6.BÖLÜM

534 23 3
                                    

Genç kadının makyajı tazelendi ve nikah masasına yerleştiler .Nikah memuru soruları sorup cevabını aldıktan sonra imzalar atıldı .

Memur nikah cüzdanını karısına uzattı ama karısı almadı . Cüzdanı uzanıp alırken karısına ters bakışlarını atmayı ihmal etmedi . Herkes evli çifti alkışlıyordu yaklaşık bin davetli vardı .Yarısı iş adamı ve mafyalardan ibaretti .

Genç adam karısına dönüp " Artık bir çelikoğlusun . Her adımından haberim olacak . " dedi sırıtarak .Evet farkındaydı bekarken bile her şeyden haberi vardı şimdi mi olmayacak ?

Eğlenceler bitince genç adam daha fazla dayanamayıp güzel karısının elini tutarak odalarına çıktıklar . Genç kadın sinirlenerek aynanın karşısında saçındaki tokalrı çıkarmaya çalışıyordu .

Karısının öfkesini dindirmek için omzuna baskı uygulayarak yatağın önündeki pufa oturttu gözlerini alamadığı karısını . Tokaların her birini tek tek çıkardı . Kadın kalkıp kıyafet odasına girdi ve giymek için siyah bir gecelik aldı .

Tek isteği onu bunaltan gelinlikten bir an önce kurtulmaktı .

Ne kadar zorlasada açılmayan fermuar onun var olan öfkesinin dahada artmasına neden oldu .Yakışıklı kocası içeri girince çıkmaya yeltendi ancak genç adam kolundan tutarak engelledi .

"izin ver ben açayım ." dedi genç adam aslında izin almaması gerekirdi . Evet onu eğitecekti ama ona izni olmadan asla dokunmayacaktı . Güzel kadınn çabasının boşa olacağını düşünüp genç adama arkasını döndü .

Genç adam usulca sıkışan fermuarı açmaya başladı , açarkende elinin tersiyle karısının pürüzsüz tenini okşadı .Güzel kadının vücuduna yayılan titreme saniyelikte olsa etkisi büyüktü .

"Sen burada giyin ben odada giyinirim . " dedi ve eşofman altını tek alarak çıktı odadan .

Seçtiği siyah geceliği giyip dışarı çıkan karısında ilk gün gördüğü duruşunu gördü . Her ne kadar dokunsan yıkılacak durumda olsada dışarıya kırıp geçecek imajı sergiliyordu genç kadın .

" Verdiğin sözü tutacaksın değil mi ? Ben istemedikçe bana dokunmayacaksın ." defi genç kadın kocasına verdiği sözü hatırlatarak . Nikah memurunun sorusuna cevap vermeyince ona istemedikçe dokunmayacağının sözünü vermişti .

Genç kadın ona güvenerek evet demişti. Yüzündeki makyajında temizleyip alıştığı yatağın sol tarafına uzanıp düşüncelere daldı . Babasıydı onu tek seven yada o öyle sanıyordu . Annesi bile 4 yaşındayken bırakıp gitmişti onu .

Şimdide tek varlığı babası onu para için silmişti . " Madem öyle , madem kimse bana acımıyor bende bundan sonra kimseye acımayacağım. " diye geçirdi içinden genç kadın . Düşünceleriyle birlikte uykuya daldı .

Kendisi için baştan yaratacağı kadına aşık olup yaratılan kişinin kendisi olmasından korkuyordu genç adam .

Sabah uyanır uyanmaz güzel karısının karşısındaki köşesine oturup kristal kadehine viskisini doldurmuş önündeki kusursuz güzellikteki karısını izleyerek içiyordu .

Bu o değildi şu an onu zorla kaldırıp , giydirip kahvaltıya inmeleri gerektiğini ve bundan sonrada böyle olacağını söylemesi gerekirdi .

Peki ya neden şimdi liseli aşıklar gibi içerek karısını izliyordu. Neyse deyip giyinmeye gitti ve her zaman ki gibi siyah takımını giyip odaya girdi elindeki gri tesbihi ve sigara paketini cebine atıp karısına baktı . Belli ki genç kadın kalkmıştı ve banyodaydı .

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin