Capitolul 5

18 2 0
                                    

...zaresc silueta impunatoare a ...fratelui meu Justin,mai mare decat mine cu doar 2 ani,care pana acum a locuit in Lodra unde face faculatatea.

Justin: Ooo fratioaree!Salut,ce mai faci?spune vesel intinzandu mi mana.

Eu: Salut,ce sa fac,dupa cum vezi abia am ajus acasa.spun fara pic de interes.

Justin: Unde ai fost atat de devreme?

Eu: Am luat micul de jun la prietena mea.

Justin: Ai crescut baiat mare ha?Cu prietena,mese luate la ea acasa.spune ranjind.

Eu: Mdah acum..eu voi urca in camera mea.

Urcand sus imi aduc aminte ca trebuia ca eu si prietenii mei sa locuim impreuna vacanta asta,asa ca pun mana pe telefon si le comunic tuturor.
In mai putin de o ora,toti erau in fata usii mele cu cate un rucsac in spate.

Eu: Ămm salut prieteni.spun scarpinandu ma confuz in cap.

Ei: Hei Rares.spun trecand pe langa mine de parca as fi fost un obstacol.

Dupa ce intru in casa o aud pe Ev.

Eva: Deeci eu unde voi dormi.

Derek: Poti dormi cu mine in camera unde obisnuiam sa darm cand veneam la Rares.spune zambind.

Rares: Nu! Sofia si Karla,voi mergeti cu baietii camera voastra e langa a lor.

Dupa ce acestia pleaca o prind de mana pe Ev si urcam scarile impreuna.

Eva povesteste.

Dupa ce prietenii nostri au plecat,Rares imi prinde bratul si urcam impreuna la etajul superior,ajungem in fata unei usi solide din lemn.

Rares: Aceasta este camera unde vei sta tu,daca ai nevoie de ceva eu voi fi in camera mea.si imi indica cu degetul camera de langa.

Eu: Am inteles.

Ma imbratiseaza dupa care se indreapta spre camera sa.

Termin de despachetat lucrurile,dupa care cobor in bucatarie sa imi fac un ceai.In timp ce imi luam ceasca de ceai un tip inalt si blond intra pe usa bucatariei.

El: Buna!

Eu: Buna si tie.

El: Tu esti..?spune pe un ton intrebator.

Eu: Eu sunt Eva,prietena lui Rares,iar tu?

El: Ahaa deci tu esti iubita lui,la care a luat el micul de jun,eu sunt fratele lui,Justin.

Eu: Ăăm da..a luat micul de jun la mine,dar nu sunt iubita lui.

Justin: Bine frumoaso,ne mai vedem.spune intorcandu se de unde a venit.

Imi iau ceasca de ceai si ma asez comod pe canapeaua din living unde Justin juca un joc.

Eu: De ce te chinui atat,este un joc foarte simplu.spun zambind strengareste.

Justin: Spui tu?raspunde putin iritat.

Eu: Da si sunt foarte sigura.

Justin: Daca esti atat de sigura contecteaza si joystick ul de pe masa si  hai sa vedem.

Dupa vreo jumatate de ora reusisem sa l inving de cel putin 10 ori.

Eu: Ti am zis eu ca este un joc foarte simplu.

Justin: Da ai castigat ce sa spun esti o micuta victorioasa.spune zambind.

Eu: Ouu daaa sunt specialaaaa.spun cu un zambet victorios pe fata.

Justin: Da esti cea mai speciala.

Iar dupa aceasta propozitie se apropie de mine,ma strange in brate si ma saruta tandru pe frunte.
Fix atunci Rares cobora scarile,pe fata lui se putea citi nervozitatea si gelozia.

Rares: Se pare ca v ati imprietenit.

Justin: Cum sa nu te imprietenesc cu o pitica atat de dulce si o mare castigatoare.spune zambindu mi larg.

Rares: Aha,ai mare dreptate.

Si se indrepta spre mine imbratisandu ma strans si sarutandu ma apoi scurt pe buze.
Dupa impactul buzelor noastre fug repede in camera mea si ma arunc in pat suparata.
Dupa aproximativ 5 minute de singuratate aud 2 batai in usa...

Hei dragilor
Ma bucur atat de mult ca ma urmariti si ca imi cititi cartea.
Va multumesc
Va pup si va imbratisez cu mare drag!❤

O viata perfecta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum