Part 13: Call pt2.

349 20 0
                                    

No One

BBUKKKKK

motor tua itu jatuh dengan sia sianya kerana melanggar pokok rambutan Pak Sajat. apa lagi, dua manusia yang jatuh ni pun mengadu kesakitan yang amat.

ya, salahkan Syazwana yang merempit tadi.

" aku rasa la kan, kalau motor ni hidup habis kau kena maki hamun oleh sang motor. arg ! " kata Yoongi sambil berdiri dan membersihkan diri dari kekotoran.

Syazwana melihat Yoongi lalu menjelingnya. " tsk pokok rambutan je kot normal bagi aku. kalau kau nak tahu aku pernah langgar lori anjing tau tak? " kata Syazwana sambil mengangkat motor.

Yoongi melihat Syazwana dengan tidak percaya. adakah patut budak perempuan pakai motor tsk tsk.

" anjing pun anjing lah. sekarang, aku nak balik. " kata Yoongi sambil menyelangkan tangannya ke paras dada.

Syazwana mencebiks. alah baru sekejap have fun dah nak balik.

" tak nak, aku nak pergi kedai runcit seberang sana. jom lah bukan selalu en en?? " kata Syazwana sambil cucuk cucuk lengan Yoongi.

Yoongi pun menghelakan nafasnya dan merengus.

" okey okey jom. itu tempat last eh pastu kita balik. tak baik anak dara balik lewat dah pukul berapa dah nih? " kata Yoongi sambil memulakan langkahnya untuk menuju ke destinasi last mereka.

Yoongi buat ni semua pun untuk kegembiraan Syazwana gak.

Sweet tak sweet AHHAHHAHAHAH.

" jadi motor ni macam mana? nak biarkan je kat sini sampai kena curi? " kata Syazwana sambil menunjuk motor tua tuh

" ish kau nih siapa nak curi motor tua nih ? kambing tengok pun terus pergi. dah jom jom " kata Yoongi sambil menarik tangan Syazwana untuk bergerak.

AWLOLO SWEET TETAPI CLICE AHAHHAHHAH

" eh ehhh " Syazwana terkejut dengan tindakan Yoongi. sesuka hatinya je nak tarik tarik.

+++

Syazwana

" Yugiiiiii, nak niiiiiii " kataku dengan nada manja sambil menunjuk nunjuk bubblegum 20sen. well nak tunjukkan aksi comel, supaya dia benarkan AGAAHAHAHAHAHHA.

" ah ambik ambik. aku dah kata en aku belanja. mende la kau nih " kata Yoongi sambil melihat air di dalam peti sejuk.

UYEAH NI YANG SEMANGAT NIH DIA BELANJA AGGAGAGGAGAHAHHHAHAHAH.

sempat lagi aku berjoget sikit untuk menunjukkan kegembiraan aku terhadap Yoongi.

" uyeah uyeah sayang yoongi agahhahah " kataku sambil membawa pergi bubblegum 30 biji. aku suka bubblegum tulah banyak sangat beli tuh AHHAHAH takpe orang belanja en en?

hestek wana batak syel

sibuk aku mencari susu bitchlady perisa banana dekat peti sejuk besar ni. tetiba ada bunyi deringan phone sambil memainkan lagu rancak.

A TO THE G TO THE U TO THE STD

omgie rancak siut lagu dia. nak joget sikit tapi sedar ada cctv so kita control pangai AHAHAHAHHA

aip jan kata kedai kat kampung ni takde cctv ok? up juga ahhh.

sekali aku tengok Yoongi dia tetiba memasukkan tangannya ke dalam poket, tanda dia mencapai phone dia yang dering dering tadi.

aku ni pun stun sangat tengok dia.

nak cari phone pun hensem haih.

AH SUDAH SUDAH MISI MENCARI BITCHLADY.

tapi bila aku tengok balik mamat susu ni. dia tengok phone dia dengan muka menyampah sekali dia pernah buat di abad nih.

siapakah yang menelefonnya sampai dia buat muka begitu teruks sekali??

aku pun yang busy body mengerutkan dahi. well beta curious sangat sepa yang call dia tuh AHHHAHH

Yoongi pun terus keluar dari kedai untuk mengangkat call tadi.

" ah biarkan jelah dia tuh. bukannya aku kisah sangat pun " kataku sendiri sambil membaling baling susu kotak Bitchlady yang berjaya di tangkap oleh aku AHHAHAHHA.

alah kalau tumpah pun bukan aku yang bayar. Yoongi yang bayar AHHHAHAHA

+++

siap siap je aku ambil semua barang yang aku nak hestek makanan kebanyakkannya aku terus meletakkannya di kaunter.

aku tengok encik kaunter nih. fuh nsem HAAHGHAGAGG

tak aku taknak bagi gambar nanti korang kebas dari aku AHAHHHAHHA.

hestek wana memang syel

tunggu punya tunggu baru Yoongi muncul dengan muka yang memang masam semasam asam jawa dia tuh.

wei seram doh nampak muka dia macam telebih cuka hm

ngam dengan muka puteh melepak kalah DSV tuh lagi.

" dah? " kata Yoongi dengan senyuman di bibir. wow muka dia dari 100% telebih cuka ke 99% telebih gula. bipolar ke apa ? hm

" d-dah " kataku gagap dan terus pandang bawah. bukan malu cuma tak nak tejangkit bipolar dia AHHAHAHH

Yoongi terus mengeluarkan walletnya dari poket dan menghulurkan RM100 ke encik kauter.

aku perhati je duit papel tuh yang di hulurkan tadi. wow wow papel gais HAHHAHA

hestek wana sakai

" simpan ja baki tuh. dah jum wana " kata Yoongi dan terus berjalan pergi.

eh eh asal tetiba nak cepat nih hm

tapi yang aku risau sangat nih.

WHY BAKI SEBANYAK TUH KAU TAK NAK AMBIK YA ALLAH BAGUS BAGI AKU HDAVIGyuwgdqfbwefbqo--

migrain aku gini yugiiii.

aku terus mencapai plastic beg dan terus berlari anak untuk mengejar Yoongi.

encik kaunter tadi tu pun melihat kami pepelik. tapi bagus lah ada duit banyak hm 

budu tu pulak dia risau bodo

SYYYYYYYYYYT

tapi kan

kenapa dia tetiba begini? siapa call dia tadi? kenapa dia tak ambik baki dia yang banyak tuh? kenapa masam muka tadi? ada bipolar ke? kenapa aku banyak soalan nih?

UWARG AKU TAK TAHUUUUU.

TBC~

[OG] Isteriku Budak PT3 ± MYGWhere stories live. Discover now