Bu bölüm gerçekten ilgimi çekti ve sizinle paylaşmak istedim. Sonuçta işin içinde gizem var.
Başlıktan "Bu ne alaka şimdi?" dediğinizi duyar gibiyim.
Death note yazarının kim olduğunu araştırdığınızda karşınıza ne kendi fotoğrafını nede kendisi ile ilgili bilgileri görebiliyorsunuz.Adam(yada kadın) kendini öyle bir gizlemiş ki ne gerçek ismi ne fotoğrafı nede başka bir bilgisini görebiliyosunuz.
Adam bildiğiniz L
Fotoğrafında da sadece Lawlietin resmi var. İlginç.
Aklıma birsürü soru geliyor insan merak etmiyor değil.
İsterseniz ilk başta araştıralım;
death note ve bakuman gibi birbirinden başarılı iki manga yazmış japon yazar.Gerçek kimliği bilinmemekle beraber, japonyada bu adamın yeni bir manga yazmaya başlamasını bekleyen bir ordusu var.
Gerçekten bir ordu.
(Bu arada 30 milyon satmış. İyi para.)
Tsugumi ooba adı ile biliniyor.
Tsugumi OOBA'nın ünlü bir yazar olduğu sanılmaktadır. Kimliğini gizleme nedeni bu olabilir.Bir anda Bleach veya tokyo ghoulun yazarı olduğunu düşünün.
Hayranları, Hiroshi GAMOU ya da Yuuko ASAMI olduğunu düşünmektedir.
Öncelikle bu kitabın kurgusu ona ait. Yani bu anime onun kişiliğini sergiliyor olabilir. Daha önce polisiye FBI gibi polisiye ile ilgilenmiş, işlerinde çalışmış, yada yardım ile çalıştırılmış olabilir.
Kimliğini gizleme nedeni bu da olabilir. Kim bilir.
Ayrıca kira ve lawliet arasındaki zeka oyunu çok ayrıntılı ve mükemmel denebilir. Kurgu da aynı şekilde.
Ne kadar zorlarsan zorlayın gerçekten zeka seyeniz belli bir yükseklikte değilse böyle bir kurgu yazılabileceğini sanmıyorum
Ohba kimsenin hakkında çok şey bilmediği bir yazar.
Bu arada, Panellerde sözü edilen bazı rastgele şeyleri bildireceğim. Ohba Tokyo'da doğdu.
Fincan koleksiyonu yapma hobisi var.
(Lawlieti çoka fincanda birşeyler içerken görüyoruz.)
(ki nearında bireylerl ilgilenip durduğunu unutmayalım. Hobi gibi şeyler.)
Gece gündüz bir sandalyede dizlerini tutarak durup manga konuları oluşturuyor.
(Lawlietin uyumaması ve hareketleri de lawlieti çağrıştırmıyor mu?)
Belkide lawliet karakteri aslında kendisidir.Kim bilir.
JUMP çizgi roman asistanlarından bir arkadaştan edinilen son bilgilere göre, DEATH NOTE'un yazarının aslında JUMP dizisinin Tottemo'sunun da yazarı olan Hiroshi Gamou olduğuna oldukça inanıyoruz.
Şanlı adam.
Gamou'nun kimliğini saklamayı seçmesinin sebebi ise (kaynakların söylediğine göre) önceki işinden çok farklı bir dizi yapması gerektiği.
(Benim FBI teorilerim çöp oldu.)
Gamou 17 Ağustos 1962'de Japonyanın Tokyo şehrinde doğdu.
Kan grubu B.
Gamou'nun önceki asistanları arasında Murata Yuichiro (Eyeshield 21) ve Nishi Yoshiyuki (Muhyo & Rosie) de var.
Onları bir sonraki bölümde araştırıp size sunacağım.
(çünkü yabancı ya iki saat çevirmesi falan sfhdgsh)
//bir kısmı netten alıntıdır bir kısmındada kendi düşüncelerimi ve fikirlerimi anlattım ///
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEATH NOTE GERÇEKLERİ
Diversos#Bilinmeyenler 7 #Araştırma 3 Her ne kadar araştırılsa da bazı bilinmeyenler. -Bilinmeyenler serisi ilk kitap-