One

1.2K 75 4
                                    

♦♦♦

Чи яг л мөс шиг...Хатуу,
ширүүн, тунгалаг. Хайлаад дуусгавар болохоо мэдэхгүй сул дорой нэгэн мөртлөө үргэлж хүчтэй харагдах гэсэн өрөвдөлтэй нэгэн...

♦♦♦

Казиногийн том хаалгаар хэн нэгэн орж ирээд орчин тойрныг гүйлгэн ажина. Хөндий төрх нүүрэндээ гаргасан залуугийн царайг ажилчид хараад бүгд бөхийн мэндлэх аж.

Удалгүй өнөөх залуу Казиногийн тусгай танхимын шатаар алхалсаар өөрийн өрөөнд орж ирлээ. Энэхүү казиногийн тусгай танхим нь их танхимаасаа ондоо байгаад зогсохгүй арилжаа,наймаа дуудлага худалдаа болдог газар юм.

Залуухан охидуудыг худалдаалж халаас зузаантай хэн бүхний өвөр лүү шиддэг гэвэл илүү ойлгомжтой болох болов уу...

Дуудлага худалдаа долоо хоног болгоны энэ өдөр явагддаг тул ирсэн баячууд бүгд байраа эзлэн сууцгаах ажээ. Дуудлага худалдааг хөтлөх залуу микрофоноо барьсаар:

"Ирсэн зочиддоо баярлалаа. Дуудлага худалдаа эхэлснийг мэдэгдье!"

Түүний үгэнд зочид бүгд чимээгүй болон хөшигөн дундаас аврал эрсэн өрөвдөлтэй бүсгүйг гарч ирэхийг хүлээж эхлэх нь тэр. Төд удалгүй хүлээтэй бүсгүйг тайзан дээр авчираад зогсоов. Өнөөх эмэгтэй зогсож чадалгүй дайвалзан саяхан тариулсан мансууруулах бодисныхоо нөлөөнд нүд нь эргэлдэн тас тас хийтэл хөхрөх нь туйлын өрөвдөлтэй аж.

"Эхний бүсгүй 3'000'000 вонноос эхэлнэ"

Хөтлөгчийг ийн хэлэхэд ирсэн зочдын дундаас нэг өвгөн гараа өргөө:

"4'700'000д авъя"

Хөтлөгч залуу мушилзан:

"Өөр үнэ хэлэх хүн байна уу?"

Түүний үгэнд зарим нь толгой сэгсрэх бол тэдний дундаас хэн нэгэн:

"5'000'000" гэж хэлэхэд хөтлөгч нүүр дүүрэн инээмсэглэсээр:

"Дугаар номер 5670 зарагдсаныг мэдэгдье"...

----

Арав гаруй охин дуудлага худалдаагаар зарагдсаны эцэст ирсэн хүн бүхний тэсэн ядан хүлээдэг нэг үе тун ойртсон уу гэлтэй. Энэ үеийн гол эздийг "Улаан сарнай"гэж нэрлэнэ. Ирсэн бүсгүй болгоны хамгийн үзэсгэлэнтэй бүсгүйг хамгийн өндөр үнээр арилжаалах үе юм.
Өрөөнөөсөө шимтэн үзэх залуу эрхмийн дохиогоор тайзны гэрэл унтран тусгай танхим чимээ аниргүйд умбалаа. Дахин түүнийг гараараа дохиход тайзны голд бүтээлгэтэй хорго гарч ирсэн байх аж.

🔯FATE🔯Where stories live. Discover now