başrollerin ismi değişti arkadaşlar ( dila ve cihangir oldu . )
( BAHADIR SAĞLAM :: AŞK OLSUN ) şarkıyı dinleyerek okumanızı tavsiye ederim .
Üzerime gelişi kalbim hızlandırmıştı . Göğsümü parçalayıp çıkacakmış gibi . Korku olduğu kesindi. Dibime kadar geldi , aramızda santimler vardı . Sağ eliyle önüme düşen saçları kulağımın arkasın doğru itti. Gözlerimin içine bakıyordu . " Yakışmış ama bu surat yakışmamış . Korku... sana hiç yakışmıyor . " dedi .Dudaklarımı izliyordu . Sağ eliyle çenemi tutup yüzümü hafifçe kaldırdı . Yavaşça aramızdaki mesafeyi azaltıyordu , öpeceğini sandığım için başımı sağ tarafa çevirdim ama öpmedi , yanlış anlamışım . Kulağıma yaklaştı , sessizce kıkırdadı . Komik miydi ? "Şimdi değil . Ama gelecek onunda zamanı gelecek . "dedi ve kıyafet odasına girdi . Bir kaç dakika sonra sadece altına siyah bir eşofman altı giymiş şekilde çıktı . Elindeki telefona bakıyordu .
Yatağın sağ tarafına ( kapı tarafına ) uzandı . Ben ayakta dikilmeye devam edince gözlerini kaldırarak bana baktı . Sol kaşını kaldırdı ( "ne bekliyorsun ? ") der gibi . " Ben nerede yatacağım?" dedim yatağa yürüyerek . "Yatakta . Sağ tarafta . " dedi umursamazca telefona bakarak . " Nasıl yani birlikte mi yatacağız ? " dedim telaşla . " Evet . " Ah bide şu umursamazlığı yok mu ? Tereddütle " Yer yatağı yapsak olmaz mı ? " dedim . Lütfen olur de lütfen . "Olur . " dedi telefonu kapatıp , Yatağa iyice yayılarak . " Gerçekten hem yerde uyumak için benden izin almana gerek yok . " dedi . Başı yastığa gömülü olduğu için sesi boğuk çıkmıştı . " Ne ? Yer yatağını kendim için değil senin için söylemiştim . " dedim .Yatağa çıkıp yanına gittim . " Heeeey . Sana diyorum ." omzundan dürtüyordum . Uyumuyordu sadece gözlerini kapatmıştı ." Uyuma numarası yapmaaa !!!" dedim sinirlenerek . İnadına cevap vermiyordu . Ben yerde yatamazdım ki .
Hem alışık değilim hemde korkarım . OOOOOfff . Sol tarafta en uç köşeye uzandım . Arkamı dönüp gözlerimi kapattım . Sonra arkadan kıskaç gibi sağ kolunu ve bacağını üzerime atıp baışını saçlarıma gömdü . Kurtulmaya çalışsamda olmadı . En son pes edip uyumaya karar verdim . Kaz tüyü yastığa başımı gömmüş saten pikeye sarınmıştım . Çok rahattım .Bir kaç dakika yatakta oyalandım , ayağa kalkmak için yere basmadığımı yükselen sesle anladım . " LAAAANN !!! " Diye sert ve tok bir ses yükseldi . Yere baktığımda 2.80 uzanmış bir adet piskopat mafya bulduuuumm . Kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum . Ayağa kalktı bana dik dik bakmaya başladı . " Neee ? " dedim gülmemeye çalışarak . " Sen attın değil mi lan ? " dedi boynunu ovuşturarak . " Anlamadım . " anlamamazlıktan geliyordum ama o da biliyordu benim attığımı .
" Ne yapayım horluyordun bende dayanamadım attım . Sende de nasıl bir uyku varsa zerre etkilenmedin ." dedim sırıtarak . " Yalan söyleme ben horlamam ! " dedi parmağını sallayarak . "Hıhı evet . Zaten yanımda da ayı böğürüyordu değil mi ? " diyerek banyoya girdim . Elimi yüzümü yıkayıp kendime çeki düzen verdim , üzerimde sabahlık vardı . Dışarı çıktığımda siyah bir takım elbise giymişti . Saatini takıyordu . Ben çıkınca bana baktı ve " Yatağın üzerindeki elbiseyi giy düğün organizasyonu için seçmen gereken bir kaç şey var . " dedi . Elbiseyi elime alıp inceledim . Omzu açık , kolsuz , diz altında bitecek kadar uzun , dar ve gri bir elbiseydi . " Gelinliği ben seçtim sana gerek yok . Sadece organizasyonla ilgilen . " dedi odadan çıkarken . "Çok beklersin seninle asla evlenmem ."dedim . Tabiki o odadan çıktıktan sonra . Planımı yapmıştım düğün günü kalabalık olacaktı . Bir yolunu bulup kaçacaktım . Elbiseyi giyip hafif makyaj yaptım , saçımıda taradıktan sonra aşağı indim . Bende inince asiye hanım ve asya ile birlikte VİP bir arabaya binip yola çıktık .
******************************
Her şey seçilmişti eve gelmiştik . Gerçi ben değil her şeyi asiye hanım seçmişti . Yukarı odaya çıktım . Elbiseyi çıkarmaya üşendiğim için öylece uyudum . Uyandığımda sabah olmuştu ve çok acıkmıştım . kapı tıklatılınca " GEEEL " diye emir verdim . Adını bilmediğim ama evin hizmetlisi olduğu belli olan bir kız " Dila hanım cihangir beyler sizi kahvaltıya bekiyorlar . " dedi . Tamam deyip gönderdim . Üzerime lacivert , diz altıda biten dar bir elbise giydim . Aşağı indiğimde kocaman masada herkes bekler bir şekilde oturuyordu . Cihangir masanın başında oturuyordu ve bir tek onu yanı boştu . Oraya geçip oturdum . Kahvaltı sessizce bitince ( evin kuralıymış sofrada konuşulmazmışş .) herkes bir yere dağıldı . Bende cihangir giderken arkasından gittim . O ceketini giyerken " Ben çok sıkıldım bu evde tıktın beni buraya hepside suratsız . " dedim kollarımı bağdaştırarak . " O zaman sıkılmaya devam et ." deyip evden çıktı . Ciddi olamaz ama ciddi .
******************************
Yüzümde bir ton makyajla yalnız kalma fırsatını bulmaya çalışıyordum . Makyörler çıktıktan sonra yalnız kaldım , aynada son kez yansımama baktım . Abartısız göğüs dekoltesi olan straplez , uzun kollu, kolları dantelden oluşan , balık model bir gelinlik, gerçekten çok güzeldi . Kuğu gibiydim ( Cihangir çok beğenmişti oda giyinmeye gitti . ) Saçlarım dağınık topuz önden iki ince kahkül bırakılmış , pırlantadan bir saç tokası topuzumun üst tarafına takılmış . Makyaj çok güzel olmuştu . Yüzüm dikkat çekiyordu . Bunları boş verip kapıdan koridoru kontrol ettim . Kimse yoktu dışarı çıktım merdivenlerden aşağı inmeye başladım , topuklu ile koşamıyordum . mutfaktan içeri girdim herkes bana garip bakışlar attı . bahçe kapısından çıktım sonunda dışarıdaydım . Koşa koşa bir çıkmaza koştum heryer yüksek demir korkulukla kaplıydı .
Kahretsin !!! Ne yapacağım şimdi ? " DİLAAA !!! " işte şimdi bittim . " Benden kaçabileceğini mi sandın lan ! " korkudan titriyordum . Karadenizin puslu ( sisli ) dağlarını andıran gri gözlerine perde inmiş ,öldürecek gibi hızla üzerime doğru geliyordu . Gelmesiyle yüzüme kırbaçla vurulmuş hissini yaşamam bir oldu . Yere düştüm , tekrar üzerime doğru eğildi sırada bir cüsseli bir adam önüme geçip akada engel oldu . " Tamam yeter . Halini görmüyor musun ? Herkes sizi bekliyor . " dedi . " Sen karışma volkan . Bunun bedelini ödeyecek ! " dedi cihangir . Volkan denen kişi ( cihangirin üvey kardeşi . babasının gayrı meşru oğlu . asiye nefret ediyor . roza ve cihangir sever . ) Cihangiri kolundan tutup uzaklaştırdı . Roza bana yardım etti , düğün yalıda yapıldığı için yatak odasına çıktık . Aynanın karşısına geçtiğimde yüzümde birşey yoktu çünkü makyaj kapatıyordu .
Acıdan ağlamak üzereydim . " Bak . Biliyorum tanımadığın bir adamla evlenmek istemiyorsun . Ama zorundasın abim senden vazgeçmez . Lütfen hadi toparlan abimin dediğini yap eziyetten kurtul . " dedi roza ilk ısınmamıştım ona ama sonra tatlı yanını gördüm . " Asıl eziyet o imzayı atınca başlayacak . " dedim gözyaşlarımı akıtarak . Kapı çarparak sertçe açıldı . İçeri girer girmez " Çık dışarı roza . " dedi . Roza emre uyup dışarı çıktı . Gözlerimin içine bakıp cebinden telefonunu çıkardı . Burnundan soluyordu . " İZLE . " Dedi telefonu bana uzatarak .
"Ne kadar istiyorsun ? " bunu diyen cihangirdi . Bizim evdeydi babamla karşı karşıya oturmuş konuşuyorlardı . " 3 milyon " dedi babam . Ne ? 3 milyon mu ? " Kızımın karşılığında 3 milyon istiyorum ." dedi babam . " Tamam . Para yarın sende olacak . " cihangir bunu deyip ayağa kalktı . Sonra babam " Dila senindir artık öyle birini tanımıyorum . " dedi ve video bitti .
"Hayır, hayır , hayır . Bu olamaz ! Sen bir şey yaptın değil mi ? Babam böyle demez ,benden vazgeçmez ! " dedim gözyaşlarımı akıtarak . " Sence baban korkuyor gibi duruyor mu ? 3 milyon sadece 3 milyon için seni bana sattı . İzledin kendi gözlerinle gördün , kendin duydun . " dedi elindeki telefonu bana göstererek . Montaj olamaz mıydı ? Bu video gerçek olamazdı .Babam benden vazgeçmezdi . Bacaklarım bedenimi mi yoksa kalbimdeki acının yükünü mü taşıyamadı bilmiyorum , yere yatağın dibine yığıldım . Cihangir dizlerini kırarak bana eğildi ve " Artık gideceğin , sığınacağın , sarılacağın , seveceğin tek kişi kaldı hayatında . BEN ." diye fısıldadı kulağıma . Ayağa kalktı ve ardında tüketmiş olduğu dilayı bıraktı . Doğruydu . Tek yol kaldı önümde . DİLA ÇELİKOĞLU olma yolu .
UZUN BİR BÖLÜM OLDU EMEĞE SAYGI İÇİN VOTE ATAR MISINIZ ? YORUM BEKLİYORUM .
KİTABIMIN ADINI DEĞİŞTİRECEĞİM BAŞROLLERİNDE İSMİ DEĞİŞTİ .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK
Teen Fiction• Mafya serisi / 1 • Dila & Cihangir • ( Saplantı ) • Yeniden Doğuş • Kurgu tamamen yazara ait . İstanbul'un büyük olan bir avm'sine gelmişlerdi . X- ray cihazından geçeceklerdi fazlasıyla sıra vardı . Sonunda önündeki kişiye sı...