capitolul 9

20 0 1
                                    

..pe ușă neinvitat intra...Josh..

Josh: Hei iubito!Ti au plăcut clătitele?spune zâmbind

Eu: Hei.. Si despre ce clătite vorbești?

Josh: Cele pe care tocmai le ai savurat,am pus multa iubire in ele.

Eu: Hm,erau făcute de tine?Atunci sa știi ca nu au fost atât de gustoase precum cele pregătite de mine si Rareș.

Josh: Recunoaște ca aveau mai multa iubire decât cele pregătite de Rareș.

Eu: Tu îndrăznești sa îmi vorbești mie de iubire?Știi macar ce e aia?Si cu ce se mănâncă?Josh ma dezgusti! (spun strigând la el).Tu îmi vorbești de iubire după ce l ai rănit atât de rău pe fratele tau?(si continui sa strig).Te urăsc!

Josh: Ev..

Eu: Nu mai scoate nici un sunet!

Josh: Dar..

Eu: Niciunul!

Josh: Ba da Eva asculta ma!

Eu: Nu am nevoie de explicațiile tale!

Josh: Eva taci!(striga la mine înfricoșând u ma.)

Eu îmi duc mâinile la gura si ma așez jos lângă perete speriata.

Josh: Eva,iubito,asculta ma te rog.Tu ești cea mai importantă, te iubesc cel mai mult,si nu vreau sa las pe nimeni sa se bage intre noi.

Eu: Josh,intre noi nu a fost si nici nu v a fi nimic(.spun cu vocea tremurânda.)

Josh: Eva ascută,tu vei fi cu mine fie ca vrei,fie ca nu!

Eu: Nu mi poți impune nimic.

Josh: Ba da Eva!

Eu: Nu poți!

Josh: Pot!

Eu: Nu voi face niciodată ce zici tu!

Josh: Vei face daca vrei ca dragul rău Rareș sa mai poată merge pe picioarele lui!

Eu: Josh! Rares e fratele tau,nu ai îndrăzni sa i mai faci rau!.

Josh: Ba da,mereu el a fost mai bun decât mine la orice!

Eu: Josh..

Josh: Eva! Nu am terminat! Mereu am fost mai prejos,mereu câștiga,si mereu obținea ceea ce eu îmi doream!

Eu: Josh.

Josh: Taci Eva,taci! Nu l voi lăsa sa te câștige si pe tine! Pe tine chiar nu vreau sa te pierd! Nu înțelegi ca te iubesc? Si ca as face orice pentru tine?

Eu: Josh, știi...eu nu am o părere tocmai buna despre tine..mai ales după rănile pe care i le ai cauzat lui Rareș!

Josh: M-a durut sa mi lovesc fratele,dar am făcut o pentru tine.(spune lăsând capul in jos si apropiind u se de mine)

Eu: Nu,nu te apropia!(spun lăsând o lacrima sa mu curgă pe obraz)

Josh: Iubito nu mi fa asta.

Si atunci se apropie de mine si ma prinde într o îmbrățișare de urs plina de iubire.Lângă el ma simt iubită si protejata,iar lângă Rares...lângă el sunt alintata si răsfățata.Nu stiu ce as putea alege.
După câteva minute de tacere Josh sparge liniștea.

Josh: Eva..

Eu: Hm?

Josh: Îmi pare rău..am fost un măgar.

Eu: Shh!Da mi mana!

Îmi da mana după care i o așez pe pieptul meu in dreptul inimii.

Eu: Simți? Bate pentru tine!(spun zâmbind u i si sarutandu l pe frunte)

Josh: Iubito..

Eu: Shhh,voi vorbi eu cu....

Suspaaaans.
Pupiiiici💕

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 30, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O viata perfecta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum