, kite lari sikit dri topic belajar kite... Hari nie kite santai je... So, ade pape nk tnye??
Dyana : Sir, what is love??
Sir Kim : jauh jugak pegi dia... Okey, ape yg korang tau psal cinta?
Ong : cinta menyatukn dua hati antara dua insan dan menghabiskn mase bersme...
Daniel :cinta jugak bukakn she untuk manusia tetapi untuk perkara umum jugak...
Sir Kim : betul ape yg korang semua ckap... Tpy, ape perkara umum tu?
Pelajar 1 : perkara umum untuk definisi cinta ialah selain mencinta sesame manusia, kite jugak kne mencintai alam semula jdi... Sbb, sekarang bnyak pollution berlaku dan tak bgus untuk bumi kite...
Sir Kim : okey, jawapan awk semua betul... Tpy, sye nk Song Yookie terangkn lebih dalam lgi... Song Yookie...Yookie terkejut kerana nmenye disebut oleh Sir Kim...
Sir Kim : sye nk awk terangkn lebih mendalam maksud cinta... (tersenyum)Yookie : cinta adelah dua hati bercantum ke hati yg lain... Tpy,bukan itu sje...sbb,cinta bukan sje untuk someone yg kite truly love tpy untuk diri kite sndiri... Sbb, kalau bukan kite, spe lagi nk cintakn diri kite sndiri?? So, love yourself before you love someone else...
Penerangan Yookie membuat Sir Kim tertarik dngan sikapnye... Dalam mse yg sme, Sir Kim kini sukekn Yookie tnpe pengetahuan Yookie...
End Sir Kim P.O.VSementara itu, di bilik Guru... Sir Junjin dan Sir Minwoo sedang berbincang tntang plan untuk menyiasat sesuatu....
Sir Minwoo : serious la kite nk siasat psal Dongwan suke spe?
Sir Junjin : of course la... Aku pon nk tau jugak spe perempuan yg cute tu smpai si Kim nie tak nk bgitau kite???
Sir Minwoo : tpy buatnye, dia bukan student sni? Mcm mne?
Sir Junjin : aku yakin 200% budak tu student sni...
Sir Minwoo : okey, aku ikut kau... Plan kau ape?
Sir Junjin : kite ikut dia, mne tau dorang selalu dating dkat sni...
Sir Minwoo : okey... Aku ikut kau...
Mereka berdua bersepakat untuk menyiasat sape buah hati Sir Kim...