🍁
Gösterişli salonun büyük masasında sarayda bulunan tüm prensesler oturmuş sohbet ederek prenslerin, kral ve kraliçenin gelmesini bekliyorduk.
İlk defa diğerleri ile birlikte yiyeceğim için hafif heyecanlansam da kimsenin beni umursamaması üzerine sessizce onları dinliyordum.
"Ben turuncu bir elbise giymeyi düşünüyorum. Omuzlarında parlak taş detayları var."
Zarif sesli bir prenses konuştuğunda bakışlarımı ona çevirdim. Düğünde ne giyeceklerine karar veriyorlardı ve hepsi batı tarzı şeyler düşünüyorlardı.
Ben ise eğer Prens Jungkook'da kabul ederse biz kendi kültürümüzü yansıtalım isterdim.
"Ben mavi bir elbise giyeceğim, üzerinde ince ama gösterişli bir kemeri var. Bana çok yakışacağına eminim."
Sözlerine gözlerimi devirdim. Hayır yani bir erkek olmama rağmen ondan daha güzeldim ve bu kız kendini sarayın en güzeli sanıyordu.
Sıraya geç kızım, bu bölgenin güzeli benim.
Yemek odasının kapısı yavaşça gıcırdayarak açıldığında, içeriyi erkek ayakkabısına ait olduğu belli olan topuk sesleri doldurdu.
Başımı kaldırıp gelen kişiye baktığımda istemsizce yüzümde bir gülümseme oluşmuştu. Ayağa kalkıp saygı ile eğildiğimde bize yaklaşıp gülümsedi.
O da saygı gösterisinde bulunduktan sonra tam yanımda bulunan sandalyeye oturdu.
Tüm prenseslerin bakışı onun üzerindeyken başını bana çevirip gülümsedi. Hafif eğilip onların duymasını umursamayarak istemezcesine fısıldadı.
"Çok güzel görünüyorsun."
Nedenini bilmiyordum ama bu sefer gerçekten sözleri beni utandırmıştı.
Vücudumdaki kanın %50'si yanaklarıma hücum ederken ben de Prens Jungkook'a doğru eğilip fısıldadım.
"Asla sizin kadar mükemmel olamam efendim."
Yüz yüze birbirimize bakmaya devam ederken dudaklarındaki gülümseme büyüdü. Onun gülümsemesi ile istemsizce benimde yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu.
Sanırım ona yavaş yavaş kapılıyordum. Ondan hoşlanıyordum belki de.
"Benimle sizli bizli konuşmama gerek yok Jimin, başkaları olmadığı sürece, yakında evleneceğiz. Bana hep kralım diyemezsin o zamanlarda. "
Gülümseyip bakışlarımı hafif dudaklarına indirdim. Ardından yeniden gözlerine çıkardığımda bakışları dudaklarımdaydı.
"O zaman sana Jungkook diye hitap etmemi ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince Or Princess? • KookMin [✓]
Fanfiction⭐ANGST⭐ ❝Ve o gün yeni kraliçe, dansı ile herkesi büyüledi.❞ ••• Bu fici @cyintiajin ile birlikte yazdık. -Bütün hakları mizu_yuu_ka'nın fanartında saklıdır.-