Ne? L yaşıyor mu? 23 günlük ömrü mü kalmış?

894 42 6
                                    

  Yine L severlere gelecek bir konu. Daha önce duymuşsunuzdur belki ama duymayanlar için bir de ben anlatayım. Death Note için 2006 yılından itibaren Japonyada tam 3 tane Live Action film çekildi. Filmlerin adı sırasıyla; "Death Note, Death Note: The Last Name, L: Change The World."
Bu filmlerde konu orijinal hikayeden bağımsız. Alternatif bir sonla bitiyor. Nasıl bir son mu? Bu film serisinde kazanan Kira değil L oluyor. Evet, ancak bunun için bir bedel ödüyor. Kendi adını ve 23 gün sonra öleceğini deftere yazıyor. Üçüncü filmde asıl olay bittikten yani Kira yakalandıktan sonra L'in kalan son 23 gününü anlatıyor. L'i gerçekten çok seviyorsanız bu filmi öneririm ancak çok bir ilginiz yoksa sıkılabileceğinizi söylemeliyim. Peki ya bu filmin hikayesi nereden geliyor? Yine Another Note gibi bir romandan ve yine Akılçelen Kitabevi bunu çevireceğini söylemişti. Evet, 2 yıl önce. Yine tekrarlıyorum, umudunuzu kaybetmeyin.

Bu iki romanda büyük oranda L severlere yazılmış çünkü ikisi de tamamiyle L ve L'in çevresini anlatmakta, Kira veya Death Note hakkında tek bir şey bile geçmiyor. Bence burada L'i Sherlock'laştıırmaya çalışmışlar. Gerçi ben L'i Sherlock'a tercih ederim ama Sherlock'a bayılanların gerçekten bayılacağı iki romandır bunlar. 

İnternetten alıntıdır-----

DEATH NOTE GERÇEKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin