Chapter 13

16 0 5
                                    

Dong Jun P.O.V
Dong Jun : ade ape Uncle nk jmpe sye??? Tak cukup lgi ke Uncle dh sumbat sye dlm penjara?
Appa Dong Il : aku nk ckap kau jngan ingat kau dh bebas kau boleh bgitau Yookie perkara sebenar?? Aku halang kau jmpe dia dan aku akan antar dia belajar luar negara...
Appa Dong Il : Nmpaknye Uncle tak knal ank sendiri... Yookie takkn tinggal tmpat nie kecuali dia ambik keputusan untuk bersme dngan orng dia sayang... And, maybe dia dh tau pon... (tunjuk kearah Yookie)

Yookie dan Sir Kim berade di belakang Appa Dong Il...
Yookie : Appa, Dongjun... Buat ape dkat sni??
Appa Dong Il :Yookie?? Appa sje je jmpe Dong Jun...
Yookie : Appa!!! Smpai hati Appa buat Yookie mcm nie?? Smpai snggup upah Dong Jun untuk buat plan jahat Appa??? Jun, please bgitau hal sebenar dkat aku...
Dong Jun : Appa kau suruh aku bunuh Sir Kim and dngan cara tu aku boleh dngan kau... Aku menyesal Yookie ikut ckap dia...
Appa Dong Il : Yookie, jngan percaya ckap dia... Dia tipu... Takkn Appa snggup nk buat Yookie mcm tu?
Yookie : Appa, ngaku jela... Appa tau tak, Yookie nyaris nk hilang orng yg Yookie sayang... Smpai hati Appa...

Tibe-tibe, Appa Dong Il mengeluarkn sepucuk pisau...
Appa Dong Il : Dong Jun, kalau kau tak berjaya bunuh dia, biar aku bunuh dia...
Yookie terus berade di dpan Sir Kim...
Yookie : Appa, Yookie tak benarkn Appa bunuh dia...kalau Appa bunuh dia, sme je mcm Appa cederakn Yookie...
Appa Dong Il : Yookie, jngan cube halang Appa... Kalau tak Yookie, yg Appa cederakn...
Dong Jun : uncle, jngan ape-apekn Yookie... Tu ank uncle...
Appa Dong Il : ade aku kesah?! Dia mmg ank aku, tpy tu dulu... Sebelum dia cube halang aku nk bunuh mamat nie...

Sir Kim terus menarik Yookie ke belakang nye kerana risau dlm keadaan begini...
Sir Kim : Encik, bawak bertenang... Kite bincang bnde nie elok-elok...
Appa Dong Il : takde bnde yg aku nk bincang dngan kau!!!!yg aku nk sekarang, kau mati!!!
Dngan pntas Yookie ke dpan Sir Kim dan dngan tidak sengaja Appa Dong Il tertikam Yookie... Selepas itu, Appa Dong Il terus beredar...
2Dong : YOOKIE!!!

Yookie terus jatuh di dlm dakapan Sir Kim dan Dong Jun menghampiri Yookie yg berlumuran darah...
Sir Kim : Yookie!!!! (menangis) knape awk buat mcm tu??!!!

Childish Love (SHINHWA Kim Dong Wan)Where stories live. Discover now