Part 10: Kampung.

421 22 1
                                    

Syazwana

" bye Yana aku balik lu. " aku berlari ke arah kenderaan milik Yoongi hestek driver ku. TAK AKU GURAU AHAHHAHHAH

#andasialwana

5 minit berlalu perut aku tetiba berbunyi.

LAHAI TIME NI LAH KAU BUAT MASALAH HM. tak pe ada Yoongi yang bersedia untuk berkhidmat AHHHAHAHAH.

" Yoongi, aku lapar " 

" Hye lapar. "

.

.

.

anda sial yugi anda sial.

aku memuncungkan bibirku. ah haku kyot aku tau. HAHAHAH

#wanariak

" kau nih aku sedang lapar adakah patut kau balas begitu. kau nak aku mati kebulur ke ah paci? hm " aku menyilangkan tangan aku ke paras dada.

wa merajuk skang. jan layan wa.

" ahaha aku gurau lek lah. apa kau nak makan ah gomok? " kata Yoongi sambil menampakkan gummy smilenya.

awlolo manis je bila tengok abis aku kena kencing manis kalau begini. AHAGAHAGGAHA.

" eih aku hempuk kang ah main main time aku lapar nih jan macam macam tau? tak silap kau jadi makanan aku ahhhhh " kataku selamba itik. aku still merajuk dengan tindakan engkau wahai Min Yoongi.

" alah lek la aku gurau je kot. ahaha. kau nak makan apa? nasi ayam? " fuh dia cakap apa? nasi ayam? fav aku tuh budussss.

mood nak merajuk tadi tak jadi nak merajuk dah AHHAAGAHGHAGHA

" AH NAK NAK. dekat restoren hipster raver tuh " kataku dengan gembiranya. well bukan duit aku keluar duit dia yang keluar AHAHAHANAT

smart dok nama restoren tuh? cem hanat HAHAHAHA.

" macam macam la kau " kata Yoongi sambil gelengkan kepalanya. eh eh geleng pala pulak paci ni. boleh dah jadi habe waiter dekat kedai kaling AHAHHA tak aku gurau.

beberapa minit kemudian aku tetiba nak tanya soalan dekat Yoongi.

" Hm Yoongi? uhm hari ni kau free tak? " soalku.

" eh napa? nak ajak date ke? " kata Yoongi sambil senyum.

eh eh dia nih ada yang jadi mangsa pukulan aku nih hm.

" hah? tak lah ish. aku kira nak ajak kau jumpa opah aku dekat kampung sebab dia nak jumpa kau " jelasku ringkas yang memboleh kan Yoongi faham.

Yoongi hanya mengO kan ja.

opah aku tak dapat pergi perkahwinan kami. YA ALLAH AKU TAK NAK SEBUT TUH TAPI TERPAKSA UNTUK MEMAHAMKAN READERS UWARG.

" oh boleh je. nanti kemas barang untuk pergi kampung jam 2 gitu kita gerak. sebab aku nak pergi masjid lagi untuk solat jumaat " kata Yoongi sambil pandang ku sekilas.

UYOOOOO SUAMI BETA BEGITU ALIM AUCH AHAHHAHAGGAGAGGAGA.

anda hado?

TAKDO EN SEBAB KORANG MASIH TAKDE SUAMI--

readers; *tendang wana berjemaah*

" YESSSS " aku mengangkat dua belah tangan aku ke udara.

aku nak bejoget sebenarya tapi aku tahan HOJOHOHOH. goyang sikit ah uyeah uyeah.

+++

Yoongi

siap makan apa semua tuh kami terus balik rumah.

budak Syazwana apa lagi terus pecut ke bilik untuk kemas apa yang patut untuk bawa ke kampung.

masa dia berlari sempat lagi dia cakap

" OOOOO BALIK KAMPUNGGGG OOOOOO BALIK KAMPUNG DENGAN SUAMI "

hestek dia eksaited kuno.

eh sejak bila dia terima aku sebagai suami nih hm?

AUTHOR JAN MAINKAN PERASAAN AKU PLS ALLAHU

aku hanya melihat Syazwana sambil menggelengkan kepala.

hm macam macam lah budak nih.

baru je aku nak menganjak ke dapur untuk minum air dah budak tuh panggil.

" YOONGI KAU NAK AKU KEMASKAN UNTUK KAU KE ARH? AKU DAH SIAP KEMAS AKU PUNYA BARANG "

bapak ah budak ni cepat sungguh dia kemas. apa dia guna untuk kemas secepat ini????

" ah kemaskan lah kalau kau reti " kataku sambil mengambil cawan di kabinet.

orang dah offer? so kita mestilah ambil AHAHAH

" WOI BOXER WARNA APA PATUT D AMBIL ???! PINK? BIRU? COKLAT? " jeritan yang paling dos sekali ssup ke telinga aku. allahu berikan aku kekuatan. dia memang nak husben dia nih tuli ke apa?

air yang aku tuang tadi abis tetumpah atas lantai. naisueee.

mohon terajang Syazwana beramai ramai pls.

" BAWAK JE SEMUA DAH JAN KECOH " balasku. aih geram aku adakah patut boxer aku dia pi tanya begitu.

oh wait

berani lak manusia tuh kacau hal privasi aku hm.

ah biarlah dia nak tolong kemaskan AHAHHAH.

#yugisilaninggal.

+++

" BALIK KAMPUNGGGG OOOOO BALIK---- ARG ! " aku menarik masuk budak Syazwana ni. adakah patut dia keluarkan kepalanya dari cermin kereta siap keluarkan lidah. nak jadi gong gong ke apa?

" Syazwana Binti Abdul Rais kau tak nak selamat sampai ke kampung ke apa? kau julur julur kepala kau kat luar tuh tak silap takde kepala engkau " aku menjeling sekilas Syazwana. eih geram je aku tengok cubit kang ah takde pipi tuh.

" tsk kau nih aku eksaited kot " Syazwana menyilangkan tangannya sambil memuncungkan bibir. elyhhh acah kyot. aku lagi kyot okey?

#mohonangkatbaldiyugi

" eksaited pun berpadah padah la. ni sampai keluarkan kepala. bahaya tau tak? "

" ah yelah yelah. nak pasang radiooooooo " Syazwana mengON kan radio sampai volume dinaikkan kalah kalah tempat disco. matilah Wana

" ELPAM ELSAM SAMPAH DDAENG U WRONG ME RIGHT JAMBAN DDAENG ! " Syazwana berabis menyanyi di sebalah aku. yang aku nih macam dah sedia sedia nak terjun kereta hm.

biarlah jarang dapat tengok dia happy gini :)

TBC~

[OG] Isteriku Budak PT3 ± MYGWhere stories live. Discover now