04 | İyi yalancı

409 43 9
                                    

Yukhei yataktan düştü ve düşmesinin sebebi elbette Jungwoo'ydu.

Yaşı büyük olan tüm gece boyunca düşmanı tarafından sarıldığını öğrendiğinde adeta çıldırdı. Dünya da ki çoğu insanın ve Yukhei'de dahil, sakine Jungwoo erken uyanmaktan hoşlanıyordu. Fakat çok kötü ki sabahı Yukhei'nin kollarında olduğu için mahvolmuştu.

İtiraf etmesi gerekirse eğer Yukhei hayatı boyunca tanışmak istemeyeceği insanların kategorisine giriyordu. Özellikle de böyle bir insan ile geceyi geçirmek hayal bile edemeyeceği bir durumdu. Tanışmalarından 2 gün bile geçmemişti fakat Jungwoo şimdiden ondan nefret etmişti. Yukhei'nin yataktan düştüğünü fark etmesine rağmen ona yardım etmedi. Onu düşürdüğü için biraz kötü hissetmişti fakat üzerinde ki sarhoş adamı ittiği için pek de mutsuz sayılmazdı.

Yukhei bedeninin soğuk zemin ile buluşmasından saniyeler sonra gözlerini araladı. Geceden kalma olması yüzünden başı ağrıyordu ve midesi bulanıyordu. Başının ağrımasını gözden çıkararak ayağa kalktı ve kendisini yataktan izleyen Jungwoo'ya baktı. O an, yalnız olmadığını ve en berbat sabahı yaşadığının farkındaydı.

"Neden beni yataktan attın?" Yukhei sinirli bir şekilde sordu.

"Alkol kokuyorsun ve üzerinde dün giydiğin kıyafetler var hâlâ. Ayrıca bana s-sarıldın"

Jungwoo önünde ki adama bakmamaya çalışarak kekeledi.

"Siktir git yumurta kafalı. Eğer ki alkollü olmasaydım sana asla sarılmazdım. Ayrıca beni yataktan sertçe atmak için sebebin sadece bu mu?"

"Sadece bu değil!" Jungwoo, Yukhei'nin ona yaptığı gibi sesini yükseltti.

"Ne o zaman? Panik atağı olan eşcinsel bir ergen misin yoksa? Başım ağrıyor ve sabah duyduğum tek şey senin gereksiz şeyler hakkında şikayetlerin. Bütün modumu mahvediyorsun. Senin yüzünden daha fazla kusmak istiyorum."

Yukhei gözlerini devirdi ve ve banyoya yürüdü.

"Sikeyim seni, yumurta kafalı!" Yeniden yüksek bir ses tonu ile bağırdı.

Jungwoo somurtmak dışında bir şey yapmadı. Yukhei için biraz kötü hissetmişti fakat hiç bir şekilde ona özür dilemezdi. Bi gururu vardı ve böyle bir sebep için gururunu ayaklar altına almazdı.
Onu yataktan atma sebebinin aslında kendisine sarılması olmadığını biliyordu. Gerçek sebep, Yukhei'nin büyük ellerini belinde, sıcak nefesini ise kulağında hissetmesiydi. İtiraf etmek istemiyordu fakat doğru olan bir şey vardı.

Etkilenmişti.

Fakat Yukhei ile iki hafta boyunca uğraşacağı düşüncesi bu gün içinde düşündüğü en kötü şey olmuştu. Daha önce bir çok insan ile tanışmıştı. Bunların arasında para avcıları ve sinir bozucu insanlar da vardı fakat Yukhei başka bir seviyede rahatsız ediciydi. Her konuştuğunda Jungwoo'nun sinirlerine dokunuyordu ve hiç bir şey yapamıyordu.

Yukhei ise o sırada banyodaydı ve soğuk suyun geceden kalma halini götürmesini izliyordu. Uzun adam sabah erken uyanmaktan her daim nefret etmişti fakat bu gün diğerlerine kıyasla daha kötüydü. Sebebi ise her şeyi kesik kesik hatırlıyor olmasıydı. Hatırladığı bölümlerde bir yabancı ile seviştiği, ardından otele döndüğü ve yatakta yumuşak bir şeye sarıldığıydı.

Düşündüğü tek şey Jungwoo'nun ona bahsettiği o sarılmaydı. Yukhei sarhoşken fazlasıyla hassas olan tiplerdendi fakat bir kere bile nefret ettiği kişiye sarılmayı aklından bile geçirmemişti. En azından.. dün gece sadece bir sarılma ile yetinebildiği için seviniyordu.

Yukhei bu olayı düşünmek yerine başka şeylere dikkatini vermeye başladı. Bu da boğazında ki kuruluk ve başının ağrısıydı. Su içmeden önce duş alma kararından kesinlikle pişman olmuştu fakat sadece Jungwoo'yu görmek istemiyordu. Boğazında ki kuruluk ise onu duştan çabuk çıkmaya adeta zorluyordu.

Faux Pas ✖️ LuwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin