Capitolul 4

17 2 0
                                    

Rares povesteste.

Ma trezesc a doua zi cu un zambet tamp pe fata.
Deschid telefonul si vad un mesaj de la Ev.

***********
Eva: Buna dimineata!❤

Eu: Buna dimineata soare!❤❤

Eva: Ce faci? Ai dormit bine?

Eu: Abia m am trezit,si am dormit ca un bebelus :))),tu ce faci?

Eva: Ce sa fac,ma pregateam sa cobor la micul de jun.Ce ai spune daca ai veni sa iei micul de jun cu mine si parintii mei?

Eu: As deranja,hai mai bine sa il luam in oras,platesc eu.

Eva: Rares nu fi prostut nu ai deranja,ai mei sunt de acord si dupa aceea ne am putea uita la un film impreuna.

Eu: Bine,daca insisti.

Eva: In cat timp ajungi?

Eu: In 10 minute sunt la tine.

Eva: Bine atunci,te astept.

Eu: Bine,ne vedem.

************

Eva povesteste.

Imi aleg repede hainele,parul mi l prind intr un coc lejer si pentru machiaj aleg doar un fond de ten si un rimel.
Cobor in living si aud soneria usii.

Eu: Deschid eu.Spun alergand spre usa.
In fata usii nu era nimeni altul decat Rares care tine in maini doua buchete mari de trandafiri unul alb si unu rosu.
Mi l inmaneaza pe cel rosu si ma saruta pe obraz,dupa care ne indreptam spre living unde ii inmaneaza mamei celalalt buchet ii saruta mana dupa care ne asezam cu totii la masa.

Tata: Deci..si de unde va cunoasteti?rupe el tacerea.

Rares: De la scoala,facem cateva ore impreuna.

Mama: Va sta atat de bine impreuna.spune impreunandu si palmele si zambind catre noi.

Eu: Mamaa,termina!rostesc cu ochii de catelus.

Rares: Multumim doamna Elif,sunteti o scumpa,pacat ca eu si fiica dumneavoastra nu formam un cumplu pentru a putea spune asta.

Mama: Te rog Rares spune mi doar Elif.

Tata: Nu formati un cumplu?

Eu: Tata am vorbit despre asta.

Tata: Am vorbit Eva,dar de ce nu va mai ganditi la asta?

Mama: Da draga mea,tatal tau are dreptate,Rares este un baiat educat si frumos,si pariez ca invata si foarte bine la scoala.

Ea: Da mama ai dreptate invata foarte bine,dar eu zic sa nu ne mai grabim atat.Va rog sa inchideti subiectul,si daca ma scuzati eu ma retrag.

Mama: E in regula.

Urc in camera mea si ma arunc in pat.

De ce Doamne trebuie sa am niste parinti atat de insistenti,de ce nu vor sa intelealaga ca nu sunt impreuma cu Rares,si nici ju voi fi prea curand!
Il cunosc doar de 2 zile!
Si da...au dreptate e un baiat perfect,dar nu vreau acum.
Ma intorc pe o parte si imi pun o perna pe fata pentru a ma relaza.

Rares poveste.

Dupa inca cateva minute de discutat cu Elif si Kahraman,acestia ma sfatuiesc sa urc in camera Evei.
Urc scarile silentios si deschid usa camerei ei fara mici un zgomot,ma asez la marginea patului si ii ating usor talia,micuta Ev s a speriat si s a indepartat putin,dupa care s a intors si a izbucnit in ras vazandu mi expresia fetei nedumerita.

Ev: Ce cauti aici?

Rares: Am urcat sa vad ce faci?

Ev: Ei bine acum stii,poti sa te retragi.

Rares: Si cu filmul pe care urma sa l vedem cum ramane?

Ev: Uita de el! Vreau sa fiu singura!spun vizibil nervoasa.

Rares: Oke,atunci ramane sa ne vedem mai tarziu da?

Eva: Asa cred ...

Eva povesteste.

Rares iese inchizand  usor usa in urma lui.
Imi pare rau pentru el,dar totusi e prea insistent..si nu mi doresc o relatie cu el acum!

Rares povesteste.

Ajung acasa si gasesc la poarta o masina straina,si luminile aprinse in casa,oare s au intors parintii mei si si au luat o alta masina din L.A.?
Intru si zaresc pe canapea in living silueta impunatoare a ......

SUSPAAANS
Hei dragilooor
15 ochisoooori,va multumesc ca imi cititi cartea

O viata perfecta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum