Chapter 4

15 0 0
                                    

Before kite start chapter nie, i want to recommended a song... Tajuk dia AFTERIMAGE by Kim Dong Wan (Dyana : Harabeoji) Lgu dia best and tak pernah tngok dia jdi manly mcm dlm video nie...
Enjoy... So, let's go start the story...
~~~~~~

Yookie P.O.V
Selepas Yookie beredar dri cafeteria, dia terus ke pejabat Sir Kim... Kini, dia berade di dpan pintu bilik Sir Kim... Dia terua mengetuk pintu...
Sir Kim : masuk...
Yookie melepas nafas nervous nye sebelum masuk...
Yookie : ye Sir... Knape Sir nk jmpe sye?sye ade buat salah ke??
Sir Kim : ye, sye nk jmpe awk... Awk tak tau ke or awk buat tak tau knape awk kne pnggil?sye nk tnye awk, ke mne awk pegi mse class sye tdi??
Yookie : sye duduk dkat luar class la...takkn duduk dkat hati Sir pulak???
Sir Kim : (terkedu) Yookie, sye nie Sir awk bukan boyfriend awk smpai awk nk buat pickup line yg mcm tu!!! Tolong hormat sye sbb pengajar awk!!! Don't crossed the line!!!
Yookie : (menghampiri Sir Kim) kalau Sir bukan boyfriend sye, could you be the one?? Sir, you're messed up with the wrong person... Sekali Sir masuk ke dlm dunie sye, you're will not meet the escape... (jauhkn diri) so, beware with rabbit around you... (terus beredar)
End Yookie P.O.V

Sir Kim ditinggal dngan perasaan dumbfounded kerane tak percaye dngan ape dia dngar tdi...
Sir Kim : uissh, budak nie biar betul... Tpy, knape aku berdebar pulak nie??Aissh, Dongwan-ah, dia tu student kau... Kau tak boleh jatuh cinta dngan dia...

Sejam kemudian, Yookie dan Dyana smpai di rumah mereka...
Omma Miran : Ank omma dh balik... Mcm mne class??
Dyana : it's great... And, kiteorng dpat Sir baru...
Omma Miran : Wow!!! Bagus la... Hensem tak dia???
Dyana : like a Harabeoji tpy the best part is Unnie like him and dia halau unnie pde first day dia masuk class kiteorng disbbkn 'How chicken layed eggs?'
Yookie : issh, kau nie... Semua nk story dngan omma... Kalau appa dngar mcm mne??? Omma, Yookie masuk dulu... (terus beredar)
Omma Miran : aigoo, Omma ingat dia tak buat hal dkat University... Tpy, betul ke Unnie kamu tu suke dngan Sir baru tu?? (peluk bahu Dyana dan masuk ke dlm rumah)
Dyana : yup, dia ckap dia jatuh cinta di pndang pertame... But, Dong Jun pon suke dia jugak... So, Unnie dlm confusion situation...
Omma Miran : aigoo... Mcm mne la omma nk ckap dngan appa kamu psal nie?? Dh, pegi naik, mandi lpas tu makan...

Manakala di hostel Dong Jun... Dong Jun aedang termenung mengenangkn nasib dan perasaannye kpade Yookie... Dngan mencabut kelopak bunge ros, dia berharap jawapan terakhir adelah jawapan yg betul...

Childish Love (SHINHWA Kim Dong Wan)Where stories live. Discover now