Chapter 14

11 0 5
                                    

(sambung scene Doktor)
Doktor : ank Puan sekarang koma and dia tmpatkn di ward biase... Sbb, dia kehilangan bnyak darah dan kami harap beberape hari lgi dia akn stabil...
Sir Kim : kami boleh melawat dia??
Doktor : boleh tpy pastikn tak buat bising... Sye mintak diri dulu... (terus beredar)

Kini tinggal Sir Kim, Sir Junjin, Sir Minwoo, Ong, Daniel, Dong Jun dan Omma Miran...
Sir Kim : Dyana, awk bawak la Omma awk masuk dulu...
Dyana : baik sir... Omma, jom tngok Unnie... (terus beredar)
Ong : Sir Kim, sabar tau... Yookie tu nmpak je mcm tu, tpy dia yg paling kuat dripde kiteorng...
Sir Kim : sye tau... Thanks sbb sanggup dtang sni... Walaupon, dia belum sedar lgi...
Daniel : takde hal la Sir... Dia kn kawan kiteorng, of course kiteorng ade dkar sni...
Sir Minwoo : rsenye, kiteorng balik dulu... Esok kiteorng dtang lgi... Kau tak balik ke?
Sir Kim : tak, maybe aku jge dia malam nie... Dong Jun, awk tak balik ke??
Dong Jun : sye pon nk balik jugak... Take care Sir... (terus beredar)
Sir Junjin : okey la, kiteorng gerak dulu... Anything, call kiteorng...

Sorang demi sorang beredar dan Sir Kim terus ke ward Yookie...
Sir Kim P.O.V.
Sir Kim : Puan, kalau Puan nk balik, pegi la... Sye boleh tunggu dkat sni...
Omma Miran : Sir Kim, awk Sir yg baik... Sanggup awk tunggu student awk dkat hospital...
Dyana : sebenarnye, ade something Omma tak tau psal dorang punye relationship...
Omma Miran : Relationship??? Apenye Dyana?? Dh tentu-tentu, nie Sir korang berdua... Relationship ape... Maaf la Sir, budak-budak nie mmg mcm nie...
Sir Kim : sebenarnye, sye baru nk perkenalkn diri secara official... Sebenarnye sye nie boyfriend Yookie... (tersenyum)
Omma Miran : ohh, nie la Sir yg dorang citer tu? Hensem orngnye... Untung Yookie dpat laki mcm nie... Sir Kim nk jge Yookie ke malam nie??
Sir Kim : ye, sye nk jge dia malam nie... Puan, pegi la balik dulu... Rest and segar kn badan dulu...
Omma Miran : yela... Lgi satu, jngan la pnggil sye Puan... Pnggil Omma je... Sbb, nnti nk jdi menantu jugak...Jom Dyana...
Dyana : bye Sir... Jngan buat nakal dngan Unnie... (terus beredar)

(start lgu dkat atas 👆)
Kini tinggal Yookie dngan Sir Kim... Tnpe disedari, Sir Kim menitiskn air mata melihat keadaan kekasih hari nye...

Childish Love (SHINHWA Kim Dong Wan)Where stories live. Discover now