3.bölüm

710 29 4
                                    

Multimedya: DİLA

( Başladığınız tarihi yazınız ... )

Herkes gösterişli salona geçmiş yerini almıştı ama konuşan yoktu .Sadece çekinmeden beni süzen bir adet çelikoğlu ailesi vardı .

Bu durum fazla uzayınca dayanamayarak " Benim burada hangi sebeple tutuluyorum ?" dedim akada bakarak ama o annesiyle bakışıyordu. Normal bir bakışma değildi .

Annesi bakışlarını bana çevirdi ama sanki gözleriyle beni öldürmeye çalışıyordu . Sebebini merak etsem de sormadım . Changir sonunda konuşmaya başladığında azda olsa gevşedim , sessiz ve kinli bakışlar yüzünden oldukça gerilmiştir .

" Şimdi herkes dediklerimi iyi dinlesin . Dila artık burada kalacak . Bir hafta sonra düğün işleri bitecek . " dedikten sonra bana dönüp "Dila ne isterse herşey öyle olacak. Sende düğününün hazırlıklarıyla ilgileneceksin güzelim . " dedi .

Ben ağzım açık söylediklerini dinlerken annesi bu sefer lafa atıldı . " Düğün hazırlıklarıyla ben bizzat ilgilenicem. Herşeyin kusursuz olması gerek . Çelikoğlu ailesine yakışan bir organizasyon olacak . Dila da bi an önce gelinlik provalarına başlasın .

Bunun için ünlü bir modacı gelecek , yarın en şık gelinlik modelleriyle burada olacak ." dedi ve benim konuşmak için açılan ağzım cihangirin elimi tutup ayağa kaldırmasıyla geri kapandı .

" Biz odamıza çıkalım güzelim . Sorucağın sorular orada cevap bulacak . " deyip benide ardından çekelemeye başladı . Odaya merdivenden değil asansörle çıktık . Altın kaplama asansör şaka gibi . Bu evin asansörü bile altın yalının nasıl olduğunu siz düşünün .

Odaya girip kapıda benimde girmemi bekliyordu. Ben de girince kapıyı kapatıp yatağın sağ tarafındaki yani balkonun önündeki siyah josefine oturdu . Bende el mecbur yanına oturdum ve sorularımı sıraladım .

"Benim ne işim var burda ? " dedim duman grisi gözlere bakarak. " Bu sorunu cevaplamıştım. Başka soru sor ." Dedi yayılıp bi kolunuda benim arkama atarak .

Sağ bacağını sol bacağının üzerine attı ama bileğini koyarak . Evet cevaplamıştı bana aşık olmuştu . Ama bu adam beni nerede gördü , nasıl gördü . Bizim mahallede köpek bile yaşamaz .

Bu adam oraya neden gelsin , zaten oraya gelmediyse beni göremez çünkü Meral cadısı beni evden dışarı çıkarmazdı pek . Evden işe , işden eve . İş yerindede bu adamı hiç görmemiştim.

" Peki beni nerede gördün ve nasıl tanıyorsun beni ?"dedim en merak ettiğim soru buydu aslında .

" Sahilde banka oturmuş ağlıyordun . Bende tekneden iniyordum . Hıçkırarak ağladığın için fazlasıyla dikkat çekiyordun . Sonra merak ettim bu kadar güzel bir meleğin ağlama sebebi ne ? Araştırdım olay derine inince anlaşıldı iş yerinde tacize uğramışsın kendini savununca da kovulan sen olmuşsun . " dedi.

O günü hatırlamıştım fazla popüler olmayan ama müşterisi çok olan bir kafe de part-time çalışıyordum . Adam 30 yaşında vardı . Sarkıntılık edip dokunmaya çalıştı ve iğrenç imalarda bulundu .

Bende daha fazla dayanamayıp kendimi koruyunca olay çıktı ve kovulan ben olmuştum . Ama bu 6 ay önce olan bi olaydı . Peki bu adam beni nasıl bu kadar detaylı araştırdı? .

Sadece yüzümü görerek nasıl bu kadar detaylı biliyor hayatımı ?

" Peki sen bunca şeyi nasıl öğrenebiliyorsun? Mafya falan mısın ? " dedim dalga geçerek . Ama eğlenen ben değil o oldu .

Yavaşça carpık bir şırıltılı oldu sonra " Evet . " dedi. Ne ? Hayır bu adam benimle dalga geçiyor . Kesinlikle oyun oynuyor benimle ya . Ben bi mafyanın karısı mı olucam bir hafta sonra . Hayır bu evlilik olmayacak . Mafya olmasada olmayacak .

Ayağa kalkıp işaret parmağımı sallayarak yüzüne doğru konuşmaya başladım . " Ben evime gideceğim . Beni kaçırdığın içinde polise şikayet edeceğim seni . Bide dalga geçer gibi ben mafyayım sende bir hafta sonra benimle evleneceksin diyorsun .

Öyle bir şey olmayacak ben seninle asla evlenmem bunu anlasan iyi edersin . " dedim ve hemen arkamı dönüp kapıya doğru yürümeye başladım . Tam kapıyı açmıştım ki kapıya konan bi elle kapı tekrardan kapandı . Sinirle arkamı döndüğüm sırada yüzümüz arasında iki santim vardı.

Gri gözlere sis inmişti sanki . Kendini zor tutuyormuş gibiydi . Ölüm meleği gibi çökmüştü üzerime ve alması gereken canı almamak için savaş veriyormuş gibi .Gözleri koyulaşmış alnındaki damar ortaya çıkmıştı .

Kaşlarını çatıp sağ elini belime koyup beni kendine yaklaştırdı . Beni yerime mıhlayan o cümleyi söyleyene kadar hayatımda korku nedir hiç bilmiyormuşum meğer .

" Zavallı babanın o inşaatın tepesinden attırmak mı istiyorsun küçük ha ? Yada eve giderken bir trafik kazası mı olsun ? Sence hangisi ? " dedi .

Korkudan mı yoksa kalbimin atışının hızlanması yüzünden mi bilmiyorum başım döndü . Düşmemek için kollarına tutundum .

Kendimde bulabildiğim bir kaç gramlık güçle yüzümüz arasındaki mesafeyi biraz daha azaltarak tıslarcasına dişlerimin arasından " Yapamazsıınn. !!! " dedim . Piçvari sırıtışlala yapamayacağım tek şey birleri yaratmak .

E onuda zaten kimse yapamaz yukarıdakinden başka . Beni denemeni tavsiye eğmem ben yaparım dediğim herseyi yaparım . Boşa konuşmam . " dedi . Allahım ben neyin içine düştüm babamı öldürmekle tehdit ediyor .

Kapıda öylece durmuşuz gerçi o en başından beri dudaklarıma bakıyor . Bense deniz manzarasına . Kime ait olmadığını bilmediğim bir kadın sesi cihangir diye evi inletiyordu .

" CİHANGİRR !!!" Bi kaç seste " Başak dur ,yapma ,gitme . " tarzı şeyler söylüyordu . Cihangir beni çekerek kapıyı açtı ve bana dönüp " Burada kal " dedi ve odadan çıktı . Kapının önünde oldukları için sesleri zaten duyuyordum .

" Getirmişsin o paçozu. İzin vermem sen benimsin cihangir , benim . O Kezbanı bu evden göndereceksin !!!" Kim bu kadın ? Benden bahsettiğini anladım ve dayanamayıp dışarı çıktım . Çıkmamla şok olmam bir oldu . İnanamıyorum !!!

Evet bölüm geldi . İyi okumalar...
Umarım beğenirsiniz ...
Yorum yaparak fikirlerinizi duyurun lütfen ...❤️❤️❤️

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin