karakter tanıtımı

908 26 2
                                    

               >Baş karakterler<

CİHANGİR ÇELİKOĞLU =   Kalbini tek bir kadına açtı daha doğrusu kalbi ilk defa biri sayesinde atmaya başladı oda  dila akadın demesiyle kar kraliçesi .İş adamı olarak bilinsede karanlık acımasız bir mafya olduğu daha çok bilinir . Bir çok ülkede silah kaçakçılığı , tarihi eser kaçakçılığı yaparak milyarlara sahiptir .  Karanlık dünya ' nın en korkulan , en zengin , en başarılı mafyasıdır . Dipsiz kuyu onun emirleriyle işler bir çok mafya babası düşmanıdır ancak korkularından hiç bir şey yapamazlar . Anlayacağınız dipsiz kuyunun karanlık mafya babası cihangir çelikoğlu baş erkek karakterimiz .

DİLA SAYER =  Fakir ama gururlu demicem merak etmeyin . Fakir bi gece konduda babası, üvey annesi ve üvey kız kardeşi ile yaşıyolar . Üvey annesi dilayı hep dışlamış ve ve eziyet etmiştir . Üvey annesi yüzünden kazandığı üniversiteyede gidememişti. Ancak kayıt yaptırmış ve harcınıda ödemiştir . Çalışarak ödüyordu ancak gidemiyordu . Ünlü , oldukça zengin bi karanlık mafyanın kalbini çaldığından haberi bile yok . İşte baş kadın karakterimiz Dila Sayer .

       > Normal Karakterler <

ASİYE ÇELİKOĞLU = Cihangir Çelikoğlu ' nun annesi . Karadenizin dalgalarıyla büyüyen asiye hanım .

VOLKAN ÇELİKOĞLU = Cihangir çelikoğlu' nun  babasının gayrı meşru erkek kardeşi . Asiye hanım nefret etsede akad ve roza çok severler . Aynı evde yaşarlar . Bekar ve iş koliktir .

ROZA ÇELİKOĞLU = Cihangir çelikoğlu ' nun kız kardeşi . 18 yaşında ve kibirli egolu zengin tipi bir kız .

GÖKHAN ÇELİKOĞLU = Cihangir çelikoğlu ' nun kuzeni . Evli . Çelikoğlu holdingde çalışıyor .

ASYA ÇELİKOĞLU = Gökhan çelikoğlunun karısı . Cemiyette kocasının parasıyla hava atan bir kadındır , çocuğuda yoktur .

KEREM BARUT =  Cihangir çelikoğlu' nun sağ kolu . Mafya babası değil ama mafya babasından farkı yok .

RIZA SAYER =  Dila sayer' in babası . İşi belli olmayan , ikinci bir evlilik yapan fakir bir yaşantısı olan biri .

MERAL SAYER = Dila sayer ' in üvey annesi . Para için yapamayacağı şey yoktur . Almiraya hayatı zehir etmiş kızını prensesler gibi yaşatmıştır . Kötü , para göz bi kadındır .

YEŞİM KARA= Dila sayerin üvey kardesi . Cadaloz , kinci , paragöz , egolu gece kondu kızı . Diladan nefret eder onun güzelliğini , fiziğini herşeyini kıskanır .

   💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Evet karakterlerin bi kısmı burada .
Daha karakterlerimiz var ama şimdilik bu kadarının bilinmesi gerek .

Hepinize mutlu huzurlu günler dilerim ... 🙏🙏🙏

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin