Tanıtım...

556 16 0
                                    

Karanlık gökyüzüne her zaman hayran kalmıştı. Milyonlarca kişinin arasında bulamadığı insanı milyarlarca yıldızın arasına bulabiliryordu çünkü genç kız. Başını kaldırıp yıldızlara bakmak yeterliydi. Aklındaki suretin yıldızlara yansıması çokta uzun sürmüyordü. Arkada çalan yılların şarkısı onun sesini fısıldarken aşkın gizli sayfalarında dolaşmak sanıldığı kadar zor değildi. Bir zamanlar kavak yelleri eserken, şimdi kalbinde sonu gelmeyen fırtınalar kopuyordu. Sahi kaç sene olmuştu aşk ondan gideli... Ya da aşkından vazgeçeli... Pişmanlığıyla yoldaş olup, aşk yangının savurduğu hatıralarla kavga etmeyi öğreneli...

   Sınav kağıtlarının arasında kaybolmuştu yine genç kız. Sonuçları merakla bekleyen öğrencilerine sürpriz yapıp erkenden bitirecekti. Ama yıllardır olduğu gibi yine dalıp gitmişti. Küstürdüğü kalemini zorluyordu. Yazmaya ihtiyacı vardı. Eskiden olduğu gibi yazarak rahatlamaya ihtiyacı vardı.Belkide yazarak unutmaya. Kalemi elinde sıkıca tutup derin bir nefes aldı. Olmuyordu işte. Yazamıyordu, vazgeçip sınav kağıtlarını okumaya devam etti.Dönemin son sınavı, Şevval'in ise okuldaki görevinin son senesiydi. Bu sene tayin isteyip başka bir okula geçecekti. Zorunlu doğu görevine son verip  ailesinin istediği gibi artık onların yanlarına gidecekti. Ne kadar istediğini ya da istemediğini hiç düşünmemişti. Bu istek onda hemen kabul görmüştü. Çünkü uğrunda yollara düşeceği, peşinden koşması gereken bir hayali yoktu artık. Edebiyat okumak onun ilk hayaliydi ve gerçekleştirmek için diğerlerinden zaten vazgeçmişti.

  Sınav kağıtları bittiğinde saat gece yarısına geliyordu.Masasını toparlayıp uyumak için odasına gitti genç kız.
Kulakliklarında yılların şarkısı yankılarnırken kelimelerle barışmak için çabaladı. Ilk iki cümle ona hoş geldin derken geri kalanlar kırıklıklarını belli edercesine gelmemekte ısrar ediyordu. Vazgeçti yine kafasındaki her şeyi bir anda silip şarkıya kulak verdi. Huzurlu bir uyku için kapattı gözlerini...
    

   «merhabalar... uzun zaman oldu. Ilham perilerim bana ancak geri dönebildi:)ama Yeni bir kurguyla sizinleyim...Keyifli okumalar»

Aşkın "Aslı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin