Ar trebui totuși sa se adăpostească deși erau foarte speriați din cauza a ceea ce puteau întâlni în aceea cabana dar vântul bătea rapid si sunetul tunetelor care se apropiau amenințător de ei făcând ca, cerul își piersese culoare lui luminoasa. Paseam speriata spre cabana iar Theodor era ingandurat si pasea incet.Ajunsesem în fata curții și îl privesc întrebătoare și nesigura iar el mă ia de mana încercând sa îmi spună parcă, ca totul ar fi bine. Nehotarata am bătut în usa masiva de lemn dar cred ca nu era nimeni acasă pentru ca nimeni nu raspunsese iar rafala de vânt accentuandu-se ne aduce o ploaie rece care îmi îngheța corpul pana la os dar eu nu am renunțat la a bate în aceea usa pana mi se va deschide în fata.Un fulger nu lovește departe de gardul cabanei iar lumina din fata ușii se aprinde apoi urmată de ușa în care apare un om înaintat în vârstă cu parul cărunt și nu foarte înalt ce ne privea suspect și ne studia.
- Ce căutați voi copii aici? De ce v-ati aventurat pe vremea asta în așa pustietate?
- Va rog sa ne scuzati. Ne-am pierdut,dacă ați putea sa ne găzduiți pana ploaia o sa se domolească și noi nu puteam vedea 2 metri în fata iar riscul de tornada a determinat autoritățile sa oprească circulația.Spuse Theodor încercând sa para convingător dar glasul îl trăda vizibil.
Bătrânul sta câteva clipe gânditor iar încrederea mea piere când acesta își atinge fruntea vizibil afectat.
- Mi-ar prinde bine puțin ajutor în ferma , sunt destul de bătrân și singur, un tunet îngrozitor face sa tresarim intrerupandu-l, dar daca mă veți ajuta va pot primi câteva zile.
Se da ușor din usa facandu-ne loc sa intram când am dat din cap afirmativ entuziasmata ca măcar acum putem sa stăm aici ,fie și pentru puțin timp. Acesta a tușit puternic aplecându-se ținând mâinile pe plămâni.
Am stat la focul șemineului toți trei, Theodor mi-a pus mana delicat pe spate mangaindu-ma ușor am răspuns întrebărilor acestuia care constau în " Câți ani aveți?,Cum va cheamă " și altele de genul.
Am aflat ca pe el îl cheamă Thomas și ca a rămas singur familia parasindu-l. Cabana nu era foarte mare dar tot avea 2 camere ,o sufragerie, unde ne aflam noi acum, o bucătărie, și 2 bai micuțe.Ne-a condus in camera ce cred ca era camera unui băiat de-al lui deoarece avea multe afișe cu trupe rock, pereții cu gri și albastru iar mobila era destul de tinereasca. Pana sa plece din usa camerei ne-a spus :
- puteți dormi aici. Mâine dacă s-ar putea sa va treziți. Spusese de parcă dacă nu am face asta ne-ar Da afară.
-Desigur, ne putem trezi sa va ajutam cu tot ce este nevoie. Și va Mulțumim.
- Noapte buna, ne ureaza acesta apoi se întoarce și pleacă probabil spre camera sa pentru a dormi.
CITEȘTI
A fallen angel
Ficțiune generală"Adam statea in usa, nu mare imi fu mirarea sa il vad cum tremura, sau eram doar eu cea care tremura? -Ar trebui sa ne ajutam matusa,imi sopteste atat de incet ca ma chinuiam sa il aud. Dau afirmativ din cap si ne straduiam din rasputeri a bandaja r...