...Ev s a speriat atat de rau incat imi spune cu glasul tremurand.
Eva: Rares...Nu cred ca a fost o idee buna sa stau atat de mult cu voi,mi e atat de teama de intuneric.
Eu: Ev,sunt aici esti in siguranta.Spun intorcandu ma spre ea si imbratisando.
Eva: Ma simt putin mai bine,iti multumesc.
Eu: Pentru nimic,poti conta oricand pe mine.Spun increzator.
Eva: Rares,poate par penibila dar...m as simti mai bine daca m ai tine strans de mana...m as simti mai in siguranta..Spune lasand capul in pamant.
Rares: Nici o problema.Si ii apuc mana bucuros.
In dupa cateva minute de tacere ajungem in fata care Evei.Eva: Am ajuns iti multumesc mult!Acum iti chem un taxi.
Eu: Nu,il voi suna pe soferul tatei.
Eva: Sigur e oke?Spune ea nesigura.
Eu: Da Ev,du te in casa e tarziu.
Eva: Ce ai spune daca am face schimb de numere de telefon.Spune zambind.
Eu: Sigur,poftim.Si ii indind caretea mea de vizita.
Eva: Merci inca odata.
Eu: Hai acum fugi.
Ma indrept catre ea si o strang tare in brate,imi place atat de mult sa o simt aproape.
Se rupe din imbratusare si se indreapta spre intrarea in casa iar eu ma uitam nostalgic catre ea,de odata se intoarce si alearga strengareste catre mine si imi planteaza un sarut pe obraz dupa care alearga si intra in casa.Doamne de ce fiinta asta este atat de dulce?!Cum mi a furat mintile in mai putin de o zi!?
Il sun pe soferul tatei care ajunge in mai putin de 10 minute.
Acasa era liniste..Eu: Mama,tata am ajuns acasa.
Dar nimic linistea predomina.
Eu: Tata!
Nimic
Pe masa in bucatarie gasesc un bilet.
"Dragule,
Noi suntem plecati intr o delegatie in L.A.,ne intoarcem abia saptamana viitoare marti.Sa fii cuminte,in frigider gasesti mancare pentru seara asta,iar pentru zilele ce urmeaza ti am pus bani pe card,speram sa te descurci singur!Cu toata dragostea,
mama si tata!"Binee,deci sunt singur o saptamana,ce as putea face pentru a scapa de toata plictiseala ce v a fi?
Vacanta de iarna a inceput iar eu voi face din aceasta cea mai tare vacanta ever alaturi de prietenii mei.Eva povesteste.
Intru in casa,imi salut fericita parintii care pregateau cina si urc rapid in camera pentru a ma schimba in ceva mai lejer si pentru a mi face lectiile.
In mai putin de o ora lectiile au fost gata,iar in timp ce imi strangeam cartile mama ma stiga la cina.
Dupa cina intru in camera mea si pe pat zaresc cartea de vizita a lui Rares,asa ca ma gandesc sa i scriu.
*****************
Eu: Hei,sunt eu Eva.
Rares: Buna Ev!Ce faci?
Eu: Hmm,tocmai ce am luat cina,tu?
Rares: Am luat si eu cina intr un fel sau altul...
Eu: Pari trist,e totul in regula?
Rares: Da e totul ok,doar ca ai mei au plecat de acasa pemtru o saptamana..
Eu: Dar...Craciunul e abia joi.
Rares:Da,dar se intorc marti.
Eu: Ah bine,ma bucur ca nu vei petrece singur Craciunul.
Rares: Nici saptamana asta nu o voi petrece singur,ce ai zice daca ati sta toti 5 la mine in vacanta asta?
Eu: Ar fi supeeer!Si asa parintii mei vor sa petreaca Craciunul la o ruda indepartata pe care nu o prea suport.
Rares: Minunat atunci ramane sa ne vesem maine cu totii duoa ore pemtru a le comunica si lor.
Eu: Sigur,noapte buna!
Rares: Noapte buna!
Seen.
Rares: Te iubesc!Mesaj netrimis.
Hei dragilooor ne auzim la un alt capitol!
CITEȘTI
O viata perfecta.
Teen FictionEl este Rares,un adolescent de 17 ani,frumos,destept si plin de energie.Avea o viata obisnuita pana cand tatal sau a devenit conducatorul celei mai renumite firme din tara. Pentru mai multe detalii cititi povestea❤ Doamne va iubesc,cu ajutorul vostr...