- Tu veluoji į darbą, Mel, - mane purtė brolis.
- Eik velniop, aš noriu miego, -sbambėjau ir nusisukau į kitą pusę.
Tačiau staiga pajaučiau kaip nuo manęs yra nutempiama kaldra.
- Ei! - pagaliau atsimerkusi sušukau.
- Jau dvylikta, višta tu. Už valandos tu turi vest treniruotę!!! - užrėkė.
- VALANDOS?! VALANDOS?!! Padaryk man stiprios lavos ir įdėk valgyt. Ir tu PRIVALĖSI mane nuvežt, o dabar dink, - išlipau iš lovos, o brolis nusijuokęs išėjo iš kambario.
~time skip~ žirgyne
- Laba diena, - pasisveikino Fausta.
- Labas. Kur kiti? - paklausiau apsidairiusi.
- Dėja nieko nebus... Viktorija, Karolis ir Matėja iškylauja, Laura susilaužė koją, o Tomas... jis negalėjo atvažiuoti dėl asmeninių priežasčių... Jie tiesiog mano geriausi draugai, tad todėl ir žinau. Ir jei jum neapsimoka manęs treniruot vienos, aš galiu važiuot namo... - tarė kiek nuliūdusi.
- Ne viskas gerai. Eik balnokis Tornadą, susitiksim manieže.
- Gerai.
Ji nuėjo, o aš tuo tarpų ėjau aplankyt savo gražuolio.
- Hey... - pamačiau kaip prie Starto gardo stovinioja Ignas.
-O. Labas, - nusišypsojo, - Girdėjau vesi privačią treniruotę...
- Aga... tik viena mergaitė iš gruoės te atvažiavo, - kryotelėjau lūpa ir pradėjau glostyti Festo snukį.
- Gerai, einu aš. Jei nori ateik pažiūrėk, - nusišypsojau ir nuėjau link maniežo. Po kelių minučių atėjo Fausta, vesdama savo nuosavą fjordą - Tornadą.
- Gerai, keturi ratai žingsniu. Trys ristele, o tada per kavaletes iš riščios, - ji linktelėjo ir pradėjo žingsniuoti.
- Ką norėtum šiandien tobulinti? - paklausiau, kuomet ji baiginėjo apšilimą.
-Konkūrą. Norėčiau ruoštis varžyboms, - šyptelėjo.
-Gerai, - pasakiau ir priėjusi pažeminau kliūtis. Vienos buvo keturiasdešimties centimetrų, kitos šešiasdešimties centimetrų, o kitos aštuoniasdešimties.
- Gerai. Pradėk nuo anos kliūties prie A ženklo, po to ši, tuomet apjok aną ir šok tą prie lipynės, tuomet ana kliūtis prie C ir tada ši prie sienos, o tuomet tą pee vidurį. Aišku? - paklausiau, o jai linktelėjus ji pasiragino Tornadą ir pradėjo.
- Keliais spausk žirgą, skraidai balne, - pasakiau jai šokant antrą kliūtį.
- Sėsk į balną, atsilošk labiau. Va šitaip. Gerai, kai pradėsi šokti pasilenk, o kai peršoksi atsilošk.
Gerai.Ji labai gerai joja. Kas svarbiausia, jog netingi.
- Gerai. Leisk jam pailsėt, - tai pasakiusi ji susistabdė ponį irbpradėjo žingsniuoti.
- Gal šiandien užteks vienos treniruotės? - paklausiau mergaitės.
- Aha, gerai, - ji šyptelėjo ir pagyrė ponį, patapšnodama per petį.
- Na pazovaduok dar šiektiek, pašokinėk jei nori ir bus viskas, - pasakiau.
~po treniruotės~
- Buvau atėjęs, nematei manęs... esi tikrai faina trenerė, manau norėsiu, kad mane treniruotum, - nusijuokė.
- Mielai.
Dalis baigėsi
Luv u all <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Aukščiausias šuolis
RomanceSu žirgu sušokti asmeninį rekordą - aukščiausią šuolį, galime susieti su didžiausiu pasiekimu savo gyvenime... - Taigi koks bus Mellany ir Festo aukščiausias šuolis? Koks bus jų pasiekimas? Taigi ši mano istorija yra romantinė ir apie žirgus! ...