BÖLÜM 2

4.2K 137 6
                                    

DÜZENLENDİ VE DEĞİŞTİ.......

Gözlerimi açtığımda hava kararmıştı karşımdaki saate baktığımda gece 1 olduğunu gördüm bu saatte ne yiyecek kalmış olurdu nede herhangi bir şey o yüzden önce lavaboya gidip işlerimi hallettim,daha sonra çantama tıkıştırdığım birkaç kıyafet baktım giyebileceğim tek bir şey koymuştum çantama siyah bir büstiyer ve siyah bir kot pantolon.Hemen giyinip saçlarımı taradım ve açık bıraktım yanıma hiç makyaj malzemesi almamıştım ama el çantamda her zaman bir şeyler vardır diye çantamı kurcaladım tek bulabildiğim kırmızı bir ruj ve eyeliner oldu hemen onları sürüp son kez aynada kendimi inceledim ve aşşağı indim. Lobide dümdüz ilerledim bir kat daha aşşağı inerek otelin Barına girdim keskin içki kokusu burnumun direğini sızlatsa da omuzlarım dik,kararlı adımlarla girdim içeri Barmenin tezgahının önündeki bar sandalyelerinden birine oturdum ve Barmene seslendim bana yaklaştığı anda konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladım müzikten dolayı bağırmak zorunda kaldım.

"Beni dinle! Bana burdaki en ağır içkiyi vermen lazım! Tamam mı!?"

"Bu kadarını kaldırabileceğine emin misin?!"

"Yolla!"

Kafasını sallayıp arka tarafa bir şeyler hazırlamaya gitti.Bende o sırada düşündüklerimi gerçekleştirebilmek için etrafıma bakındım,yapmak istediklerim beni korkutuyordu bu ne kadar benim hırsımı dindirecek olsa da bir o kadar da korkutucuydu.

İçkim önüme konulduğunda bir an önce sarhoş olmak için diktim kafama, boğazımdan geçen acı tat içimi yakıyordu.

Saliseler,saniyeleri,saniyeler,dakikaları,dakikalar,saatleri kovaladı pistin ortasında deli gibi dans edenleri izlerken bende bir o kadar dans edercesine sallanıyordum,yerimden kalktım ilk başta yere düşecekken sandalyeye tutunup devam ettim.

Yaklaşık bir saattir kesiştiğim adamın yanına gittim ve izin almadan masasına oturdum.

"Selam!"

"Selam."

"Napıyorsun?"

"Sence?"

"Offf çok sıkıcısın kalk hadi!"

Kalkıp elinden tuttum ve ayağı kaldırmaya çalıştım.

"Benim eğlencemi anlayamazsın." Üzerine doğru eğilip,

"Öğrenmek isterim açıkçası."

"Gece gece avlanmaya mı çıktın küçük Hanım?"

"Bu işler gece yapılmıyor mu zaten ya?"

Kocaman bir kahkaha atarak  ayağa kalktı ve beni omzuna aldı.

ufak bir çığlık atıp sımsıkı sarıldım omzuna.

"Uçur beni isimsiz adam!"

Kahkahamı tutamayarak seslice bir kahkaha attım.

Otelin lobisine geldiğimizde gelen geçen herkesle selamlaşıyordum.

Asansöre binince beni indirdi, mutsuzca homurdandım o ise benim halime bakıp gülümsedi.

Asansör katta durunca önce o indi sonra ise ben hızlı adımlarla peşinden giderek elini tuttum o da elimi tutunca yürümeye devam ettik,kapının önünde durunca içimde saklanan korku dahada büyüdü kararsızlık? Korku? Heyecan? Endişe? Hırs? Hayır. Hepsi? Kesinlikle.

Cebinden kartı çıkartıp kapıyı açtığında ilk ben girdim peşimden ise o girdi,hırsım korkumu ezince arkamı dönüp dudağına yapıştım elleri direkt belimi bulurken benimde ellerim ensesine tutundu,yavaş adımlarla geriye gidince oda benimle beraber gelmeye başladı,sırtım soğuk nevresimle buluşunca o da üzerimdeki yerini almıştı. Bir eliyle iki elimi başımın üstünde tutuyor diğer eli pantolonuma uzanıyordu,korkuyla geri çekilince anlamamış gibi suratıma baktı.

Birden bire hıçkırarak ağlamaya başladım,yapamaycaktım,ağlıyordum o ise anlamazcasına suratıma bakıyordu üzerimden kalkıp sırtını duvar başlığına yasladı ve beni kucağına çekti, saçlarımı okşuyordu.

"Ne oldu?"

"Yapamam üzgünüm."

"Bakir misin?" Cevap vermedim,kafamı evet anlamında salladım.

"Neden yaptın böyle bir şey?"

"Çok gereksiz bir olay."

"Anlat dinlerim hem benimde dertlerim var sende beni dinlersin ödeşmiş oluruz."

Derin bir nefes aldım.

"Babam.Beni evlendirmek istiyor hemde sırf ev için açıkçası beni satıyor,kimle olduğunu bilmiyorum bilmekte istemiyorum. Evden kaçtım  ve ailemi utandırabilecek şok edebilecek şeyler yapmak istedim sonuç bu."

Yandaki lambayı söndürdü beni kucağına daha çok çekti ve uyumam için daha rahat bir pozisyona girdi.....

TESADÜFLER ODASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin