ШАРХАЛСАН НЬ

1.7K 119 0
                                    

Жонкүүк намайг хичээлд хүргэж өгч авдаг боллоо. Энэ байдалд аав ээж маань бага зэрэг гайхаж байлаа өмнө нь ах хэзээч намайг хүргэж өгч авч байгаагүй болхоор сонин байлаа. Гэхдээ л тэр өдөр аавын өрөөнөөс уйлж гарч ирснээс хойш арай л өөр гунигтай харцтай болчихсон байлаа.
Тэр нэг өдөр намайг хичээлд хүргэж өгч явах замдаа
Жонкүүк: Чи ангидаа найз залуутай болж байна уу?
Би: Юу вэ? Та миний хажууд байхад гээд сугадхаар ойрттол надаас нэг алхам ухарснаа
Жонкүүк: Маргаашнаас өөрөө хичээлдээ яв би маргаашнаас компанид ажилна гээд яваад өгчихлөө. Саяны гаргасан үйлдэл нь надад үнхээр таалагдсангүй тэр надаас зайгаа бариж байна гэдэг нь ойлгомжтой байлаа. Би яагаад түүныг ийм их өөрчлөгдсөныг мэдэхгүй байлаа тэр өөрөө л үерхий гэж гуйсан гэхдээ тэр одоо яагаад ингээд байгаа юм бол гээд л олон бодолд автаж явсаар аль хэзийнээ сургууль дээрээ ирчихжээ.
Бид ингэж хөндий явсаар долоо хонолоо энэ байдал ч намайг улам л шархлуулж байлаа. Тэгээд би Жонкүүктэй ярилцхаар шийдэж түүны өрөөлүү орлоо.
Би: Чи чинь яачихаад байгаа юм
Жонкүүк: Яасан гэж
Би: Хэдхэн хоногын өмнө л үерхий хайраа гээд байсан одоо ямар болсноо хараач
Жонкүүк: Ахаа гэж дууд
Би: Чи надаар тоглоод байна уу ? Миний зүрх сэтгэлээр ингэж тоглох чамд тийм сайхан байна уу?
Жонкүүк: Гар би чамтай яримааргүй байна гээд намайг өрөөнөөсөө гаргалаа.
Би түүны хэлсэн хөлдүү энэ үгсийг сонсоод шууд л нулимас тусалж эхэллээ. Өрөөлүүгээ ороод хоёр хоног уйлж суулаа. Ядаж байхад байн байн аав хаалга нүдэж намайг өрөөнөөсөө гарахыг шаардаж байлаа. Гэтэл гуравдахь өдөр Жонкүүк хаалга тогшоод: Гэрт хэн ч алга хоёулаа ярилья гэхэд нь би хаалгаа тайллаа.
Би: Яасан
Жонкүүк: Одоо гунгилахаа боль намайг уучлаарай хоёулаа хэрэггүй үерхэж салья гэж хэлэнгүүтээ гараад явчихлаа. Саяны хэлсэн түүны хэдхэн үг миний зүрхийг хэдэн хэсэг болгон зүсэж орхилоо үүнийг сонсоны дараа надад босох ч тэнхэл байсангүй.
Тэгээд би энэ явдлын дараа сургуулынхаа дотуур байранд байхаар шийдлээ. Хэдэн сар гэртээ очилгүй байж байгаад аавын төрсөн өдрөөр гэрлүүгээ харилаа. Гэтэл аав ээж алгаас гадна ах өмнөх шигээл архи ууж баахан хүүхэн авчирсан байлаа. Би ч нөгөө зангаараа бүсгүйчүүдыг  зохицуулчихаад гэрээ цэвэрлээд ахад хоол хийгээд захиа үлдээгээд явлаа. Энэ миний ахдаа хайртай залуудаа хийж өгч буй сүүлийн хоол.

МИНИЙ ДУРАЛСАН АХDonde viven las historias. Descúbrelo ahora