..aud doua batai in usa.
Prefer sa nu raspuns,fug spre usa si o inchid cu,cheia.
Imi iau chitara si incep sa cant melodia mea preferata XXXTENTACION-CHANGES.Mmm, baby, I don't understand this
You're changing, I can't stand itIar de dupa usa se aud urmatoarele doua versuri.
My hert can't take this damage
And the way I feel, can't stand it.Picioarele mi se inmoaie si can in genunchi la marginea patului...Rares era acolo...canta cu mine...traia versurile acelea...
Dar nu...n o sa i sar in brate,nu acum cand a aparut si Justin.
Da imi place Rares,dar in aceeasi masura imi place si Justin..
Voi petrece timp cu amandoi,si voi vedea care dintre ei este potrivit.Dupa alte cateva versuri decid sa deschid usa,dragul meu Rares statea rezemat de usa.Ma apropii de el si ma asez in fata lui,avea ochii in lacrimi,lucru care imi sfasia inima.
Eu: Rares?..
Rares: Mhm.spune printre suspine.
Eu: Esti in regula?Te simti bine?
Rares: Da Eva,sunt bine.dupa care se ridica si se indreapta spre camera lui.
Ma ridic si eu si ma intrept spre camera fetelor unde o gasesc pe Sofia.
Eu: Hei...spun trista.
Sofia: Ev,este totul bine?
Eu: Uite...ăămm,Sofia imi place de cineva...adica de doi baieti,stiu ca nu e bine..dar nu am ce face...imi plac...Rares si Justin...chiar nu vreau sa i supar,dar ce voi alege este doar treaba mea,e viata mea...insa Rares e suparat,si mie nu vrea sa mi spuna din ce cauza...te rog Sofi vorbeste tu cu el,intreba l din ce cauza este trist..
Sofia: Ev,poti conta pe mine.
Eu: Iti multumesc mult!spun luand o in brate.
Iesim amandoua din camera ei,eu ma opresc in camera mea,iar ea se indreapta catre a lui Rares.
Sofia povesteste.
Ma indrept spre camera lui Rares.Bat usor la usa pana aud un "intra" stins.
Rares statea la marginea patului cu capul intre palme si coatele pe genunchi.Eu: Mhm Rrrares?
El isi indreapta privirea spre mine,ochii ii erau rosii si plini de lacrimi.
Eu: Rares,ce s a intamplat,esti bine?ma reped spre el si imi pun mana pe umarul lui.
Rares: Cum as putea sa fiu bine cand fata pe care o iubesc nebuneste e rece cu mine,si petrece mai mult timo cu fratele meu decat cu mine...spune izbucnid si mai tare in lacrimi.
Eu: E vorba de Ev?Uite cum sta treba,trebuie sa stii ce nici pentru ea nu e usor..
Rares: Sofia,serios acum,ce este greu pentru ea?Nu vede cat de mult o iubesc?Nu vede cum o privesc....imi creeaza atat de multe stari cand este langa mine...o iubesc..o iubesc mai mult decat orice..
Eu: Nu e vorba de faptul ca nu vede,insa inima ei...nu stiu...ea te place si pe tine,cat si pe fratele tau...
Rares: Cum adica?Il place pe Justin?
Nu spun nimic doar aprob din cap..
Rares: Nu pot sa cred..il omor!
Eu: Rares,nu e o idee buna,in primul rand vei ajunge la inchisoare,si in al doilea rand astfel,chiar o vei pierde pe Eva definitiv.
Rares: Ai dreptate,dar nu o pot lasa sa fie cu el...o iubesc prea mult..
Eu: Rares,incearca sa o cuceresti,fa o sa petreaca mult timp cu tine,astfel incat sa nu mai aiba timp si pentru Justian.
Rares: Multumesc mult,sper sa mearga.
Ma imbratiseaza strans dupa care ma retrag in camera mea.
Rares povesteste.
Dupa ce Sofia s a retras,merg in baie ma spal pe fata pentru a indeparta lacrimile dupa care ies si merg spre camera Evei.
Bat la usa,insa nu primesc nici un raspuns.
Intru incet,si imi vad printesa dormind.E atat de dulce,si gingasa,e un inger trimis de Dumnezeu pentru a mi lumina calea.Ma apropii de pat...
Hei dragilor❤
Sper sa va placa si acest capitol.
Va pup si va imbratiseez💗
CITEȘTI
O viata perfecta.
Teen FictionEl este Rares,un adolescent de 17 ani,frumos,destept si plin de energie.Avea o viata obisnuita pana cand tatal sau a devenit conducatorul celei mai renumite firme din tara. Pentru mai multe detalii cititi povestea❤ Doamne va iubesc,cu ajutorul vostr...