Ma apropii de patul iubitei mele.Ma asez langa ea,se intoarce usor si isi intredeschide ochii,dupa ce ma vede zambeste larg si se ghemuieste la pieptul meu.
Un zambet larg isi facu aparitia pe fata mea.
O simteam atat de aproape,si era fericita la pieptul meu.
Ingerul meu scump.Fara sa imi dau seama adormisem cu ea in brate,trezindu ma exact atunci cand Justin iesi din camera izbind usa in urma lui.Atunci Eva se trezeste sperata de zgomotul creeat de usa si ma strange tare in brate im timp ce eu ii sarutam fruntea.
Eva se aseaza in capul oaselor,ma prinde de mana si ma priveste profund in ochi..
Nedumerit indraznesc a spune:Eu: Eva?Esti bine?
Eva: Da dragule totul este bine.
La auzul alintului folosit inima se umpluse de fericire,iar in acel moment ea se apleaca si ma prinde intr un sarut caruia ii raspund cu mare placere.Degetele ei subtiri se pierdeau in parul meu iar mainile mele se plimbau curioase pe talia ei.
Se desprinde din sarut si isi aseaza capul pe umarul meu,dupa care imi sopteste la ureche.Ea: Te iubesc!
Eu: Eva..esti sigura pe ce spui?
Ea: Rares..uite cum sta treaba..te plac muult..dar in acelasi timp il plac si pe Justin...vreau sa fiu sigura ca alegerea pe care o voi face v a fi corecta.
Eu: Uite..Eva..eu te sustin..vreau sa fii fericita..pentru ca te iubesc mult,foarte mult.
Ea: Iti multumesc Rares.
Si o trag intr o imbratisare,nu i as mai da niciodata drumul,nu vreau sa o vad in bratele lui..
Justin nu o merita..Ma ridic si ma indrept spre iesirea din camera ei,deschid usa dupa care o inchid in urma mea,ultimele ei cuvinte mi au sfasiat inima..
Ma indrept catre bucatarie pentru a mi lua o sticla de tarie ca sa mi innec amarul..
Acolo Justin astatea la masa cu telefonul in mana privind o fotografie de a Evei.
Ii smulg din mana telefonul si i l arunc in perete facandu l bucati.El: Te ai tampit?
Eu: Tu te ai tampit,ai vazut cat de mult o iubesc si acum vrei sa mi o sufli?
El: Sa ti o suflu?Glumesti nu?Eu sunt cel care o iubeste pe Eva!O vreau doar pentru mine intelegi?
Eu: O vrei doar pentru placerile tale barbatesti,iar dupa sa o arunci ca pe toate celelalte!N o sa te las sa o ranesti!
El: Nu!Ea e diferita,nu v a fi ca,cu toate celelalte!
Eu: Tocmai ea e fata care mi a furat mie inima!De asta o vrei tu?Vrei sa ma distrugi pe mine?Ce ti am facut omule?Ha?De ce mi faci asta?
El: Rares..uite cum sta treaba,m am indragostit de ea,n am mai simtit pentru niciuna ce simt pentru ea!
Si tu...tu deja ai ajuns in patul ei!Eu: Nu Justin!Nu m am culcat cu ea,nu vreau asta!Ea e un inger!Nu merita asta nu acum!Si afla ca ma iubeste!Pe mine ba,pe mine!
El: Ha?Cine te a mintit?Ea nu ar spune asta!
Eu: Ba chiar ea mi a spus,si m a si sarutat fraiere.
Iar in acel moment Justin a ridicat pumnul sa ma loveasca,am vrut sa ripostez,insa cand am vazut ca Eva intra in incapere am ales sa ma las lovit de el,astfel ea sa il deteste.
Eva: Justiiin!Opreste te!Nu l mai lovii!striga frumoasa mea incercand sa l traga pe fraier la o parte.Rares esti bine,dragule spune mi ceva te rog!spune rapusa de lacrimi,i se putea citi durerea pe chip,o durea sa ma vada asa.
Ma aseaza cu,capul in poala ei si se juca,cu parul meu.Eva: Justin,iesi afara!
El statea inca si ne privea!
Eva: Iesi afara imbecilule!Iesi!Te urasc!
Cuvintele pe care Eva i le spuse fratelui meu parca imi vindecau ranile,imi mangaiau sufletul.
Eva ma ajuta sa ma ridic si sa urc in camera ei.Eu: Eva camera mea e cea alaturata.spun abia reusind sa dechid gura din cauza loviturilor primite.
Eva: Stiu iubitule,dar nu te pot lasa singur cu ranile pe care le ai.
Eu: Cum mi ai spus?
Eva: Ămm..iubitule?
Eu: Eva te iubesc!
Eva: Rares....
Suspaaans!
Hei dragilor sper sa va placa si acest capitol💗
CITEȘTI
O viata perfecta.
Teen FictionEl este Rares,un adolescent de 17 ani,frumos,destept si plin de energie.Avea o viata obisnuita pana cand tatal sau a devenit conducatorul celei mai renumite firme din tara. Pentru mai multe detalii cititi povestea❤ Doamne va iubesc,cu ajutorul vostr...