Soo Man'in aniden verdiği kararla başlayan taşınma işi, koca bir haftanın sonunda ancak bitmişti. Şimdi de, Taeyong dışında, NCT üyeleri sahip oldukları boş vakti geçirmek için evdeydi.
"Yeni kişiler geliyor!" Taeyong eve girdiğinde salonun önünde durarak bağırdı. Salonda oturan beş üye Taeyong'a dönerken odalarında, terasta ve balkonda takılmayı seçenler merdivenlerin başında görünmüştü.
"Ne demek yeni kişiler geliyor? Eve mi?" Mark salondaki koltukta otururken sordu. Taeyong da başıyla onayladı.
"Hepsi Çinli." dediğinde Taeyong Mark'ın yanında oturan Winwin'in memnunca gülümsediğini görmüştü.
"Yarın geleceklermiş. Evi toplamamız lazım." Taeyong'un söylediği şeyle üst katta olan bütün üyeler salona gelmiş ve yerlerini almışlardı.
"Chenle, Lucas ve Jaemin siz çatı katındaki kullanmadığımız odayı kalınabilecek bi hale getirin. Mark, Jungwoo ve Taeil hyung, üçüncü kattaki banyo ile koridor sizde. Kun, Doyoung ve Haechan, odaları süpürüp silin. Banyolar Yuta, Winwin, Johnny ve Jeno'da. Kalanlar benimle salonu ve mutfağı temizliyor." Taeyong temizlik planını anlatmayı bitirdiğinde üst katlarda işleri olanlar yukarı giderken Jisung, Ten, Jaehyun ve Renjun da yerlerinden kalktı.
Jisung ve Renjun temizlik malzemelerini almak için diğer üyelerin ardından salondan çıktı. Taeyong hızlıca üstünü değiştirmeye gidip geri geldiğinde kendisine yardım edecek olan dört kişi mutfakta hazır bir şekilde bekliyordu ve ihtiyaçları olan şeyler masanın üstündeydi.
Taeyong kollarını sıvadıktan sonra eline bezlerden ve temizlik kimyasallarının bulunduğu şişelerden birini aldı. "Renjun sen yerlerdeki kırıntıları süpür, Jisung ocağın üstündeki telleri al ve temizle. Siz de bir şeyler bulun işte." dedi Taeyong, Jaehyun ve Ten'e bakarak.
Jaehyun omuz silkerek kirli bulaşıklara ilerlediğinde Taeyong ocağın yanına geldi ve elindeki yağ çözücüyü kir içindeki ocağa sıkarak bez ile silmeye başladı. "Ee, ben evde değilken ne yaptınız?" Kafasını kaldırmadan sordu.
Jaehyun omuz silkti. "Sabah Chenle terastaki üç bitki saksısını kırdı. Sonra da Doyoung 'Nasıl değerli bitkilerimi mahvedersin yunus beyinli' diye bağırarak onu evde kovaladı. Öğlen de Haechan terasa çıkıp matematikten nefret ettiği hakkında bir şeyler söyleyip kendisini üst katın camından atmaya kalktı. Ama Lucas ve Mark onu tuttu." Taeyong gözlerini büyüterek sanki çok normal şeyler anlatıyormuş gibi konuşan Jaehyun'a döndü. "Biz de film falan izledik. Önemli bir şey olmadı yani."
Jaehyun sustuğunda Renjun konuştu. "Tabii Jaemin'in odalardan birinde Ten ve Johnny hyungı öpüşürken yakalayıp çığlık atarak kendini banyoya kapatması da var." Renjun elindeki süpürgeden gözünü ayırıp sesini çıkarmayan Ten'e bakarak Jaehyun'un anlatmadığı şeyi anlattı. "Jaemin on sekiz yaşında ama beyin yaşı bunun çeyreğinin bile değil. Senin gelmenden beş dakika önce anca banyodan çıkmaya ikna edebildik."
Taeyong iç çekerek elindeki bezle ocağı ovalamaya devam etti. Zaten bir günlerinin normal geçmesini hiç beklemiyordu. "Bir daha sizi yalnız bırakmayacağım."
garip bir istek ama renjun ve xiaojun'u shipleyesim var